Jos saisit yhden eläimen ainoaksesi, ihan minkä tahansa
Kommentit (28)
Mä ottaisin samantien vompatin, ellei se olisi villieläin.... Onneksi meillä on jo koira, joka vähän muistuttaa moista :D
Lumileopardin. Voi tietysti olla, että se raatelis mut jossain vaiheessa. Ehkä jonkinlainen leimautuminen ja koulutus vois kuulua siihen ylläpitosettiin. Mikään ei ole niin kiehtova, kuin pieni vakava lumileopardi.
Edesmenneen maailman rakkaimman koirani takaisin.
Kyllä mä hevosen ottaisin. Se on mun haave. Se on se eläin, jonka kanssa pystyn kaikkein parhaiten kommunikoimaan.
Lapamadon. Se olisi aina mukanani minne menisin, ei tarvitsisi mitään erityistä hoitoa ja soisi samaa ruokaa kuin minä.
Tahtoisin simpanssin, mutta ne ikävä kyllä ovat laumaeläimiä eivätkä tulisi taatusti toimeen ilman lajitoverien seuraa ja vielä näin erilaisissa olosuhteissa mitä täällä suomessa on niiden luontaiseen elinympäristöön verrattuna. Lisäksi ne ovat kovin uhanalaisia ja simpanssin pito lemmikkinä taitaisi olla lähes mahdotonta, koska nehän ovat melkein kuin ihmisiä. Sitä paitsi ainakin kerran on käynyt niin, että lemmikkisimpanssi raateli omistajansa melko pahasti.
Kissan, ragdollin <3