Vaimo kiehnaa
Taitaa olla ovulaation aika. Jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin illalla suihkusta tultuaan pukiessaan vilauttaa vähän tissiä, mitä normaalisti ei tapahdu vahingossakaan. Mutta aloitetta se ei tee. Kysymys kuuluu:
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on niin, että mihin on nuoresta asti oppinut tai estoiseksi kasvanut, ei siitä mihinkään pääse eikä suuria askeleita parempaan ole. Se pitää vaan hyväksyä tai vaihtaa kumppania. Tai välillä hakea hyvä seksi muualta pysyäkseen tyytyväisenä. Ja näitä ihmisiä on paljon, ei tarvi kun tutkia pettämissivustoja. VM:kin on täynnään sellaisia naisia.
Yööök!!! Ei mulla muuta.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hullu koko tilanne, että vaimo haluaa seksiä, ei tee aloitetta, sinäkin haluaisit seksiä mutta parempaa, et halua tehdä enää aloitetta koska laatu. Eli jos vaimolle vaan millään menisi perille että kun tyydyttäisi sinut, niin teet kyllä jatkossakin aloitteet kun selkeästi molemmat sitä seksiä haluatte. Käsittämätön ajatus ettei tyydytä toista mutta kyllähän noita miehistäkin löytyy. erittäin ikävää tuollainen itsekkyys :(
Miehistä niitä kaiketi löytyy huomattavasti enemmän. En mä ihmettele yhtään, jos "huono-osaisia" naisia ei seksi kiinnosta miestensä kanssa, jos se on surkeata kerrasta toiseen. Enkä ihmettele ollenkaan sitä, jos tällaisten tyyppien parisuhteet eivät kestä. Koetteleehan tämä todella jo omaakin, vaikka olenkin hidas ja tyhmä mies. Eipä munkaan naisella ole ollut pitkiä parisuhteita oikein koskaan yhtä toista ja minua lukuun ottamatta. Edellinen pitkä päättyi miehen aloitteesta ja pettämiseen, miksiköhän..? Muut suhteet eivät ole kestäneet yhtä yötä, viikkoa tai kuukautta pidempään. Miksiköhän? Voiko tosiaan olla, että kun seksi on ollut paskaa, niin viksummat miehet ovat heti laittaneet kiertoon? (Eikä sillä, en muiden hyvien ominaisuuksien vuoksi vaihda tätä koskaan pois vaikka vituttaakin)
Vierailija kirjoitti:
Voisiko vaimosi kuvitella että tuo ”tissin vilautus” tahallisesti on aloite? Itse ehkä vähän sorrun sellaiseen, kun muuten se aloitteen tekeminen on alkanut jännittää. kyllä nämä meidän aivot vaan on niin monimutkaiset versus teihin 😂
Eivät ne niin erilaiset ole. Tottakai sen huomaa varsin nopeasti, milloin toinen on sillä tuulella ja milloin ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluu saada, on hyvä antaa. Ja hyvää mielellään. Jollet itse saa, pyydä. Pyytävälle annetaan...
Valtapeli ei ainakaan kovin syvällistä tyydytystä anna, pitemmän päälle.
Tämä. Sun naisesi on kiimoissaan. Haluaa ja tarvitsee sinua. Sinua. Hän haluaa juuri Sinut.
Älä pelaa. Älä pilaa.
Suksi kuuseen. Haluaa takuulla joo mutta ei anna palaakaan takaisin. Vai haluaako vain sitä palvelua johon on tottunut, vai minua itseäni? Pah, jos koen intohimoa jotakin ihmistä kohtaan, syön vaikka sen kädestä ja teen ihan mitä vain häntä miellyttääkseni. Jos en koe, ei kiinnosta tehdäkään mitään. Minun puolestani se on aika pahasti hiipunut ja naisella sitä ei ole tainnut olla koskaan alkukipinän jälkeen.
Ehkä olen vain se hra 47, joka otetaan lopuksi, kun tosirakkaudet ovat livistäneet ja on aika tehdä lapset?
Olisi vaan reilua sanoa sekin suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Joo-o, mitähän sitä tekisi. Jos mä miehenä jätän suuseksit ja muut esityöt tekemättä niin meillä ei sängyssä tapahdu varmaan mitään, ellei vaimo ole niin halukas että tulee päälle. Niin on joskus käynyt kun en ottanutkaan toimijan roolia vaan odottelin että mitä tapahtuu. Silloin vaimo ratsasti hetken, vinkaisi hiljaa, pyörähti omalle puolelleen ja palasi takaisin normaaliin rooliinsa. En muista masturboinko sitten itseni häneen vai lähdinkö vaan tupakille.
Luulen samaa, ettei näihin meidän kokemuksiin muut osaa samaistua jos vastaavia kokemuksia ei ole.
Ap
Aika vähän meillä kai tehtävissä.
Sun naisen mielestä oikeanlaista ja kiihottavaa seksiä on ilmeisesti kun hän vain pidättyväisesti ottaa vastaan. Mun miehen mielestä toisen koskettelu ei erityisemmin kiinnosta eikä kiihota ja siksi se on turhaa, joten hän vain ottaa vastaan. Nää on lopulta hyvin samanlaisia passiivisuudesta tyydyttyviä ihmistyyppejä. Eikä ihminen seksissä tee sellaista joka on oman mukavuusalueen ja mielenkiinnon ulkopuolella, siksi meidän kumppanit ei muutu.
Mehän kuulutaan siihen enemmistöön, jonka mielestä kiihottava seksi on vastavuoroista, kiihotutaan myös toisen kiihottamisesta ja koskettelusta. Ei me osata ymmärtää tommosta yhtään, nuupahdetaan vaan seksuaalisesti ja hermot menee.
Itse menin vipuun kaiketi alunpitäen ajatellessani ettei se haittaa, vaikka toinen oli jotenkin pidättyväisen/ itseensä kääntyvän oloinen seksissä. Että kyllä tästä hyvä tulee kun en aseta paineita, kyllä omalla aloitteellisella ja intohimoisella esimerkilläni toinenkin pian on mukana ihan luonnostaan.
Tottahan kun kyseessä on näin suuri näkemysero siitä, millaista on hyvä seksi, niin yksipuolisuudesta tulikin meillä seksin ”normaali”.
Kai me jatkossa pannaan vain kun halut käy niin suuriksi, että on intoa tehdä hommat saadakseen nauttia edes jotenkin seksistä :0
Nyt just ei itseä huvita yhtään. Tai no kyllä mä eilen masturboin, mutta ei ole semmoinen intohimoinen olo enää ollut pidempään aikaan eikä miestä tee mieli.
YliNeljäkymppinen kirjoitti:
Mehän kuulutaan siihen enemmistöön, jonka mielestä kiihottava seksi on vastavuoroista, kiihotutaan myös toisen kiihottamisesta ja koskettelusta. Ei me osata ymmärtää tommosta yhtään, nuupahdetaan vaan seksuaalisesti ja hermot menee.
Itse menin vipuun kaiketi alunpitäen ajatellessani ettei se haittaa, vaikka toinen oli jotenkin pidättyväisen/ itseensä kääntyvän oloinen seksissä. Että kyllä tästä hyvä tulee kun en aseta paineita, kyllä omalla aloitteellisella ja intohimoisella esimerkilläni toinenkin pian on mukana ihan luonnostaan.
Tottahan kun kyseessä on näin suuri näkemysero siitä, millaista on hyvä seksi, niin yksipuolisuudesta tulikin meillä seksin ”normaali”.Kai me jatkossa pannaan vain kun halut käy niin suuriksi, että on intoa tehdä hommat saadakseen nauttia edes jotenkin seksistä :0
Nyt just ei itseä huvita yhtään. Tai no kyllä mä eilen masturboin, mutta ei ole semmoinen intohimoinen olo enää ollut pidempään aikaan eikä miestä tee mieli.
Samoin. Masturboin mieluummin itseäni kuin puolisoani. Jonkinlaista itsekkyyttä kai sekin jonkun mielestä, mutta tervettä sellaista👍
Tästä tulee sellainen järkyttävä olo, että mitä jos itsekin on ”huono” seksissä mutta ei vain tajua? Että jos toinen ei uskalla sanoa että ”ei, en jaksa joka kerta räplätä ensin sulle ennen kuin saan itse omani (liian nopeasti koska olen siinä vaiheessa niin valmis).
Nyt on pakko ottaa kyllä miehen kanssa joku ”vuosikatsaus” että mikä tilanne, onko meillä molempien mielestä kaikki hyvin sillä saralla. Ehkä näyttää tätä keskustelua vaikka pohjalle, että näin tällasen enkä halua joutua tähän jamaan. Samalla voisi valottaa vähän omia fantasioita mistä oli puhetta kun tutustuttiin mutta jotka silloin oli vähän turhan rajuja miehestä - nyt voisi niille jo lämmetä :)
Tsemppiä teille kaikille - paska seksi on paskaa ja se pilaa kyllä parisuhteen sitten muutoinkin ellei päätetä että nyt loppuu se huonokin ja jatketaan kaveripohjalta. Siltähän tuo osalla vaikuttaa?
Wow kirjoitti:
Oletko kieltäytynyt seksistä kun vaimolla olisi ollut haluja? Ehkä ei siksi uskalla suoraan ehdottaa.
Parisuhteessa kun monesti tunnetaan toinen hyvin ja hoksaa milloin toista haluttaa, niin voisit ihan vaikka harrastaa vaimon kanssa seksiä mikäli hän kerran vaikuttaa halukkaalta. Monesti sitä syttyy siihen touhuun itsekin pikkuhiljaa, vaikka heti ei niin kuumana kävisikään... Näin omasta kokemuksestani, kun en itse ihan aina mikään kone ole etenkään nukahdettuani.
Minä voisin henk koht harrastella ovilaation aikaan vaikka 5krt päivässä ja silloin kyllä saisi omansa mieskin ihan missä asennossa tahansa. Kuten muulloinkin. Mutta kun illalla jo näkee että toista ei kiinnosta yhtään, ja tietää että tulee torjutuksi jos yrittää enemmän kuin kertaa viikkoon niin ei se kannata omaa mieltään pilata torjutuksi tulemisella. Sitä yrittää vilautella ja toivoa että toinenkin kiinnostuisi. Mutta jos mies on ap:n älykkyydellä varustettu niin ei taida auttaa kuten ei meilläkään vilauttelut...
Voin kertoa, että itse en ole viiden vuoden suhteen aikana KERTAAKAAN kieltäytynyt seksistä kun sitä on ollut tarjolla. Vaikka umpiunesta olen herännyt ja kiinnostunut asiasta. Olen myös usein kertonut, että otan suihin AINA kun mies sitä haluaa. Kohtuu harvoin kuitenkin haluaa vaikka silloin kun tapahtuu niin nauttii todella paljon.....
Kun itse olen tosiaan se aktiivinen osapuoli (aloitteiden määrässä passiivisemmin koska en halua pettyä) tässä suhteessa niin päätin että nyt jatkossa aina kun tulen torjutuksi (tapahtuu harvoin koska niin harvoin uskallan tehdä aloitteen) ostan itselleni jonkun uuden lelun niihin hetkiin kun olen yksin kotona. Eilen käytin tähän kivaan 60e ja nyt malttamattomana odotan pakettia...... Päätettynä on jo seuraava lelu seuraavan pettymyksen jälkeen, johon uppoaakin sitten jo yli 100e. Pieniä hintoja siitä jos suhde voi hyvin kun vaimo on tyydytetty....
Sitten kun seksiä se suunnilleen kerta viikkoon on, sitä saattaa olla tuntikausia, ja se on erittäin tyydyttävää ja ihanaa. Miehen taidot on uskomattomat. Minulle kuitenkin kerta viikkoon on liian vähän, joten pakko hoidella itseä silloin kun mies ei ole kotona jotta pysyy hymy kasvoilla.
Väittäisin, että teen aloitteen kuukauden-kahden välein, ja joka neljännellä tulen torjutuksi. Kuitenkin seksiä on n kerta viikkoon.
Miten sinä olet se aktiivisempi jos et kuitenkaan aloitteita juurikaan tee? Haluisit enemmän, mutta et uskalla sitä kertoa vai mies tekee aloitteet, mutta on seksissä passiivinen? En vain oikeasti ymmärrä.
Miksi et niitä aloitteita tee, jos kerran seksiä haluat? Tuon kertomasi mukaan laskin, että saat pakit 1-3 kertaa vuodessa. Sekö sinut lannistaa? Kyllä te naiset olette herkkiä. Mitä ajattelisit miehestä, jos hän ei kestäisi että kerran vuodessa jää saamatta? Ja alkaisi sitten googlailla kumitoosia seuraavaa pettymystään silmällä pitäen.
Koita nyt vaan ihan oikeasti hyväksyä se, että miehelläkin on oikeus olla haluamatta seksiä ja opettele kestämään pettymyksiä kuten aikuinen. Totta kai saat runkata myös parisuhteessa ja sellaisilla leluilla kuin tykkäät, mutta tuo pakeista kostoksi lelun ostaminen on lapsellista.
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa luin. En päässyt perille oliko ap kommentoinut uudelleen itse vai oliko kommentit joltain muilta.
Huonosti muotoiltu pointti viestissäni, mutta se, että mikäli haluaa tyytyväisen suhteen kannattaa se aloite tehdä ja mitä hiton väliä kumpi sen tekee. Vituttaa ajatuskin siitä, että kun huvittaa ja myös näyttää sen, niin toinen ei kiusallaan tee aloitetta.
Jos osa kommenteista oli ap:n ja tilanne on se että vastapaino seksillä on surkea, niin ottaisin sen puolison kanssa puheeksi. Kertoisin myös, että huomaan kun sua panettaa mutta en tee mitään alotteita kun en itsekään saa.
Meillä seksiasiat ja nuo ylläolevat jutut on puitu läpi.
Miksi sen toisen pitäisi tehdä aloite, jos häntä ei kiinnosta? Jos toisella kerran tekee mieli, niin hän voi tehdä myös sen aloitteen.
Vai onko tämä jokin aloitteet on miesten homma tyylinen ongelma? Että ei sovi naisen arvolle ottaa riskiä että tulisi torjutuksi tai ei pääse aina tuntemaan itseään halutuksi kun toinen ei teekään aloitetta? Oletko koskaan ajatellut asiaa miehen näkökulmasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluu saada, on hyvä antaa. Ja hyvää mielellään. Jollet itse saa, pyydä. Pyytävälle annetaan...
Tämä. Sun naisesi on kiimoissaan. Haluaa ja tarvitsee sinua. Sinua. Hän haluaa juuri Sinut.
Älä pelaa. Älä pilaa.
Ja miten se nainen sen näyttää? Miksi hän pelaa ja pilaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä pelaa. Älä pilaa.Ja miten se nainen sen näyttää?
Erittäin tämä. On niin kiimoissaan ettei sanotuksi saa, saatikka että tekisi mitään?
Älä pelaa. Älä pilaa.