Olen poikaystävän kanssa samassa työharjoittelupaikassa, kaikenlainen hellyyden osoittaminen on kiellettyä
Kyseessä on lounasravintola jossa ohessa pieni kahvio. Emme saa pussata työajalla toisiamme edes poskelle emmekä pitää kädestä, halaamisesta puhumattakaan.
Voiko työnantaja määrätä näin vai onko tämä jonkin sortin "simputusta" ?
Kommentit (18)
No voi iik kun ei voi olla työpäivää lääppimättä.
Voi hyvä jumala, tuota ei pitäisi joutua edes kieltämään, vaan pitäisi olla täysin selviö. Kyllä töissä pitää käyttäytyä ammattimaisesti.
Kyllä, työnantaja saa vaatia, että työajalla tehdään töitä.
Olette siellä asiakkaita varten. Työpaikalle ei kuulu pusuttelut. Kyllä te kerkeätte aivan varmasti pusuttelemaan tarpeeksi työajan jälkeenkin:)
Ihme että edes samaan paikkaan on otettu. Töissä ollaan töissä, ei yksityishenkilöinä. Jos ette itse tajua olla koskematta toisiinne niin työnantajan on se sanottava.
Minkähän ikäisiä olette, 15v?
Apua. Mä olen naimisissa työpaikkaromanssin kanssa, eikä ollut mitään ongelmia aikanaan keskittyä töissä töihin ja vapaa-ajalla muuhun. Se on työpaikka, olkaa asiallisesti.
Porvoon työharjoittelupaikoissa on kyllä kummallisia sääntöjä.
Ihan erikseen sanomattakin pitäisi olla selvää, että vapaa-aika on toisessa kiehnäämistä varten, ei työaika. Erityisesti jos työskentelette asiakkaiden nähden, ette tietenkään voi lääppiä samalla toisianne.
Ikävä kyllä jos tästä on teille jouduttu erikseen sanomaan, lienee todennäköistä että harjoittelu ei tuo teille jatkosoppareita kyseisessä paikassa.
Minun työpaikalla on 2 avioparia, ja yksi seurusteleva pari. Hyvin jaksavat olla hiplaamatta ja pussaamatta. Näin työpaikalla toimitaan, ei se ole kutemista varten.
Kerran puristin poikaystävääni sen työpaikalla oikein kunnolla perseestä :D se vai on sellai herkkupebu :3
Lisäksi kun kyseessä elintarvikkeita käsittelevä paikka, niin miksiköhän siellä ei katsota hyvällä pussailua ja kädestä pitämistä, hmm. Vaikea pähkinä.
Vierailija kirjoitti:
Kerran puristin poikaystävääni sen työpaikalla oikein kunnolla perseestä :D se vai on sellai herkkupebu :3
Sit se on myös sellai et voisin vaik rimmaa sitä :3 siis jos se antais mut ei anna ku se on sen mielest homoo XDD
Poikaystävä = 20 vee
Simputusta = 50 vee
Joo ei. Huokaus, miksi nämä on nykyisin niin huonoja.
Itse olin keväällä lounasraflassa jota pyörittää entinen pariskunta ja tietenkin samaan aikaan ovat paikalla. Siihen vaaditaan varmaan jo vähän enemmän kestämistä kuin yhdessä olevalta parilta muutama tunti ilman pussailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit se on myös sellai et voisin vaik rimmaa sitä :3 siis jos se antais mut ei anna ku se on sen mielest homoo XDD
Kuulostaa ihanalta. Mutta tästä ei keskusteltu nyt.
Siinä täytyy valita. Käydäänkö tupakalla vai pikaisesti vessassa yhdessä?
On tosi vaivaannuttavaa todistella toisten kutemista. Itellä oli pariskunta kaverina ja niiden toiminta kylässä muistutti enemmän esileikkiä. Ugh...
Voi söpöstys. Kyllä teidän pitää voida työajan olla pusuttelemasta ja hipelöimättä, se on työpaikka.