Osallistutteko työnantajan järjestämiin keilailtoihin, syömään menemisiin ym?
Aloitin alkukesästä uudessa työpaikassa ja jo yksi tällainen tilaisuus oli, en päässyt sinne, koska olin iltavuorossa ja onneksi olin, koska ei olisi huvittanut mennä.
Nyt järjestetään jo toista tällaista, se on lokakuun lopulla, mulla on vielä kaiken lisäksi vapaapäivä.
Käyttekö te tällaisissa?
Kommentit (59)
En. Meillä ollaan töissä vain töissä.
Käyn. Koko työporukka käy. Päivätöissä olen. Joskus jopa omalla kustannuksella.
Vain silloin, kun se tapahtuu työajalla eli siitä saa myös palkkaa.
Ja aina jotain urheilullista yhteistekemistä, kuten keilailua, kelkkailua, luistelua kuulemma viime vuosina. Voi ei, en halua tällaista tekemistä työkavereiden kanssa. Ap
En käy, meillä kerran kuukaudessa joku happening, työnantaja ei varsinaisesti järjestä, mutta ihmiset haluavat viettää vapaa aikansa työkavereiden kanssa...
Teatteriin mahdollisesti. Mihinkään muuhun yhteiseen ”kivaan” en. Määritelmämme kivasta ei oikein kohtaa...
En käy. Nään niitä tarpeeksi muutenkin. Vapaa-aikaa saan viettää itse valitsemieni ihmisten kanssa
Lähden aina mukaan, jos vain mitenkään pääsen! Nytkin olen kohta taas lähdössä, vaikka se tarkoittaa 7,5h menettämistä liukumista ja pitää matkustaa lentokoneella (lento sentään menee firman piikkiin).
Vuosien varrella on yksi tapahtuma jäänyt väliin.
Vierailija kirjoitti:
Aloitin alkukesästä uudessa työpaikassa ja jo yksi tällainen tilaisuus oli, en päässyt sinne, koska olin iltavuorossa ja onneksi olin, koska ei olisi huvittanut mennä.
Nyt järjestetään jo toista tällaista, se on lokakuun lopulla, mulla on vielä kaiken lisäksi vapaapäivä.
Käyttekö te tällaisissa?
Mitä ne ovat? Ei ole koskaan edes moisia järkätty.
Meillä ainut joka syö ja rellestää firman piikkiin on tj.
Aina yritän päästä mukaan. Meillä tosin näitä on kerran vuodessa, joten ihan kivakin käydä. Jos olisi tosi usein niin en varmaan jaksaisi.
Pääasiassa joo. Liikunnalliset hommat jätän väliin.
Meille järjestää alihankkijat noita enemmän kuin työnantaja. Niissä on tarjoilut kohdallaan, hyviä ravintoloita, joten menen ihan varmasti.
Jos tulee tarpeeksi vastinetta uhratulle vapaa-ajalle, turha köyhäily antaa kuvan, että työntekijöihin ei jakseta panostaa.
Nykyään alkaa olla työpaikalla niin paljon kaikenlaisia valittajia ja ulisijoita ettei kiinnosta juuri vapaa-ajalla tavata heitä
Työnantaja omistaa erilaisia kesä paikkoja, en mene niihin ainakaan viikonloppuna.Joskus riippuu porukasta menenkö. Yleensä ei sovi aivan suoraan kieltäytyä, mutta" ulkomaanserkut" ovat yleensä juur silloin meillä. Yhteisissä juhlissa, jossa ei tarvitse yöpyä olen kyllä käynyt. Yöpyä en halua , esim risteilyt, kammottava ajatus, nykyisellä porukalla. Työssä on myös kyllä paras kaverini, mutta hän ei kuulu saman ammatti-oaston porukkaan.
Työnantajana kaupunki, joka ei järjestä yhtikäs mitään. Menisin, jos oisi,mihin mennä.
Vaihtelevasti, riippuen työpaikasta, tilaisuudesta ja omasta tilanteesta. Joskus olen osallistunut mielelläni, joskus vastahakoisesti ja joskus en ollenkaan (mikä on joskus ollut mieluisaa ja joskus ei). Jos vastahakoisesti, niin minimipanostuksella, tyyliin tunti, pari pikkujouluissa jutustelua ja liukenemista paikalta mahdollisimman pian ja huomaamattomasti. En kuitenkaan halua mitään erakoituneen mörököllin mainetta, joten joskus olen myöntynyt juttuihin jotka eivät niin kiinnosta.
Meillä ne oli pakollisia. Onneks en ole siinä firmassa enää töissä.
Nykyisessä työpaikassa on kerran vuodessa jokin virkistymisjuttu, kun viime vuonna tulin juuri töihin niin naiset menivät kauneushoitolaan. En mennyt mukaan, kohde oli päätetty aikaisemmin. Tänä vuonna on teatteri, sinne menen mielelläni.
Urheilujuttuihin en osallistu, mutta teatteriin ja syömään menen ja niihinkin vain, jos ne on työaikaa.
En suurella innolla, mutta toisinaan. Teatterireissut parhaita. Pikkujoulut voisi puolestani vaikka lopettaa.