Musta piste finnissä (ällövaroitus)
About viikko sitten häpykarvoihini ilmaantui todella iso ja kipeä finni, jonka keskellä oli musta piste. Piste muistutti vähän finniin uponnutta unikonsiementä. Möykky oli niin kipeä, etten pystynyt puristamaan sitä.
Tänäaamuna suihkussa huomasin, että kipu oli hälvennyt ja poksautin finnin rikki. Sieltä tuli valtava määrä keltaista mömmöä, jonka seassa oli musta, kivikova pallura. Melkein niinkuin kivi ja yllättävän isokin vielä. Mikä ihme se oli? Ällöttää suunnattomasti.
Kommentit (16)
Olisiko verihyytymä? Yleensä se tumma alue on verta.
Vierailija kirjoitti:
Sisäänpäin kasvanut karva, joka on kasvattanut ympärilleen tuollaisen "kotelon"?
Hyi voiko karva kasvattaa jonkun kotelon ympärilleen? Yök. En kyllä ajele karvakolmiotani lainkaan, mutta kai niitä sisäänpäin kasvaneita karvoja voi ilmaantua muutenkin..
Toisaalta tuo finni ilmaantui heti mustan pisteen kanssa, mitään välivaihetta ei siis ollut. Semmoista siis jota Googlen kuvahaulla näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko verihyytymä? Yleensä se tumma alue on verta.
Voiko verihyytymästä tulla kova kuin kivi? Hmm
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisit napannut kuvan!
Olisi ehkä pitänyt. Mutta kuvittele mielessäsi suuri, reunoiltaan punoittava finni. Itse näppylän väri on punertavan vaalea, selvästi pingoittuneen ihon alta näkyy että finni on täynnä kellertävää, verensekaista limaa. Näppylän huipulla on unikonsiemenen näköinen piste, joka painaa huippua sisäänpäin. :D
Ap
Oli pakko lukea aloitus ,nyt oksettaa.
Vierailija kirjoitti:
Siemennesteen siemen?
Tämä se varmaan on! Ei olisi pitänyt poksauttaa alkiota pihalle :( Lasketaanko tämä nyt kotitekoiseksi abortiksi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisäänpäin kasvanut karva, joka on kasvattanut ympärilleen tuollaisen "kotelon"?
Hyi voiko karva kasvattaa jonkun kotelon ympärilleen? Yök. En kyllä ajele karvakolmiotani lainkaan, mutta kai niitä sisäänpäin kasvaneita karvoja voi ilmaantua muutenkin..
Toisaalta tuo finni ilmaantui heti mustan pisteen kanssa, mitään välivaihetta ei siis ollut. Semmoista siis jota Googlen kuvahaulla näkyy.
Okei, no sitten veikkaan että varmaan joku toooooooodella pitkään muhinut mustapää, jonka alle on alkanut muodostua finni ja on sitten tämän finnin vaikutuksesta noussut ihon pintaan.
t. Karvakoteloveikkaaja
Jospa se oli satiainen joka on jotenkin päätynyt ihosi sisään ja koteloitunut sinne samalla tavalla kuin tuo sisäänpäin kasvanut karva olisi voinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siemennesteen siemen?
Tämä se varmaan on! Ei olisi pitänyt poksauttaa alkiota pihalle :( Lasketaanko tämä nyt kotitekoiseksi abortiksi?
Ap
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit napannut kuvan!
Olisi ehkä pitänyt. Mutta kuvittele mielessäsi suuri, reunoiltaan punoittava finni. Itse näppylän väri on punertavan vaalea, selvästi pingoittuneen ihon alta näkyy että finni on täynnä kellertävää, verensekaista limaa. Näppylän huipulla on unikonsiemenen näköinen piste, joka painaa huippua sisäänpäin. :D
Ap
Oisinpa päässyt puristamaan sen tyhjäksi, olen kade. Minulla on joku ihmeellinen intohimo kaikkiin finneihin ja paiseisiin, olisi huippua olla joku ihotautilääkäri tyyliin toi netissä oleva Dr. Pimplepopper, joka sometileillään julkaisee noita finnivideoita.
Oon kuulemma ällöttävä :/