Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa se, että kaikki työpaikan miehet ihastuu

Vierailija
02.10.2018 |

vaan siihen yhteen ja samaan naiseen. Miten se voi olla niin kun ei se nainen ees ole mitenkään upea. Ois aika kiva, jos joku ihastuis minuunkin.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tiedät että kaikki ihastuu samaan? On hänessä sitten jotain upeutta jos niin on vaikka et itse sitä näkisikkään.

Vierailija
22/26 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on se joka säteilee ulos. Siksi suhun ei ihastuta. Tasapainoinen ja hyvää oloa säteilevä nainen tahi mies saa huomion mikä hänelle kuuluukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Näemmä tämän hetken kuumin puheenaihe on miesten huomio. Sen verran monta ketjua on nyt näkynyt. Miksi oma mies katsoo muita, miksi kukaan mies ei katso minua, miksei kukaan mies ihastu minuun, mieheni seuraa instagramissa hottiksia, miksi miehet eivät pidä vain omaa naistaan seksikkäänä, miksi miehet tykkää mun kaverista eikä musta, miksi miehet kehuu mun kaveria eikä mua jne jne jne jne jne blalablalbaaaaaaaaaäaaaaaaaaa 😊😅😃😆🤣

Mihin katosi se teidän hehkutettu miehistä riippumattomuutenne ja itsetuntonne joka ei ole kiinni miesten kohtelusta teitä kohtaan? Ni⁉️❗⁉️❗⁉️❗⁉️❗⁉️

Vierailija
24/26 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon itse ollut pari kertaa tuollaisen ihastumisen kohteena. Ei kannata kadehtia. Lähinnä sellainen on vaivaannuttavaa. Työt pitäisi saada valmiiksikin, ja kaveri vaan punastelee ja ähisee epämääräisesti tai vaihtoehtoisesti viivyttelee turhaan että voitais olla pidempään kahden kesken.

Ei punastuminen ole merkki ihastumisesta. Olen nainen ja punastelen, olen saanut sen vuoksi ihan vääränlaisia tulkintoja miehiltä eikä se useinkaan imartele minua.

No ei tuon viestin kirjoittaja varmaan pelkän punastelun perusteella päätelmäänsä ihastuksesta tehnyt. Kyllähän se usein on merkki muiden joukossa, varsinkin ihmisellä joka yleisesti ottaen ja kaikkien kanssa ei ole punastelevaa ja ujostelevaa tyyppiä.

Vierailija
25/26 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta luulin, että tämä olisi taas niitä harhaisten ja itsestään liikoja luulevien aloituksia: "Harmittaa, että kaikki työpaikan miehet ihastuu... aina minuun."

Vierailija
26/26 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole iloinen ja säteilevä, hymyile paljon ja juttele mukavia. Miehiä varsinkin ei kiinnosta valittaminen. Ei ainakaan naiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi