Millainen on 2-vuorotyö?
Viikko ja viikko -periaatteella? En ole ikinä ollut vuorotyössä ja nyt hain yhtä paikkaa, jossa sellainen on.
Kommentit (28)
Olen 2-vuorotyössä. Olen porukassa joka tekee pelkkää aamua ja toinen porukkaa pelkkää iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 2-vuorotyössä. Olen porukassa joka tekee pelkkää aamua ja toinen porukkaa pelkkää iltaa.
Et ole, siis kaksivuorotyössä vaan yhdessä vuorossa. Vuorotyö määritellään sinun itsesi työvuoroilla, ei muiden.
Vierailija kirjoitti:
Eli et tee 2-vuorotyötä, vaan yhtä vuoroa. 2-vuorotyötä tekevä tekee kahta eri vuoroa vaihdellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työnantajalta ei pääse nyt kyselemään.
Nettiyhteys poikki?
Ei tiedusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Teillä on työt järjestetty kahteen vuoroon, mutta et sinä (eikä ilmeisesti kukaan muukaan siellä) kyllä tee 2-vuorotyötä, jos kerran olet jatkuvasti aamuvuorossa. Aika outo systeemi, mutta tietysti hyvä, jos se teillä toimii.
Kaupan alalla vuorot jotain 6-14 ja 12-20 välivuoro voi olla 10-18. Vkloppuvapaita on ollut mulla 9kpl aina vuodessa. Koska su-ma ja pe-la vapaat lasketaan myös. Välillä on 10 pv työputki ja välillä 3 peräkkäistä vapaata.. Välillä vapaat yksittäisiä päiviä. Eli menee ihan miten sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Tehdään joko aamuvuoroja tai iltavuoroja, mutta ei yövuoroja. Siitä sana kaksivuoro --->kahta sorttia työvuoroja.
Niin tai sitten esim. 8-20 ja 20-08. Kaksi vuoroa tuossakin.
Nettiyhteys poikki?