Vierailija

Olen todella yksinäinen. Käyn töissä ja olen akateemisesti koulutettu; ulospäin ihan normaalin oloinen ja näköinen. Ihan mukava iso asuntokin on. Mutta kotona iltaisin olen todella yksinäinen, eikä mulla ole ketään ystäviä vapaa-ajalla livenä Suomessa. Ei ketään. Olen niin heikko ja nolo, että haluaisin vain päästä joskus jonkun syliin ja viereen halittavaksi ja halia itsekin. Mulla ei ole yhtään mitään eikä ketään. :'( Mistä kaltaiseni voisi saada apua?

• ylös 12
  • alas 2

Kommentit (15)

Vierailija

Ei mistään. Ellet maksa 600 e /h halailupalvelusta, mutta sehän ei ole aitoa välittämistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ap, oletko nainen vai mies? Itse olen akateeminen nainen ja samanlaisia fiiliksiä. Paitsi, että asun pienessä asunnossa. Olen käynyt vaikka kuinka monilla tinder treffeillä, mutta en tiedä, millaista holliwood tähteä miehet etsivät, kun ei tavallisen nätti ja laittautunut hymyilevä nainen kelpaa... Ujo olen joo, varsinkin alussa, mutta en tiennyt, että se on este :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap, oletko nainen vai mies? Itse olen akateeminen nainen ja samanlaisia fiiliksiä. Paitsi, että asun pienessä asunnossa. Olen käynyt vaikka kuinka monilla tinder treffeillä, mutta en tiedä, millaista holliwood tähteä miehet etsivät, kun ei tavallisen nätti ja laittautunut hymyilevä nainen kelpaa... Ujo olen joo, varsinkin alussa, mutta en tiennyt, että se on este :(

Valitsit tinderin top 10% jotka haluavat pimppaa ekana iltana ja mietit miksi et kelpaa? Et koskaan huomannut niitä ujoja ja kilttejä miehiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen ap?

Olen nainen. En ole ikinä käynyt nettideiteillä tai Tinder-deiteillä.

T. Ap

Vierailija

Ei kumppanikseen ole pakko valita ketään tunteettomasti seksileluna käyttävää. Muuten ihan samoista paikoista, kuin kumppaneita yleensäkin löytää.

Vierailija

Harrastamalla ainakin saa iltoihin mielekästä tekemistä kotona yksin istumisen sijaan ja tapaa muita ihmisiä (riippuu tietysti hieman harrastuksesta). Sitä kautta ehkä voi sen parisuhteenkin löytää. Itse olen eri järjestöjen aktiivina tavannut paljon kivoja ihmisiä joista muutamasta on tullut myös ystävä järjestötoiminnan ulkopuolella, miehenikin tapasin järjestötoiminnan kautta (yhteistä taivalta takan 19 vuotta)

M

Missä ap ja 6 asutte?
Täällä olisi lappeenrannassa kunnollinen vähän yli 40v mies, käyn töissä, teen asiantuntija hommiakin vaikka olen periaatteessa elämänkoululainen, pukeutua en osaa ja vuosiin oikeastaan tarvinnut muuta kuin duuni ja remppa vaatteita, harrastan kaikenlaista, alkoa en juurikaan.
Ok-talo löytyy.
Eronnut pitkästä suhteesta, avovaimo tuhosi suhdetta pitkään ja lopuksi lähti, nyt riidellään lapsesta jonka kanssa ei ikinä tehnyt mitään.
Nyt on vaan järjettömän paha olo ja ikävä lasta joka ei ole enään sama iloinen, innokas ja pirteä kuin ennen, kylmä ja synkkä talvi tulossa mikä ei varmasti asiaa paranna.
Ei tee edes mieli mennä kotiin mistä elämä on kadonnut, tyhjät ja kylmät seinät, ei iloista lapsen huutoa, naurua, tömistelyä, ei mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eiköhän terveyskeskuksissa joku mielenterveyshoitaja voi auttaa.

Tulleko se himaan halaamaan ja pistää tissin suuhun?

Vierailija

M kirjoitti:
Missä ap ja 6 asutte?
Täällä olisi lappeenrannassa kunnollinen vähän yli 40v mies, käyn töissä, teen asiantuntija hommiakin vaikka olen periaatteessa elämänkoululainen, pukeutua en osaa ja vuosiin oikeastaan tarvinnut muuta kuin duuni ja remppa vaatteita, harrastan kaikenlaista, alkoa en juurikaan.
Ok-talo löytyy.
Eronnut pitkästä suhteesta, avovaimo tuhosi suhdetta pitkään ja lopuksi lähti, nyt riidellään lapsesta jonka kanssa ei ikinä tehnyt mitään.
Nyt on vaan järjettömän paha olo ja ikävä lasta joka ei ole enään sama iloinen, innokas ja pirteä kuin ennen, kylmä ja synkkä talvi tulossa mikä ei varmasti asiaa paranna.
Ei tee edes mieli mennä kotiin mistä elämä on kadonnut, tyhjät ja kylmät seinät, ei iloista lapsen huutoa, naurua, tömistelyä, ei mitään.

Nyt tuntuisi juhlalta jos lapsi olisi edes kiukuttelemassa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.