Työttömiä ei saa tukea?
Haha.
Olen tukenut tällä palstalla työttömiä vaikka olen itse yrittäjä.
Vastustan myös irtisanomissuojan heikennyksiä, sillä mielestäni kyseessä on vain ihmisten kyykyttäminen eikä palkkaamisen helpottaminen.
Nyt en enää pääse kommentoimaan omalla koneellani mihinkään ketjuihin 😂
Mahtava palsta.
Sut blokataan jos et pidä työttömiä loisina joiden"pitäis mennä töihin".
Kommentit (5)
Olet varmaan ollut vähän asiaton tuessasi sitten. Mutta joo, yksi tärkeä yhteiskunnallinen rooli jota työttömät tällä hetkellä täyttävät, on syntipukin rooli. Se on aina pelottavaa, kun syntipukki aika-ajoin vaihtuu, erityisesti jos on itse osallistunut edellisen lynkkaykseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nautiskeleva työtön ja elämäntapalomailija. Joitain tuntuu häiritsevän minun unelmaelämäni niin paljon, että he tulevat solvaamaan ketjuihin minua ja sitten niiden solvauksien ja asiattomuuksien vuoksi ketjut myös poistetaan usein. Luultavasti asiattomia kirjoittelevat ilmiantavat itse heidän asiattomuuksiaan sisältävät ketjut. Eivät kestä sitä, että työtön onkin elämästä nautiskeleva, eikä edes halua töitä tai materiaa.
0/5 provo.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen nautiskeleva työtön ja elämäntapalomailija. Joitain tuntuu häiritsevän minun unelmaelämäni niin paljon, että he tulevat solvaamaan ketjuihin minua ja sitten niiden solvauksien ja asiattomuuksien vuoksi ketjut myös poistetaan usein. Luultavasti asiattomia kirjoittelevat ilmiantavat itse heidän asiattomuuksiaan sisältävät ketjut. Eivät kestä sitä, että työtön onkin elämästä nautiskeleva, eikä edes halua töitä tai materiaa.
Jep, tämä on paha. Työttömän pitäisi kärsiä ja elää rehdisti tekemisen, rahan ja arvostuksen puutteessa, eikö nimikin sen jo kerro. Täytät kärsijäroolisi varsin kehnosti.