Auttaako palkkatuki työllistymään?
Kuinka helposti yrittäjä ottaa puoli ilmaisen työntekijän? Itselle luvattiin 12kk palkkatuki. Kokemuksia?
Kommentit (9)
Sain palkkatuella työn ja palkkatukikauden loputtua minut palkattiin samaan työhön kokoaikaiseksi. Samassa paikassa edelleen työssä.
Itseäni ainakin on auttanut, tai ainakin luulisin että palkkatuki on yksi syy palkkaamiseen.
Haastattelussa kysyttiin, että onko minulla palkkatukipäätöstä.
Vierailija kirjoitti:
Sain palkkatuella työn ja palkkatukikauden loputtua minut palkattiin samaan työhön kokoaikaiseksi. Samassa paikassa edelleen työssä.
Onneksi olkoon! :)
Itse saan palkkatuen koska ollut yli 2v työttömänä. Olen käynyt useissa työhaastatteluissa ja täysin terve olen. AP
Vierailija kirjoitti:
Itse saan palkkatuen koska ollut yli 2v työttömänä. Olen käynyt useissa työhaastatteluissa ja täysin terve olen. AP
Toivottavasti löydät pian mieleisesi työn! :)
Sain ainakin CV:hen täytettä, minkä työnantaja katsoi eduksi.
Olin päiväkodissa ja sain lisätuloja noin 300 e päälle. Ja aika kului hyvin. Työkkäristä en apua saanut palkkatuesta, jouduin itse selvittämään mikä se on.
Sain sitten vakituisen työn muualta.
Vierailija kirjoitti:
Sain ainakin CV:hen täytettä, minkä työnantaja katsoi eduksi.
Olin päiväkodissa ja sain lisätuloja noin 300 e päälle. Ja aika kului hyvin. Työkkäristä en apua saanut palkkatuesta, jouduin itse selvittämään mikä se on.
Sain sitten vakituisen työn muualta.
Miten tämä liittyi aloitukseen?
Haen toimistotyötä 12 kuukauden palkkatuella, joka ei kiinnosta ketään. Taustalla vuosien syöpähoidot.
Pienyrittäjiä ehkä kiinnostaa, joten yritä hakea heiltä työtä.