Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tyytyväinen nimeesi?

Vierailija
04.10.2018 |

Minä olen usein ajatellut , että olisi ihanaa olla Nina tai Mira mutta olen kuitenkin sen verran tyytyväinen omaan nimeeni , etten vaihtamaan ala! Olen siis Titta-mia.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen Niinaan. Se on osa minua. Vaikka se on yleinen 70-80 luvulla syntyneillä, onnistuin käymään koko ala-asteen niin, ettei koko koulussa (300 oppilasta) tullut ainakaan minulle vastaan toista Niinaa. Ihmettelin aina, miksi minulla on niin outo nimi. 😀

Heippa kaima 🙂 Mun luokalla taas oli aina joku toinen Niina ala-asteelta lukioon, ja koko koulussa aina useampia.

Vierailija
22/26 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkutyttönä olisin halunnut olla Tuija-Anita. Minusta se kuulosti niin hienolta. Puhuin siitä jatkuvasti ja vaadin sitten yhtä vanhempaa tyttöä kastamaan minut. Hän sitten kaatoi astiasta vettä tukalleni ja sanoi: kastan sinut Tuija-Anitaksi. Olen syntynyt vuonna -60, ja oikea nimeni on Katja. Nyt minusta tuo Tuija-Anita kuulostaa aika kamalalta, joten olen tyytyväinen siihen oikeaan nimeeni.

Hauska juttu! :D mä olisin myös lapsena halunnut olla Anita. Olen kylläkin syntynyt 89, eikä anita ole yhtään tämän ikäluokan nimi, en muista miten siihen niin ihastuin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan hyvä nimi. Pienenä olisin halunnut olla Marika (taisi olla joku hahmo Megavisassa tai muussa telkkariohjelmassa :D ), mutta kyllä tää Sannakin nykyään kelpaa :)

Vierailija
24/26 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään, lapsena en tykännyt siitä. Muistan kun eskari-iässä en kehdannut kerto sitä kysyttäessä. :D Ei oo kauneimmasta päästä, mutta just mun nimi jota en muuttaisi vaikka maksettaisiin.

Vierailija
25/26 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimeni on Pylleriina ja olen niin ylpeä siitä...

Vierailija
26/26 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä