1 031 019 EUR osakkeissa, miten kannattaisi toimia?
Kommentit (24)
Oletkin jo ottanut ensimmäisen ja tärkeimmän askeleen, eli kysynyt AVlta.
Ehkä hommaat ihan oikean sijoitusneuvojan.
Osta mulle hevonen 150 000 eurolla. 2 vuoden kuluttua saat myydä sen, siitä saattaa saada 400 000 tai 20 000, tähdätään tohon isompaan summaan ;-)
Jos ei ole muuta varallisuutta, niin suosittelen pikku hiljaa varallisuuden hajauttamista, osakkeet eivät tule lähvuosina tuottamaan hyvin. Voisitko harkita esim. kultaa tai muita jalometalleja?
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tavoitteesi?
Saada sijoituksilla toimeentulon.
Osta 1031 019 riviä lottoa, esim. Eurojackpottia.
Moninkertaistat sijoituksen!
Lähetä minulle. Sijoitan ne fiksusti ja saat kaiken takaisin korkojen kera 50 vuoden päästä.
Koska kurssit ovat historiallisen korkealla, alkaisin kiireesti hajauttamaan sijoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Lähetä minulle. Sijoitan ne fiksusti ja saat kaiken takaisin korkojen kera 50 vuoden päästä.
Paljon olet valmis maksaa korkoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon olet valmis maksaa korkoa?
Paljon
Aikaa hupaisaa että täältä kyselet:)
Tätä se vaan on kun amatöörit alkavat sijoittajiksi :) AV:n pörssineuvot...
Kannattaa sijoittaa Utele Oy:n osakkeisiin
Vierailija kirjoitti:
Oletkin jo ottanut ensimmäisen ja tärkeimmän askeleen, eli kysynyt AVlta.
Kiitos kannustuksesta, oikealla polulla siis ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole muuta varallisuutta, niin suosittelen pikku hiljaa varallisuuden hajauttamista, osakkeet eivät tule lähvuosina tuottamaan hyvin. Voisitko harkita esim. kultaa tai muita jalometalleja?
OKT on. Osakkeet tuottavat parhaiten pitkällä aikavälillä. Jalometallit eivät tuota mitään, niiden arvo perustuu puhtaasti kysyntään ja tarjontaan.
Piensijoittaja kirjoitti:
Koska kurssit ovat historiallisen korkealla, alkaisin kiireesti hajauttamaan sijoituksia.
Kurssit ovat olleet historiallisen korkealla jo vuosia, miksi juuri ntr kannattaisi hajauttaa?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hommaat ihan oikean sijoitusneuvojan.
Tutkitusti sijoitus rivoja ei saa osakepoiminnassa yhtään sen parempia tuloksia kuin tikkaa heittelevä apina.
Vierailija kirjoitti:
Kurssit ovat olleet historiallisen korkealla jo vuosia, miksi juuri ntr kannattaisi hajauttaa?
Kato ku palstan mukaan kannattaa sijoittaa velkapapereihin juuri ennen korkojen nousua.
Vierailija kirjoitti:
Kurssinousu on kestänyt jo yhdeksän vuotta. Milloin historiassa se on kovin paljon pidempään kestänyt ennen rysäystä? Lisäksi korot ovat vihdoin Yhdysvalloisssa nousseet ja Italian taloudesta kuuluu huonoja uutisia.
Mikä on tavoitteesi?