Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on 2-vuorotyö?

Vierailija
03.10.2018 |

Viikko ja viikko -periaatteella? En ole ikinä ollut vuorotyössä ja nyt hain yhtä paikkaa, jossa sellainen on.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantajalta ei pääse nyt kyselemään. 

Nettiyhteys poikki?

Vierailija
22/28 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 2-vuorotyössä. Olen porukassa joka tekee pelkkää aamua ja toinen porukkaa pelkkää iltaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 2-vuorotyössä. Olen porukassa joka tekee pelkkää aamua ja toinen porukkaa pelkkää iltaa.

Et ole, siis kaksivuorotyössä vaan yhdessä vuorossa. Vuorotyö määritellään sinun itsesi työvuoroilla, ei muiden. 

Vierailija
24/28 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et tee 2-vuorotyötä, vaan yhtä vuoroa. 2-vuorotyötä tekevä tekee kahta eri vuoroa vaihdellen.

Vierailija
25/28 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnantajalta ei pääse nyt kyselemään. 

Nettiyhteys poikki?

Ei tiedusteluja. 

Vierailija
26/28 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teillä on työt järjestetty kahteen vuoroon, mutta et sinä (eikä ilmeisesti kukaan muukaan siellä) kyllä tee 2-vuorotyötä, jos kerran olet jatkuvasti aamuvuorossa. Aika outo systeemi, mutta tietysti hyvä, jos se teillä toimii.

Vierailija
27/28 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan alalla vuorot jotain 6-14 ja 12-20 välivuoro voi olla 10-18. Vkloppuvapaita on ollut mulla 9kpl aina vuodessa. Koska su-ma ja pe-la vapaat lasketaan myös. Välillä on 10 pv työputki ja välillä 3 peräkkäistä vapaata.. Välillä vapaat yksittäisiä päiviä. Eli menee ihan miten sattuu.

Vierailija
28/28 |
03.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehdään joko aamuvuoroja tai iltavuoroja, mutta ei yövuoroja. Siitä sana kaksivuoro --->kahta sorttia työvuoroja. 

Niin tai sitten esim. 8-20 ja 20-08. Kaksi vuoroa tuossakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä