Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskusteluketju meille, joille vieraat ja puolitutut nauravat

Vierailija
03.10.2018 |

Ja joista puhutaan seläntakana. Minulle nauretaan, osittain tietenkin syystäkin. Olen outo, tyhmä, hölmösti käyttäytyvä ja olen tehnyt monia todella tyhmiä tekoja. (Sinänsä pieniä, ei siis mitään rikollisia, mutta hävettäviä, noloja)

Täytän ensi vuonna jo viisikymmentä, silti en osaa aina suhtautua kevyesti. En aivan tarkkaan tiedä, mitä kaikkia juttuja minusta liikkuu ja ehkä se häiritsee. Muutenhan ei tarvitsisi välittää, sillä muille joukossa ääneen naurava ihminen ei tietenkään ole kovin arvostettava.

Tämä kuulostaa joistain taas siltä, että kuvittelen, mutta minä olen kuullut sivusta sen verran, että tiedän, että en ole vain vainoharhainen. Ja kuten sanoin, tiedän, että syitäkin on. Mutta muut tyhmiksi nauretut, kuinka selviätte ja uskallatte silloin, kun itsetunto ei meinaa kestää?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle nauretaan ja osoitellaan. Oon tosi pitkä naiseksi (melkein 190). Transuksi nimittävät.

Inhottavaa. Oletko oppinut kohauttamaan olkiasi?

Vierailija
22/28 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ja mun miehelle alettiin tässä aiemmin syksyllä naureskella eräässä huonekaluliikkeessä. Kokeiltiin sohvia ja myyjät eivät tulleet palvelemaan, vaan tiskin takana mulkoiltiin meitä ja hihiteltiin. Yleensä huonekalukaupoissa on aggressiivista tuputusta. Ilmeisesti meidän p*rseet on niin lihavia että niille on kiva naureskella. 

Samassa liikkeessä oli jo aiemmin eräs myyjä arvostellut mun ulkonäköä: sun tukkas on niin huvittava kun se sojottaa pystyssä. Joo, minkäs sille mahtaa kun talvitakin hupussa on tekokarva... Laitoin palautetta asiasta enkä astunut sisään kyseiseen kauppaan viiteen vuoteen tuon jälkeen. 

Terkkuja Oulun Taka-Lyötyn aukiolle

Tuo on outoa. Meille on naureskeltu gigantissa. En tiedä miksi. Tehtiin silti ostoksemme. Voi olla tietenkin välillä vainoharhaisuuttakin. Toivon, että on.

Asiakaspalvelijat nauravat usein asiakkaille.

Työnantajien kannattaisi antaa palautetta työntekijöille siitä, et miten tulee käyttäytyä asiakkaiden nähden.

Kerran eräs työkaverini nauroi yhdelle asiakkaalle hänen huomiota herättävien silmälasiensa vuoksi. Mietin vaan miltä mahtoi tuntua tästä asiakkaasta jos hän huomasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että meitä on muitakin. Tosin mulle ei välttämättä naureta. Mutta käytöstäni paheksutaan, vaikka en ymmärrä, mitä pahaa olen tehnyt. Kai se johtuu vain siitä, että olemme kaikki yksilöitä eikä kaikkia voi ymmärtää.

Vierailija
24/28 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että meitä on muitakin. Tosin mulle ei välttämättä naureta. Mutta käytöstäni paheksutaan, vaikka en ymmärrä, mitä pahaa olen tehnyt. Kai se johtuu vain siitä, että olemme kaikki yksilöitä eikä kaikkia voi ymmärtää.

Minulle sekä naureskellaan että paheksutaan.

Vierailija
25/28 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ja mun miehelle alettiin tässä aiemmin syksyllä naureskella eräässä huonekaluliikkeessä. Kokeiltiin sohvia ja myyjät eivät tulleet palvelemaan, vaan tiskin takana mulkoiltiin meitä ja hihiteltiin. Yleensä huonekalukaupoissa on aggressiivista tuputusta. Ilmeisesti meidän p*rseet on niin lihavia että niille on kiva naureskella. 

Samassa liikkeessä oli jo aiemmin eräs myyjä arvostellut mun ulkonäköä: sun tukkas on niin huvittava kun se sojottaa pystyssä. Joo, minkäs sille mahtaa kun talvitakin hupussa on tekokarva... Laitoin palautetta asiasta enkä astunut sisään kyseiseen kauppaan viiteen vuoteen tuon jälkeen. 

Terkkuja Oulun Taka-Lyötyn aukiolle

Tuo on outoa. Meille on naureskeltu gigantissa. En tiedä miksi. Tehtiin silti ostoksemme. Voi olla tietenkin välillä vainoharhaisuuttakin. Toivon, että on.

Asiakaspalvelijat nauravat usein asiakkaille.

Työnantajien kannattaisi antaa palautetta työntekijöille siitä, et miten tulee käyttäytyä asiakkaiden nähden.

Kerran eräs työkaverini nauroi yhdelle asiakkaalle hänen huomiota herättävien silmälasiensa vuoksi. Mietin vaan miltä mahtoi tuntua tästä asiakkaasta jos hän huomasi.

Muistan, kun nuorena menin ensimmäiseen kesätyöpaikkaani kauppaan. Meille opetettiin, että asiakkaille ei naureskella, eikä pyöritellä silmiä selän takanakaan, vaikka olisi ollut miten hölmön oloinen. Vaikka asiakas ei näkisi, joku sivusta voi nähdä, ja tuollainen antaa huononkuvan.

Oli hyvä ohje.

Vierailija
26/28 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä naureskelijoilla on varmasti jonkinlainen käsitys standardi-ihmisestä, jollaisen he itsekin kuvittelevat olevansa (tai haluaisivat olevansa). Itse taas olen viimeiset 20 vuotta pitänyt maailmasta juuri sen takia, kun täällä on niin paljon erilaisia ihmisiä. Kiitoksia siis teille. Te teette maailmasta paljon mielenkiintoisemman paikan.

Vierailija
27/28 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle nauretaan ja osoitellaan. Oon tosi pitkä naiseksi (melkein 190). Transuksi nimittävät.

Kaikki sympatiani on sun puolella ! Olen itse 182cm ja aina asiasta heitetään läppää. Nyt kun asun pohjoisempana tuntuu, että tämä on joku Gulliverin retket... haluan takaisin Etelä-Suomeen :(

Vierailija
28/28 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni n*tsi-Saksassa oli paljonkin tutkijoita ja fyysikkoja, jotka arvostelivat ja pilkkasivat Einsteiniä ja hänen teorioitaan. Nykyään kukaan ei heitä muista, mutta Einsteinin tietää kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän