Seurustelen 17 vuotta vanhemman miehen kanssa ja
suurin osa tuomitsijoista on keski-ikäisiä naisia. Miksi? Miten meidän onni on muilta pois?
N23
Kommentit (19)
Heillekin olisi miehesi kelvannut. Siksi se on heiltä pois. Silloin kun miehellä on noin paljon nuorempi nainen, niin naiset vielä tuomitsevat tuon miehen hyvin tasokkaaksi, kun on saanut notkean tytön kainaloon vielä elämänsä syksyssä.
Minäpäs seurustelen 17 vuotiaan miehen kanssa ja suurin osa tuomitsijoista on keski-ikäisiä miehiä.
N32
Jos olet 23v, niin elämä antaa sinulle paljon enemmän, kun jaat ikäisesi kanssa.
Ehkä keski-ikäisillä on elämänkokemusta enemmän ja tietävät, miten vanhen miehen kanssa tulee käymään. Elämä ei ole hukattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Heillekin olisi miehesi kelvannut. Siksi se on heiltä pois. Silloin kun miehellä on noin paljon nuorempi nainen, niin naiset vielä tuomitsevat tuon miehen hyvin tasokkaaksi, kun on saanut notkean tytön kainaloon vielä elämänsä syksyssä.
Miehet paranee vanhetessa ja mies on parhaimmillaan 35-45 ikävuosina. Se elämän syksy alkaa sitten kun lähestytään viittäkymppiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet paranee vanhetessa ja mies on parhaimmillaan 35-45 ikävuosina. Se elämän syksy alkaa sitten kun lähestytään viittäkymppiä
Syksyllä sopivat elämän syksyssä olevat miehet, mutta elämän talvi on jo nurkilla.
Olen aina ihmetellyt, miksi vanhempien ikäiset ihmiset kiinnostavat joitain ihmisiä.
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syksyllä sopivat elämän syksyssä olevat miehet, mutta elämän talvi on jo nurkilla.
Olen aina ihmetellyt, miksi vanhempien ikäiset ihmiset kiinnostavat joitain ihmisiä.
N
Nuoria naisia kiinnostaa vanhemmat miehet. Harva parikymppinen nainen edes katsoo itsensä ikäisiä miehiä vaan haluavat niitä 10-15 vuotta vanhempia.
Eikö ton ikäisen miehen vehje ala jo haisemaan aika kusiselta, vaikka sinä miten pesisi?
Ei sulla mitään onnea ole. Tavallinen suhde vaan, jossa vähän kinkyä mukana. Tosi tylsää.
Ikis miks sä vastailet omaan ketjuus eri ihmisinä?
Miksi tämä sama aloitus on täällä taas?
Minä olin 6kk yhdessä itseäni 30v vanhemman miehen kanssa. Mies haluaisi yhä olla kanssani, minulle kaveruus olisi tarpeeksi.
Ei siihen toisen ikään kannata takertua mikäli kemia toimii ja jutut menee yksiin.
Koska olet lähes lapsi ja vielä liian nuori. Jos olisit 33v, asia olisi eri.