Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten voisin tuottaa naiselleni useita origameja peräkkäin?

Vierailija
04.10.2018 |

Pystyn tuottamaan hänelle yhden origamin mutta haluaisin rakkaani saavan useita pitkiä origameja peräkkäin. Pitäisikö kokeilla jotain apuvälinettä tai sitten kimppaa missä olisi useita käsiä mukana?
Hieman hävettää kysyä tästä asiasta täältä mutta jostain pitää aloittaa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelu on kaiken A ja O. Opettelet valmiiksi muutaman helpon ja nopeasti tehtävän origamin ja järjestelet paperit valmiiksi ja sitten vain hommiin.

Vierailija
2/29 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaatii sorminäppäryyttä. Ja pitää olla kieli keskellä suuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyminen ehkä kannattaa aloittaa naisestasi. Miksi tarvitsisit useampia käsiä?

Vierailija
4/29 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tämä lähtee korvien välistä. Onnittelut jo yhdestä origamista. Rakenna suhdettanne niin, että hän todella luottaa ja rentoutuu seurassasi, ja sitten otat ison nipun paperia, opettelet jonkin helpon mallin ja teet sarjatyönä. Pinterestissä on tosi paljon kivoja ideakuvia muuhunkin kuin perusfallistiseen lennokkiin.

Vierailija
5/29 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivoitin on todella kätevä origamien tuottamisessa. Auttaa hyvin taitoksissa ja vaoissa, voit myös mittailla sillä että tulee aina samanlaisia origameja tai sitten välillä isompia ja välillä pienempiä.

Vierailija
6/29 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viivoitin on todella kätevä origamien tuottamisessa. Auttaa hyvin taitoksissa ja vaoissa, voit myös mittailla sillä että tulee aina samanlaisia origameja tai sitten välillä isompia ja välillä pienempiä.

Riittääkö 15 cm viivoitin vaoissa? Koska minulla ei ole pidempää viivoitinta käytössä.

Vierailija
7/29 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat kaverit mukaan ja pidätte origami-illan! Talkootyöllä..

Vierailija
8/29 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat kaverit mukaan ja pidätte origami-illan! Talkootyöllä..

Eli kimppa olisi parasta kun useampi käsi ja viivoitin mukana? Ja jollain voi olla pidempi viivoitin kun tuo minun 15 cm.

Kiitos neuvosta!

Vierailija
9/29 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot Prison Breakiin kaikki 5 kautta. Sen jälkeen varmaan alkaa hieman sisäistää origamin merkitystä.

Vierailija
10/29 |
04.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsot Prison Breakiin kaikki 5 kautta. Sen jälkeen varmaan alkaa hieman sisäistää origamin merkitystä.

Olen netistä katsonut videoita missä naiselle tehdään origami ja voin viikonloppuna taata kullalle oikean origami eläintarhan!

Vierailija
11/29 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä nuolemisessa. Minä nuolen niinkauvan kunnes sanoo lopeta, sitten onkin minun vuoro. Olen niin kiimassa tulen melkein heti, mutta nainen jatkaa nuolemista ja ottaa suuhin ja tulen 3-4 kertaa. Sitten jälkiruuaksi naimme.

Vierailija
12/29 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvä nuolemisessa. Minä nuolen niinkauvan kunnes sanoo lopeta, sitten onkin minun vuoro. Olen niin kiimassa tulen melkein heti, mutta nainen jatkaa nuolemista ja ottaa suuhin ja tulen 3-4 kertaa. Sitten jälkiruuaksi naimme.

En minä nyt paperia ala nuolemaan! Kohta on kieli verillä ja sitten paperit veressä ja niistä sitten rakkaalleni teen lauman joutsenia niin nehän näyttää aivan teurastuksen uhreilta! Kiitos kuitenkin jaoit jälkiruokasi.

Vierailija
13/29 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan helposti useitakin v*gina o*kkuja ihan perinteisessä lähetyssaarnaajassa...joten en osaa mitenkään erityisesti neuvoa. ehkä hyvä neuvo olisi vaikka klitan hierominen (p*llunesteen tai jonkin hierontaöljyn tms.  kera) sormilla aluksi, ja sitten kalulla perinteisesti g-pisteen (p*llun sisällä) hankaamista ihan tavallisessa p*netraatiossa.  hei, ehkäpä asentojen vaihtoa jos ei muuten onnistu. pieni tauko aina orkun jälkeen? on hyvin tärkeää orkkujen kannalta että nainen (tai tietty molemmat) ovat rentoutuneita ja jo valmiiksi k**maisia...

Vierailija
14/29 |
05.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-77 kirjoitti:

Saan helposti useitakin v*gina o*kkuja ihan perinteisessä lähetyssaarnaajassa...joten en osaa mitenkään erityisesti neuvoa. ehkä hyvä neuvo olisi vaikka klitan hierominen (p*llunesteen tai jonkin hierontaöljyn tms.  kera) sormilla aluksi, ja sitten kalulla perinteisesti g-pisteen (p*llun sisällä) hankaamista ihan tavallisessa p*netraatiossa.  hei, ehkäpä asentojen vaihtoa jos ei muuten onnistu. pieni tauko aina orkun jälkeen? on hyvin tärkeää orkkujen kannalta että nainen (tai tietty molemmat) ovat rentoutuneita ja jo valmiiksi k**maisia...

Hitto kun oot sekaisin, mitenkä tuosta nyt origamin saa. Tuo nestehän kastelee paperin tyystin ja origami on pilalla ennen ensimmäistä taitosta.

Vierailija
15/29 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity enemmän laatuun kuin määrään ; ) Otat vaan hyvät välineet valmiiksi ja teet naisellesi pari isoa, hienoa...mahtavaa origamia. Nainen arvostaa niitä varmasti paljon enemmän kuin se, että yrittäisit kiireellä tehtailla hänelle sarjan puolihuolimattomia, pieniä origameja. Sitä paitsi isoa origamia on kivempi fiilistellä ajatuksissaan vielä jälkeenkinpäin, kuin jotain pientä räpellystä. Onnea illan askarteluihin :D

Vierailija
16/29 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, ainakin osta tarpeeksi origamipaperia. Kelpaako hänelle monta samaa, esim. viisi kurkea, vai pitääkö olla eri malleja?

Harjoittele yksin ensin.

Vierailija
17/29 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aika kyllästynyt mieheni tekemiin origameihin. Itse pitää tehdä aina kaikki esivalmistelut, hän vaan sitten tekee aina ne samat käänteet lopuksi. Ja sitten pitäis vielä kehua ja ihailla, kun itse olen oikeastaan tehnyt alusta asti koko origamin ja myös pitänyt huolta että origami edes tulee valmiiksi!

Oon ehdottanu erilaisia origameja ja et hän vois osallistua ennemmän koko prosessiin ja ideointiinkin. Viime aikoina liian moni yhteinen origami on jääny kokonaan kesken :(

Mä oonkin jo alkanu tekemään aika monet origamit ihan yksin... eipähän tarvi antaa kunniaa kenellekään toiselle ja voin tehdä niitä silloin kuin huvittaa.

Kiva jos te muut jaksatte harrastaa origameja vielä yhdessä ja jopa saatte aikaan montakin.

Vierailija
18/29 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon aika kyllästynyt mieheni tekemiin origameihin. Itse pitää tehdä aina kaikki esivalmistelut, hän vaan sitten tekee aina ne samat käänteet lopuksi. Ja sitten pitäis vielä kehua ja ihailla, kun itse olen oikeastaan tehnyt alusta asti koko origamin ja myös pitänyt huolta että origami edes tulee valmiiksi!

Oon ehdottanu erilaisia origameja ja et hän vois osallistua ennemmän koko prosessiin ja ideointiinkin. Viime aikoina liian moni yhteinen origami on jääny kokonaan kesken :(

Mä oonkin jo alkanu tekemään aika monet origamit ihan yksin... eipähän tarvi antaa kunniaa kenellekään toiselle ja voin tehdä niitä silloin kuin huvittaa.

Kiva jos te muut jaksatte harrastaa origameja vielä yhdessä ja jopa saatte aikaan montakin.

Sama juttu täällä. 20 vuotta yhteistä origamintaittelua. Viimeiseen 10 vuoteen mies ei ole ehdottanut yhteistä askarteluhetkeä. Kaikki on jääny mun vastuulle. Hän jaksaa ehkä pari kertaa vuodessa, jos laitan tarvikkeet esille ja huolehdin omista taitteluista. Yksin kyllä harrastan origameja lähes päivittäin. Olenkin kehittynyt siinä oikein taitavaksi. Harmi vaan, että nyt ei enää mies onnistu tekeen loppuun mun aloittamia origameja. Taitas tän vuoden yhteiset origamit olla taiteltu. Katotaan sitten keväällä.

Vierailija
19/29 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän edellisiä täysin. Mun mies ehdotti eilen, että jos mulla on inspiraatio, katsoisin origamivideoita ja taittelisin itse vaan. Että ei häntä häiritse mun askartelu ku täs kattoo teeveetä. Teki mieli heittää kaikki yhteiset askarteluvehkeet kaapista roskiin ja ruveta vaikka.. emmä tiiä.. no hitto vaikka vaan virkkaamaan koko loppuelämäksi.

Itselle ollut origamiharrastus tosi tärkeä asia ja kyllä tää ison kuilun tekee suhteeseen. Oon myös miettiny jo et jos alkais etsimään toista kaveria, tiedän et tosi vannoutuneita ja pitkälle edenneitä origamitaitajia löytyy kyllä miehissä - ja naisissakin jos ei itselle ole niin väliä kumman kanssa askartelee. Mä en oo origameja koskaan tehnyt kuin miehen kanssa, mutta olen kyllä nähnyt origamivideoissa tosi kauniita naisten toisilleen antamia origameja ja monesti niitä ihastellut.

Vierailija
20/29 |
07.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mieletön läbändeeros 😂