Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

<3 Marrasmurujen lauantai <3

06.05.2006 |

Katsotaan josko tälle päivälle saataisiin jutun juurta :)

3 yötä niin sitten päästään ultraan! Viimeksi ultrassa vähän reilu kuukausi sitten, joten mielenkiintoista nähdä kuinka paljon pikkunen on siitä 16 millimetristä kasvanut :) Huomenna vaihtuisi sitten viikot mun onnennumeron(13) kohdalle. Muille tuo saattaa olla epäonnen numero mutta eipä ainakaan tälle tytölle :D Tuohon numeroon liittyy pitkä tarina joten sen taidan jättää tällä kertaa väliin.

Eilen illalla oli aika vaikeaa saada unen päästä kiinni ku kauhea päänsärky iski ihan yllättäen, oli pakko ottaa Panadolia jotta pystyin aloittamaan nukkumisen. Olen vältellyt noita särkylääkkeitä aika hyvin tämän odotuksen aikana, mutta eilen oli sitten ihan pakko myöntää etten sittenkään ihan kaikkea kipua kestä mitä tälle naiselle annetaan.

Swehina rv 12+6

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tänään ahkera. Pesin kylppärin melkeinpä lattiasta kattoon ja tarkoitus olisi vielä siivota enemmänkin. Nyt on huilitauko...ja eikun heti tänne:-)

Swehina: Minulla on myös ollut nyt päänsärkyä/migreeniä raskausaikana, ehkä enemmän kuin normaalisti. Kipu äityy sellaiseksi jyskyttäväksi ja pahenee kun tekee jotain fyysistä sitten tulee melkein oksennus kun päässä oikein takoo. Muutama viikko sitten minulle tuli aurakin, ensimmäistä kertaa moneen vuoteen. Voisiko raskaus pahentaa migreeniä? Olen luullut sen vaikuttavan päinvastoin...Onneksi särkyyn auttaa, ihme ja kumma Panadol, joita olen kyllä joutunut muutamia tässä lähiaikoina ottamaan. Päänsäryn kanssa ei kannata mennä nukkumaan ilman lääkettä.

No, huomenna tulee veljen perhe kylään ja siksi täällä ihan paniikissa siivoan. Jotain pitäisi vielä leipoakin...ja ikkunatkin suorastaan huutavat pesua...no kaiken kerkiää tehdä...kunhan viikon päästä pääsen kolmen päivän vapaille. Ajattelin silloin pestä ikkunoita kesän tulon kunniaksi :-)

Tänään pitäisi vielä lähteä vaateostoksillekin, kunhan tässä kerkiämästä lakkaan.

Olo on ainakin ihanan energinen, joten nyt pitää tehdä kun kerrankin saa jotakin aikaiseksi.

Tiistaina on sitten lääkärineuvola ja torstaina ultra. Huh, kun jännittää. Täällä olikin monilla kivoja ultrakuulumisia :-) Toivottavasti minullakin on niitä torstaina kerrottavanani.

Yövuoroista vielä: Minulle kävi loppujen lopuksi ihan hyvin niiden kanssa. Kerroin eilen osastonhoitajalle, että minulle tulee sydänoireita yövuoron jälkeen, ja että kahden päivän lepoaika ei ollut minulle riittävä. Hänpä ihme ja kumma ymmärsi asian ja sanoi, ettei minun tarvitse tehdä enää öitä. Nekin yöt, jotka minulle oli laitettu, otettiin sovinnolla pois. Lääkärintodistuksen meinaan kyllä vielä ihan virallisesti pyytää, mutta huojentunut olen. Nyt olen sitten ihan vain kaksivuorotyössä...

Tuo vatsakipu loppui sen yhden illan jälkeen. Meni ohi levolla. Mietinkin, olisiko syynä siihen olleet turkinpippurimakeiset, joita söin useita sen päivän aikana...?

T. Kanelisokeri 12+0 (jippii, 12 viikkoa täynnä!!!!)

Vierailija
2/6 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen alkaa parantua kuumeisesta vatsataudista ja viime yö meni kohtalaisesti. Mies on hoitovapaalla, joten on hoitovapaan jälkeen ja ennen kesälomaa ja toista äitiyslomaa ihan nautinto olla töissä - pääsee vessaan ilman taaperoa ja saa syödä jonkun muun laittamaa ruokaa :) Aikuista seuraakin löytyy.

Omaan napaan ei uutta - masu kasvaa, se on hyvä merkki, kun olen vuodosta huolissani. Maanantaina menen labraan ja sitten odottelen mielenkiinnolla tuloksia.

Jo nyt pyöreämahaisin terveisin

Ingefära 13+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys taas täältäkin.. Meillä nuorimmainen sai ensin korvetulehduksen ja nyt oksennellut ja ripuloinut pari päivää.. Ei ole yöllä tarvinnut kunnolla nukkua kun kaikki tietysti tapahtuu yöllä :0(

Kanelisokeri taisi puhua että on päässyt pois yövuoroista, hienoa =o)

Itselläni on ihana osastonhoitaja, teen muutenkin kahta vuoroa ja nyt jo muutettu niin että illat vaan keittössä eli kaksi tuntia osastolla muuten keittiö hommia. Sitten kun alkaa olla tukalaolo riittää kun ilmoitan siitä osastonhoitajalle niin siirryn pelkkään aamuvuoroon. Tuntuu hyvälle kun huolehditaan siitä että jaksaa olla töissä. Välillä kyllä saa työkavereille sanoa , että pystyn sentään töitä tekemään kun tuntuu että päästävät minut liian helpolla ja sitten itse raatavat enemmän.

Mitä masuun tulee, niin hyvin tuntuu kasvavan. Olo on nyt hyvä ei tarvitse miettiä syödessä tuleeko ylös vai meneekö alas, se jos mikä tuntuu hyvälle nyt kun grillikausi on kunnolla alkanut. Eiköhän tätä tässä tältä erää. Nyt saunaan ja nukkumaan.

Vierailija
4/6 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanelisokeri: meillekin saa tulla kuluttamaan energiaa :) Minä kun en saa edes saikulla siivota.

Ingefära: toivotaan että masuasukilla on kaikki hyvin :)

Oma Napa: kasvaa ja kasvaa.. Taitaa olla minulla samalla lailla kuin jmi:llä. Eli nyt pullahti tämän äidin masu esille. Tänään yritin etsiä itselleni äitiysfarkkuja, ja meinasin kirota koko tarjonnan ! en löytänyt mistään ns normaaleilta farkuilta vaikuttavia housuja missä olisi vain tuo resori. Täytyy varmaan käydä ostamassa ns perusfarkut ja sitten ommella niihin tuo resori. ONko kenelläkään tietoa mistä voisi löytyä hiukan trendikkäämpiä äitiysfarkkuja?

Muuten täällä sairasloma jatkuu ja kovasti odotellaan tiistain np-ultraa. Saa nähdä saisinkko mennä töihin takaisin. toisaalta tekisi kovasti mieli palata, mutta mikäs on valittaessa olla tällaisella kelillä sairaslomalla ;)

Mukavaa viikonloppua kaikille

heidi <3 toukka 12+ 0 eli rajapyykki nro 1 saavutettu :)

Vierailija
5/6 |
06.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneillään on rv 11+4 ja öklötysolo on alkanut antaa periksi. Itse asiassa jo reilu viikko sitten loppui jatkuva kuvotus, nyt sitä on vain satunnaisesti. Rinnatkaan ei enää juurikaan arista. Joten olo on varsin hyvä!

Vatsaa ei mulla kyllä vielä näy, ehkä vähän turvottaa - niin mulla kyllä turvottaa muutenkin aina joskus. Joten jos en olisi pari viikkoa sitten nähnyt ultrassa noin 3,5 senttistä iloisesti liikkuvaa ihmisenalkua, en kyllä juurikaan tietäisi raskaana olevanikaan.

Reilun viikon kuluttua on np-ultra. Että sielä sitten näkee, kuinka paljon pikkutyyppi on kasvanut. Vähän jo oikein odottelen vatsan näkymistä, vauvamaha kun on mun mielestä niin soman näköinen! Mulla on kuitenkin kohtu aika lailla taaksepäin, mikä varmastikin vaikuttaa siihen, ettei vatsa näy ihan heti... Kiloja ei ole vielä kertynyt. Tänä viikonloppuna olen kyllä syöpötellyt aika lailla ;-)

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
6/6 |
07.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiysvaatteet on täällä nyt jouduttu ottamaan käyttöön, päivä meni ostoksilla, mielestäni hm:llä parhaat valikoimat ( niistä missä kävin ) ja kohtuu hintaiset. Vielä vähän aikaa sitten pärjäsin omilla matalavyötärö farkuillani mutta enää ei toivoakaan. Maha on nyt niin näkyvissä että naapurit ym onnittelevat. Viikkoja kuitenkin vasta 10 + 6 olen vartolotani hoikka ja aikasemmatkin raskaudet ovat näkyneet pian ja kaikki tulee tosiaan eteen, mitään ei jää piiloon lantioon.

Mukava kuulla että joku (nimimerkki nyt unohtui ja en viitsi palata katsomaan) pääsi yövuoroista, toivottavasti omalla työpaikallani ollaan yhtä joustavia. Täällä on näköjään enemmänkin hoitotyötä tekeviä odottajia.

Kuvottava olo on enää muisto vain ja olo on nyt mitä energisin ( kuuden päivän työputken jälkeenkin)

Tiistaina ultra ja istukkanäyte, vähän pelottaa vaikka kerta on jo kolmas.Meillä miehen puolelta pieni riski kromosomistoltaan poikkeavan jälkeläisen syntymiseen, siksi tutkimukseen pääsen ja menen ja selviäähän siinä samalla paljon muutakin myös vauvan sukupuoli jos sen haluaisimme tietää, mutta ajateltiin antaa sen pysyä salaisuutena loppuun asti.