Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhutaanpas epäonnistuneista koulukuvista ! Omien tai lasten . Millaisia kauhukokemuksia teillä on ? .D

Vierailija
05.10.2018 |

En kestä varmaan ikinä katsoa kuudennen luokan kuvaani : huuliherpes ja nenä ihan rohtunut, hymy kuin hampaat olisivat tippuneet koska häpeän hammasrautoja ja koska olin semmoinen pyöreänaamainen palloposki , niin poolopaita loihtii minulle vitosleuan ja valtavan naaman ! En ymmärrä miten vanhemmat maksoivat tuosta ja kehtaavat vielä pitää sitä esillä ...

Lapsista on muuten hyviä kuvia, mutta nyt lukiota käyvä poika sai kolmevuotiaana kunnon uhmisraivarin juuri ennen kuvausta ja on joka kuvassa yhtä punainen kuin paitansa sekä huuli itkuisesti töröllä .D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun vanhemmat, tai siis lähinnä äiti odotti kovasti ekaluokan luokkakuvaa  ja äiti teki miulle aamulla letit , päälle sain semmoisen hienon  samettimekon  ja kaulaan vielä lainaksi äidin helmet . Oli satanut ja kun mie jossain aivopierussa avasin letit  just ennen kuvausta niin näytin ihan villakoiralta ! Äiti jaksaa muistuttaa vielä näin  40 vuotta myöhemminkin asiasta. Ja  seiska tai kasiluokan kuvassa miulla  tosi tummanruskea meikkivoide vaikka olen kalpea naama, sellanen pissankeltainen tukka kun kotiblondaus ei ihan onnistunut ja sukat rintsikoissa. Onneksi omat muksut on poikia niin ei tarvitse jännätä millaiset meikkikokeilut ikuistuu valokuviin !

Vierailija
2/2 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa: lukion ekan luokan kuvissa mulla oli kauhean avonainen kaula-aukko. Se oli vieläpä vahinko, paitani oli valahtanut alemmaksi kuin oli tarkoitus. Taisin heittää luokkakuvan roskiin kun niin hävetti...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla