Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko muita jotka ruutu+ on jo kattonut kyseisen jakson? Itse katoin juuri ja voi hyvää päivää.. Olen järkyttynyt. Raskaana vetää tupakkaa ja valittaa kun muut katsoo paheksuen. Kämppä on ku pommin jäljiltä, energiajuoma tölkkejä pöydät täynnä, vaatteita JOKA paikassa, mm vauvan sängyssä kamala keko. Vanhaa ruokaa ja likaisia tiskejä niin ettei pöytää näy.
Tässä on kyllä niin stereotypinen kauhea teiniäiti. Ei ainakaan nostata imagoaan lainkaan.

• ylös 33
  • alas 0

Kommentit (6)

Vierailija

OT: miten nämä teini-äidit ovat toisenlaisia kuin teini-äidit yleensä?

Enkä nyt tämän aloituksen kuvausta tarkoita, yleensä vaan miettinyt tota ohjelman nimeä. En ole siis jaksoja juurikaan katsonut, vähän silmäillyt vaan. Aika tavallisia naisen alkujahan siinä on.

Sorry ap, kun tähän ängin. Mutta jos joku osais jaksais vastata. Kiitos. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No mutta, fiksusti puhui kuitenkin ja vauvan isäkin näytti olevan täysillä mukana kuvioissa.  Ymmärrän, että heillä on normaalissa perhe-elämässä opettelemista, molemmat olivat laitoslapsia itse taustoiltaan. Kaikkea hyvää heille.

• ylös 10
  • alas 9
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
OT: miten nämä teini-äidit ovat toisenlaisia kuin teini-äidit yleensä?

Enkä nyt tämän aloituksen kuvausta tarkoita, yleensä vaan miettinyt tota ohjelman nimeä. En ole siis jaksoja juurikaan katsonut, vähän silmäillyt vaan. Aika tavallisia naisen alkujahan siinä on.

Sorry ap, kun tähän ängin. Mutta jos joku osais jaksais vastata. Kiitos. :)

Ihanko luulet että kaikki teiniäidit ovat samanlaisia? Jotkut pärjäävät yllättävänkin hyvin.

Vierailija

Huh oli kyllä kämppä niin likainen ja sotkuinen että pahaa teki. Eihän tuollaisessa liassa ja sotkussa voi lasta pitää.