Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni naisista haluaa joskus rinnoille, tai kasvoille jos niin miltä se tuntuu?

Vierailija
04.10.2018 |

Minun kumppani ottaa suuhun ja hoohetkellä ottaa pois ja haluaa rinnoillensa. Tulee tosimiehen olo.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kysyitkö tätä minulta vai tuolta toiselta, mutta kyllä siinä mun mielestäni on tai ainakin voi olla sellainenkin elementti. Se tuntuu nololta, meikit suttaantuu, se on likasta ja alentavaa. En mä vois sen näköisenä näyttäytyä missään. Tietysti joku voi sen kokea eri tavalla niin kuin sinäkin ilmeisesti koet, eikä siinä oo mitään vikaa, mutta miten tuo niin sairasta on? Ihmisillä on eri syitä pitää samoistakin asioista. Sitä paitsi tykkää sitä monet oudommastakin kuin siitä, että nolottaa olla spermaa naamalla.

t. 11

Noi meikit siinä on yksi juttu. Mies tykkää kovasti kun laitan vahvat meikit. Tässä ne menee tietenkin pesuun. Aika erikoinen ajatus, että pitäisi jonnekin lähteä "näyttäytymään". Sitäkään en keksi miksi se olisi alentavaa (minulle, miehelle?) jos molemmat siitä pitävät. Minä lähinnä siksi, että mies pitää siitä niin paljon. Ei nolota yhtään saada mies tyytyväiseksi. Joskus harmittaa kun juhliin lähtiessä joutuukin yllättäen meikkaamaan kaksi kertaa. Tuntuu todella ihanalta olla niin haluttu. Keskustelimme tästä eilen. Hän ei osannut selittää lopullista syytä, mutta kaikki lähtee (kiitos) kauniista kasvoistani. Meikit taitaa olla fetissi kun on niistä aina pitänyt. Itse rakastan antaa sitä mitä hän haluaa kunhan minullekin ok. Tietöisitpä mitä itse saan! Seksi on elämän suola, tai sokeri!

Vierailija
22/24 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan velton käteen alan hiveleen ,

Huonaan kuinka kovettuu.

Lopulta hetki ennen sperman tuloa ohjaan kalun rintojani kohti.

Tuntuu taivaalliselta kun tiedän toisen nauttivan kädestäni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä

Vierailija
24/24 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siksi haluan, että mies haluaa niin kovasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi