Oletteko kussut naisen suuhun/ miehet onko teille kustu suuhun jollei niin mihin?
Minulle kävi niin että olimme 69 asennossa ja nainen kusi suuhuni. Minä vastaavasti sen suuhun, harrastamme tätä aina joskus. Mutta mitkä halut se herättää, siis tosi kovat nuolen puuman pillua ja se on yhtä mahlaa puuma sai orkun, ja jotain sieltä lirahti kullini alkoi sykkiä käännyin ja päästin satsini puuman rinnoille. Peuhaamme aina joskus ja kyllä siinä tunnit kuluvat.
Kommentit (11)
On Ja on. Saa vapaasti runkata nyt vastaukselleni
Minäkin olen ja on. Mutta eipä tästä aloittajalle sen enempää.
Jäikö mikä epäselväksi? jos kadehditte onneamme niin sille en mahda mitään. Tuosta runkkaamisesta, en harrasta kun puumani kanssa. Ymmärrän teitä, kaikkea ei voi saada. AP
Näitteko eilisen taide-elokuvan, missä se nainen kusi miehen päälle. Tosi kiihottavaa.
t. pervo-kake
Jaa jäikö epäselväksi? Oletko tietoinen oikoluvusta vai onko kusi noussut päähäsi?
Ootteko maistaneet nuoren neitsyen kusta? Parempaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko maistaneet nuoren neitsyen kusta? Parempaa ei ole.
Meillä Ambomaalla parannutaan aidsista juomalla neitsyen "lähteestä".
Meillä sovitaan puolisoilta toisila rohkeastaa kusipäivästä. Se on ihanaa kysykää toisiltanne jos vaikka pitäisitte.
Olen ja on.
Jos avaus olisi ollut edes jollakin tavalla ymmärrettävä ja asiallinen, niin olisin voinut vastata tarkemminkin. Runkkumatskuksi en viitsi kirjoitella yksityiselämästäni.