Miksi mies ei tee aloitetta seksiin?
Ollaan noin 30-vuotiaita molemmat, ja tapailtu jo pari kuukautta.
Minkäänlaista aloitetta seksiin ei ole mieheltä tullut, ja kaikki minun edes vähän siihen suuntaan vihjaavat toimet sekä jutut mies nopeasti kääntää toisille raiteille.
Ei ole ikinä ollut tällaista kenenkään muun kanssa. Kellään kokemusta vastaavasta?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hänellä on erektio ongelmia.
Siis kumpi? Erektio, vai ongelmia?
Ei halua seksiä ennen aviota, neitsyt, huonoja kokemuksia aiemmin, piilohomo, mikropenis, huono seksuaalinen itsetunto, ei uskalla tehdä aloitetta koska pelkää tulevansa torjutuksi, sillä on toinen nainen, impotentti, stressi, mitä näitä nyt on...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hänellä on erektio ongelmia.
Siis kumpi? Erektio, vai ongelmia?
Erektio sekä ongelma mitä sille tekisi.
Jätä se sika.
Kuulostaa täyspervolta ja ehkä on myös pedofiili?
Pyllistä hänen silmien edessä ja samalla hiplaa itseäsi, niin jos ei siinä tilanteessa hänen puoleltaan mitään ala tapahtua, niin hänen olisi pikemminkin hakeuduttava lääkärin tutkittavaksi missä on vika kun ei sytytys pelaa.
Sen ymmärtäisi jos ikä olisi lähelle 50.
Vierailija kirjoitti:
Pyllistä hänen silmien edessä ja samalla hiplaa itseäsi, niin jos ei siinä tilanteessa hänen puoleltaan mitään ala tapahtua, niin hänen olisi pikemminkin hakeuduttava lääkärin tutkittavaksi missä on vika kun ei sytytys pelaa.
Näinkö se nykyään tapahtuu? Voi huokaus.
Kaverihan on vaan insinööri ja introvertti,analyysiin menee aikaa.
Tyttö vei insinööriopiskelijapojan ravintolaillan päätteeksi kotiinsa ja parin aikansa seurusteltua alkoi tyttö riisua vaatteitaan. Siihen poika lausui:" Anteeksi en arvannut että haluat nukkumaan,lähden tästä kotiin. Hyvää yötä".
Pari kuukautta ei vielä ole huolestuttava aika, suhteet tutkitusti syvenee todennäköisemmin jos seksiä ei ole heti ensitreffeillä. Mutta voithan kysyä, että missä mennään. Olet aikuinen nainen kuitenkin. Voit ihan suoraan kysyä missä vaiheessa suhdetta mies uskoo olevansa valmis seksiin, millainen suhteen pitää siinä vaiheessa olla. Minusta on hienoa, että jotkut ottavat hitaammin eivätkä heti ryntää sänkyyn vaikka itse olen rynnännytkin. Kysy suoraan mieheltä, ei me palstalaiset tiedetä.
Vierailija kirjoitti:
Älä tee näin. Todella mautonta. Ei naisillekaan ole kaikki sallittua.
M
Juokse kun vielä voit
Puhun kokemuksesta
Voi olla ihan oikeasti mikropenis
Kts. Google
Mulle kävi noin vastaavassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla ihan oikeasti mikropenis
Kts. GoogleMulle kävi noin vastaavassa tilanteessa.
Saattoihan mies pelätä että vastassa on vagina saccolabium giganticum
Hämmästelen, että ette ole jo puhunut asiasta. Seksiasioistahan pitää muutenkin jutella jo seurustelun alussa, mieluusti jo ennen sitä seksiä - sehän on tosi tärkeä asia tietää millaiset mietteet toisella on seksin suhteen, yhtä tärkeä kuin tietää mistä muistakin asioista toinen tykkää, mitä arvoja ja asenteita on.
Jos teillä on tommoinen mykkäkoulu koko seksiasiasta, niin ethän sinä voi millään tietää mikä homman nimi on. Joku on kyllä ihan pielessä kun mieskään ei puhu ja väistelee muutenkin.
Miksi mies ei tee aloitetta... No mikset itse tee :DD.. Itsellä ne aloitehalut meni viime suhteessa just siksi ku toinen ei osannu käyttää omia aivoja ja tehdä myös niitä alotteita. Kummasti syö seksihalut jos se on suoritus joka noudattaaaina samaa kaavaa että mies telee ja samalla ku toinen maksaa lahnana tulee vielä parempi fiilis että yksin vetää köyttä. Nykyään aloitteellinen nainen ja kyllä on tolloja ne naiset jotka odottaa aina että miehen pitäs tehä kaikki
Vierailija kirjoitti:
Hämmästelen, että ette ole jo puhunut asiasta. Seksiasioistahan pitää muutenkin jutella jo seurustelun alussa, mieluusti jo ennen sitä seksiä - sehän on tosi tärkeä asia tietää millaiset mietteet toisella on seksin suhteen, yhtä tärkeä kuin tietää mistä muistakin asioista toinen tykkää, mitä arvoja ja asenteita on.
Jos teillä on tommoinen mykkäkoulu koko seksiasiasta, niin ethän sinä voi millään tietää mikä homman nimi on. Joku on kyllä ihan pielessä kun mieskään ei puhu ja väistelee muutenkin.
Sehän on aina paras ongelma kuin ongelma kun ei itse koita tehdä ongelman eteen mitään edes puhua siitä vaan menee vauvafoorumille nimettömänä valittamaan muille valittajasiskoille
Koska et oo kiinnostava? Mikset itse tee aloitetta?