Vaimo kiehnaa
Taitaa olla ovulaation aika. Jos vanhat merkit paikkansa pitää, niin illalla suihkusta tultuaan pukiessaan vilauttaa vähän tissiä, mitä normaalisti ei tapahdu vahingossakaan. Mutta aloitetta se ei tee. Kysymys kuuluu:
Kommentit (51)
En äänestä, huonot vaihtoehdot.
Laittaisin raksin kohtaan
- Menen viereen mutta en sano tai tee mitään. Jos ei saa aikaiseksi taaskaan laittaa tikkua ristiin, runkkaan sitten keskenäni yksin kuten hänkin saa tehdä.
N47
Vierailija kirjoitti:
En äänestä, huonot vaihtoehdot.
Laittaisin raksin kohtaan
- Menen viereen mutta en sano tai tee mitään. Jos ei saa aikaiseksi taaskaan laittaa tikkua ristiin, runkkaan sitten keskenäni yksin kuten hänkin saa tehdä.
N47
Mun mielestä tuo kirjavaihtoehto on aika lähellä sitä 😂 Useimmiten luen mieluummin kuin runkkaan.
Tai sitten voin tehdä kuten joskus ennemminkin että halaan ja hyväilen ja pidän hyvänä, mutta kädet eivät käy lähelläkään niitä alueita, joihin koskemisen voi tulkita seksinhakuisuudeksi. Ellei mitään ala tapahtumaan kymmenessä minuutissa niin pusu poskelle ja hyvää yötä.
Jos haluu saada, on hyvä antaa. Ja hyvää mielellään. Jollet itse saa, pyydä. Pyytävälle annetaan...
Valtapeli ei ainakaan kovin syvällistä tyydytystä anna, pitemmän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluu saada, on hyvä antaa. Ja hyvää mielellään. Jollet itse saa, pyydä. Pyytävälle annetaan...
Mä oon antanut paljon saamatta itse koskaan oikein mitään. Kai sitä nyt yli 4-kymppinen nainen, joka ei ole luostarissa asunut, tietää mistä miehet keskimäärin tykkäävät ja kahdeksan vuoden yhdessäolon jälkeen senkin mistä minä tykkään. Ellei miellyttämisenhalua ole, niin ei voi mitään. Ruveta nyt vielä ruinaamaan...
Mä siinä kyllä mitään valtapeliä näe ollenkaan. En kiristä palveluksia tai mitään muutakaan seksillä. Jos se on hyvää, sitä mielellään harrastaa paljon. Jos se ei ole tyydyttävää, harvemmin sitten. Niinhän monet naisetkin tekevät.
Pidin vaimoa kainalossa, halailin ja pusuttelin. Noin puolen tunnin jälkeen oli pakko korjata asentoa ja nukahdin.
Oli ihan mukavaa ja kiva herätä pirteänä ilman hirveetä panetusta joka tulee aina iltaseksiä seuraavana aamuna jatkuen koko seuraavan päivän.
Mitä vaimosi pitäisi tehdä, että antautuisit seksiin hänen kanssaan? Oletko kertonut sen hänelle? Oletko myös suoraan sanonut, millainen seksi sinua tyydyttää.?
Kamalaa haaskausta, jos tilanne menee tuommoiseksi, ettei kumpikaan saa lähellekään sitä, mitä haluaa.
Naisen halukkuustaso oikeasti vaihtelee kuukautiskierron mukaan, se ei ole mitään ilkeilyä, vaan luonnon järjestämä keino ajoittaa sekstailu hedelmällisimpään vaiheeseen. Sille ei itse voi mitään. Toki seksille voi antaa mahdollisuuden silloinkin, kun se ei spontaanisti ole päälimmäisenä mielessä.
Kerro suoraan, että koet omat tarpeesi sivuutetuiksi, kun seksi menee aina vaimon mielihalujen mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon antanut paljon saamatta itse koskaan oikein mitään. Kai sitä nyt yli 4-kymppinen nainen, joka ei ole luostarissa asunut, tietää mistä miehet keskimäärin tykkäävät ja kahdeksan vuoden yhdessäolon jälkeen senkin mistä minä tykkään. Ellei miellyttämisenhalua ole, niin ei voi mitään. Ruveta nyt vielä ruinaamaan...
Mä siinä kyllä mitään valtapeliä näe ollenkaan. En kiristä palveluksia tai mitään muutakaan seksillä. Jos se on hyvää, sitä mielellään harrastaa paljon. Jos se ei ole tyydyttävää, harvemmin sitten. Niinhän monet naisetkin tekevät.
Olen pannut 30 v saman miehen kanssa noin 3 kertaa viikossa. Ei harmainta aavistusta mistä mies erityisesti tykkää. Kaikki käy yhtäläisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vaimosi pitäisi tehdä, että antautuisit seksiin hänen kanssaan? Oletko kertonut sen hänelle? Oletko myös suoraan sanonut, millainen seksi sinua tyydyttää.?
Kyllähän sitä toisinaan nykyäänkin tulee annettua jos itseäkin sattuu tarpeeksi himottamaan. Mutta mietitäänpäs...suihinotosta olisi hyvä aloittaa. Pakottamatta ja pyytämättä olen saanut muutaman minuutin olikohan se vuonna 2011 vai -12. Toisen kerran viime kesänä kun vaimo oli viikon reissussa ja kotiin tullessaan kiimassa. Mä olin rättipoikki enkä olisi jaksanut, niin tämähän imaisi mut kuntoon hetkessä. (Mahtavaa!) Tosin se päättyi siihen että hoidin sille orkun ensin käsin ja nuolemalla ja sitten panemalla toisen. Oli vissiin sen verran onnistunut, että jalat ja silmät meni kiinni ja pysyivät. Odotin hetken ja lähdin sitten ulos hakemaan pihasaunan jääkaapista kaljan ja jäähylle kun ei yksin huvittanut jäädä siihen runkkaamaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisen halukkuustaso oikeasti vaihtelee kuukautiskierron mukaan, se ei ole mitään ilkeilyä
Tiedän, eikä tässä siitä ole kysymys. Kyllä pillua irtoaisi melkein joka päivä poislukien menkkapäivät. Ei vaan huvita kun se lähes aina on mitä on.
Erittäin helppo tuntea empatiaa niitä naisia kohtaan joilla on vastaavaa ongelmaa omien ukkojensa kanssa. Se lienee melko yleistäkin, joten otan osaa.
Voit itku! Kuulostat ihanalta mieheltä, jonka ihanuutta ei arvosteta. Mummoni parisuhdeneuvo, joka nyt ei suoranaisesti ollut petiin tarkoitettu, kuuluu "puolisoiden pitää kilpailla toistensa palvelemisessa". Noin jos toimii sänkypuuhissakin, on hyvän kierre valmis, mutta vain, jos molemmat ottaa kisaan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Voit itku! Kuulostat ihanalta mieheltä, jonka ihanuutta ei arvosteta. Mummoni parisuhdeneuvo, joka nyt ei suoranaisesti ollut petiin tarkoitettu, kuuluu "puolisoiden pitää kilpailla toistensa palvelemisessa". Noin jos toimii sänkypuuhissakin, on hyvän kierre valmis, mutta vain, jos molemmat ottaa kisaan osaa.
Kiitos. Kotona ei kyllä kehuja eikä kiitoksia muuten kuule, mutta ruoasta onneksi edes.
Fiksu mummo 👍
Ilahduttavaa nähdä että, että ihmiset vielä arvostavat lukuharrastusta.
Enää puuttuu että joku kysyisi että mikä niin hyvä kirja on😂
Äänestyksen selkee voitto sille.
Seuraavat mahdolliset hetket ovat sunnuntai- ja tiistai-illat, jolloin seksiä voisi olla. Ellei sittenkään, niin menee seuraavalle viikolle, jolloin olen jo luvannut hänelle jotain kivaa tapahtuvaksi. Ja silloin tuleekin jo kuukausi täyteen kuivaa kautta.
Mitä raati sanoo, yllätänkö sunnuntaina ja annan kyytiä niin että rappaus repee ja lateksi liukee, ihan vaan hyvän mielen vuoksi. Varmaan vaimo kohta epäilee että mulla on toinen🙃
Ku kiehnäiski ! Illalla räplää puhelinta sohvalla tai lukee lehtee. Siinäpä seksin hurmiota.
Paukuttaisin kirjoitti:
Ku kiehnäiski ! Illalla räplää puhelinta sohvalla tai lukee lehtee. Siinäpä seksin hurmiota.
Hurmio ja halut haihtuvat melko vikkelään jäädessäsi kalu tanassa katsomaan kun nainen saatuaan kääntää sulle selän.
Voi tietysti olla, että olen naiselleni vain väärä mies. Koettelee oikeesti jo itsetuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Paukuttaisin kirjoitti:
Hurmio ja halut haihtuvat melko vikkelään jäädessäsi kalu tanassa katsomaan kun nainen saatuaan kääntää sulle selän.
Voi tietysti olla, että olen naiselleni vain väärä mies. Koettelee oikeesti jo itsetuntoa.
Täällä sama mutta mies kääntää kyljen saatuaan ja minä jään ilman...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paukuttaisin kirjoitti:
Täällä sama mutta mies kääntää kyljen saatuaan ja minä jään ilman...
Se lieneekin yleisempää. Hitto kun pystyisikin joskus huolehtimaan vain omasta nautinnostaan. Mutta kun mä tarvin siihen naisen kokonaan enkä vain pelkkää kroppaa.
En ymmärrä tuota, että kääntää kyljen saatuaan. Itselläni ainakin tuntuu hyvältä senkin jälkeen. Tosin klitorista ei saa suoraan stimuloida, se on liian ärsyttävää siinä vaiheessa. Itse asiassa on ihanaa saada hengitellä rauhassa miehen työnnellessä hiljalleen. Hetken päästä voi sitten taas ottaa aktiivisemmankin roolin.
Ymmärrän senkin, ettei miehellä enää seiso huipun jälkeen, mutta naisensa voi saattaa maaliin muillakin keinoilla, jopa varmemmin. Tulevan saannin varmistamiseksi panostus kannattaa, ihan kuten naisillakin miesten suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Tulevan saannin varmistamiseksi panostus kannattaa, ihan kuten naisillakin miesten suhteen.
Tuon kun kaikki tajuaisi, niin eroja ja pettämisiä olisi maailmassa huomattavasti vähemmän.
Ei mulle toki joka kerta selkää käännetä, mutta aina silloin tällöin sitä tapahtuu. Joka tapauksessa, jos vaimo saa kunnon orkut, niin homma on sen jälkeen kuin tulpatonta mopoa polkisi: ei tunnu missään ja käyntiin ei lähde. Mieluummin sitten jättää homman sikseen. Mitään palvelua on turha odottaa, korkeintaan kättä voi vähän saada jos pyytää.
Aivan paras oli joskus takavuosina, kun annoin vaimolle suuseksiä oikein huolella, niin saatuaan nousi ja kävi juomassa, puki, antoi pusun poskelle ja toivotti hyvää yötä. Lieventävänä asianhaarana sanottakoon, että oli silloin raskaana, joskaan ei viimeisillään. Ihan pienesti meinasi harmittaa silloin :D
Pahoittelen, että purkaan näitä vitutuksia tänne, mutta johonkin niitä on välillä saatava oksentaa. Jollain tasolla olen oman osani hyväksynytkin ja pyrin suhtautumaan asiaan huumorilla kun kiukuttelu ei mitään auta kuitenkaan. Toivottavasti näitä juttuja edes jotkut lukijat pystyvät vertaamaan omaan seksielämäänsä ja olemaan onnellisia jos asiat ovat hyvin. Tai älyävät panostaa siihen jos huomaavat että petraamisen varaa on.
Kyllähän se vertaistuki aina aavistuksen auttaa, että anna tulla oksennusta vaan.
Meillä siis samaa mutta toisinpäin. Mies ottaa tyytyväisä vastaan suuhoidon loppuun asti eikä meinaakaan mitään vastapalvelusta. Ikinä ei ole minua myöskään nuollut vaikka olen pyytänyt. Minusta hän yhä uskottelee itselleen että annan hänelle suuseksiä vain koska itse nautin siitä niin paljon, ja koska hän ei suuseksin antamisesta saa mitään, hän ei sitä ala edes tekemään.
Jos en ehdi saada orgasmia yhdynnässä (koska esileikkiä ei ollut lainkaan), hän tokaisee että sormeta itsesi loppuun jos vielä haluat. Eipä siinä enää viitsi yksin tyydyttää, jääköön.
Muuten on oikein ihana ja ystävällinen mies - seksissä vaan ihan pihalla eikä auta asia edes vaikka rautalangasta vääntää. Jää itse aika paljosta paitsi :(
En minäkään tästä ala vihoittelemaan tai katkeroitumaan, kiukuttelemaan, tämä on tämmöstä. Kyllä mä aion tänäänkin miehelle suikkarit antaa, ei se mun asioita huononna vaikka toinen saa.
Mihinkäs tuosta ensimmäinen vaihtoehto katosi? Se kuului, että ”annan orkun tai kaksi parisuhteen hyvinvoinnin ylläpitämiseksi”
Jos ääni sille niin tähän peukku ylös.