Miesten ja naisten väliset kaverisuhteet
En ole ikinä ollut oikein hyvä hankkimaan naispuolisia kavereita, joten melkein kaikki ystäväni ovat miehiä. Ja he ovat pitkäaikaisia, luotettavia ja hyviä ystäviä, mutta mietin kuitenkin että onko väitteessä "miehet ja naiset eivät voi olla kavereita" jokin totuuden siemen. Melkein kaikki nämä ystäväni ovat jossain vaiheessa tunnustaneet muitakin tunteita, joko piilossa pidettyjä tai avointa ihastumista. En ole kuitenkaan nähnyt tuota asiana jonka pitäisi pilata ystävyys tai että en merkitsisi heille jotain ihan ystävänäkin, vaikka ihastus karisisikin ajan myötä pois, mutta silti mietin, kuinka yleisiä (vaikka varmasti ainakin jossain tapauksissa mahdollisia) ovat täysin platoniset kaveruudet miesten ja naisten kesken?
En muuten myöskään syytä yksinomaan miehiä näiden asioiden sekoittamisesta. Olen tietenkin itsekin ihastunut tai tuntenut vetoa kavereihini. Heiksi kun tapaa valikoitua ne parhaat tyypit.
Kommentit (7)
Nainen voi olla aivan mieletön tyyppi, vaikkei olisi seksuaalisesti laisinkaan kiinnostava. Yhteiset kiinnostuksen kohteet ja huumorintaju eivät vielä pelkästään riitä himojen heräämiseen.
Ystävämies kirjoitti:
Nainen voi olla aivan mieletön tyyppi, vaikkei olisi seksuaalisesti laisinkaan kiinnostava. Yhteiset kiinnostuksen kohteet ja huumorintaju eivät vielä pelkästään riitä himojen heräämiseen.
eli rumat naiset voi olla kavereita, kauniit eivät ?
Vierailija kirjoitti:
Ystävämies kirjoitti:
Voi tietysti, mutta onhan siinä riskinsä. Tai sitten niissä on jotain muuta perustavanlaatuista vikaa parisuhdetta ajatellen. Vai mikä sitten estäisi ihastumasta platoniseen ystävään?
Vierailija kirjoitti:
Ystävämies kirjoitti:
Yhden ruma on toisen kaunis....
Ystävämies kirjoitti:
Itse olen huomannut, että miehet joiden ulkonäkö ei pelkästään viehättäisi, muuttuvat komeiksi persoonaan ihastumisen myötä. Mutta tässäkin saattanee olla sukupuolten tai ainakin henkilöiden välisiä eroja.
Minulla on useita mieskavereita. En ole koskaan ollut ihastunut keneenkään heistä, vaikka jotkut ovat olleet ihan hyvän näkoisiä. Uskon ettei heistäkään kukaan ole ollut minuun ihastunut. En ole ruma :-)
Toisaalta olen kyllä kuullut parisuhteista jotka ovat alkaneet ystävyyssuhteina. Se olisi varmaan aika ihanteellista.
No minä uskon että voi olla vain kavereita, eikä tartte olla homokaan. Yksi mies nuorena vähän ihastui, muttei sen jälkeen. Tulis epämukava olo jos kaveri ihastuis.