Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kerro myös oma ikäsi ja poikaystäväsi ikä :)

• ylös 3
  • alas 3

Sivut

Kommentit (23)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ikinä. Pelkkä ajatuskin oksettaa.

Silti vaadit miestäsi nuolemaan sinua?

Vierailija

Nuolen useinkin. Eikä siinä ole mitään ällöttävää. Päin vastoin, se on molemmista hyvin kiihottavaa.
Minä 35v ja mies 39v.

• ylös 11
  • alas 4
Vierailija

Mahtaa olla teillä rumat, lihavat ja epähygieniset miehet, jos ajatuskin tuollaisesta ällöttää...

• ylös 13
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä. Pelkkä ajatuskin oksettaa.

Silti vaadit miestäsi nuolemaan sinua?

En "vaadi" miestäni tekemään yhtään mitään, eikä hän peppuani nuole.

Vierailija

Tämähän on ilmiö joka on maailmalla yleistynyt. Erityisesti Yhdysvalloissa parikymppisten aikuisten keskuudessa. Sinänsä mielenkiintoista, että tälläiset lähinnä ronskimmasta aikuisviihteestä tutut touhut kuin väkisin kuitenkin rantautuvat lopulta myös valtavirtaan.

Vierailija

Tyttöystis ei kyllä nuole mutta sormettaa kylläkin, orkut on noin puolta parempia kun vähän g pistettä ärsyttää. Moni nainen ei ymmärrä miesten kiihottamisesta paljoakaan ja meno on usein aika mekaanisen tylyä, voisi lukea helposti vaikka tekniikan maailmaa samalla ja näytellä että kuinka fantsua tää homma onkaan.

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Ehkä saunan jälkeen jos hän haluaisi, on hänkin joskus nuollut minun peräaukkoani. En tosin erityisesti välittäisi ja onneksi ei välitä mieskään.

Vierailija

Koen olevani tosi avoin seksin suhteen, mutta tämä menee mulla yli hilseen. Mielelläni sormetan miestä, mutta nuolemaan en todellakaan rupea.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei oo asian suhteen minä p18 ja poikkis 16

Ouh siis ei ongelmaa asian suhteen eli kyl teen sitä :D

Vierailija

Oon nuollut, kiihotti, ja mieheni nautti tosi paljon. Oli puhdas peppu niin mikäs siinä. Iät 26 ja 30.

Sivut