Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit yhden eläimen ainoaksesi, ihan minkä tahansa

Vierailija
05.10.2018 |

ja sille ylläpidon, niin minkä ottaisit?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan, ragdollin <3

Vierailija
22/28 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin samantien vompatin, ellei se olisi villieläin.... Onneksi meillä on jo koira, joka vähän muistuttaa moista :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisunäädān!

Vierailija
24/28 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumileopardin. Voi tietysti olla, että se raatelis mut jossain vaiheessa. Ehkä jonkinlainen leimautuminen ja koulutus vois kuulua siihen ylläpitosettiin. Mikään ei ole niin kiehtova, kuin pieni vakava lumileopardi.

Vierailija
25/28 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmenneen maailman rakkaimman koirani takaisin.

Vierailija
26/28 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä hevosen ottaisin. Se on mun haave. Se on se eläin, jonka kanssa pystyn kaikkein parhaiten kommunikoimaan.

Vierailija
27/28 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapamadon. Se olisi aina mukanani minne menisin, ei tarvitsisi mitään erityistä hoitoa ja soisi samaa ruokaa kuin minä.

Vierailija
28/28 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin simpanssin, mutta ne ikävä kyllä ovat laumaeläimiä eivätkä tulisi taatusti toimeen ilman lajitoverien seuraa ja vielä näin erilaisissa olosuhteissa mitä täällä suomessa on niiden luontaiseen elinympäristöön verrattuna. Lisäksi ne ovat kovin uhanalaisia ja simpanssin pito lemmikkinä taitaisi olla lähes mahdotonta, koska nehän ovat melkein kuin ihmisiä. Sitä paitsi ainakin kerran on käynyt niin, että lemmikkisimpanssi raateli omistajansa melko pahasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme