Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä hylkäsi kun aloin seurustelemaan

Vierailija
02.10.2018 |

Tyttöpuolinen ystävä alkoi käyttäytymään ikävästi sen jälkeen kun aloin seurustelemaan. Ensin ilmoitti ilman mitään kummempia selityksiä, että ei pidä siitä että olen poikaystäväni kanssa, kyseli olenko ajattellut että jos en olisikaan hänen kanssaan ja muuta kummallista. En tajua yhtään mikä hänellä on seurustelusuhdetta vastaan. Nyt hän sitten vain välttelee seuraani.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monesti niillä seurustelevilla tulee elämään niin paljon uusia yhteisiä juttuja sen seurustelukaverin kanssa, että harvemmin se ajanvietto ei-seurustelevien kanssa sujuu. Monesti ne kaverit kumminkin on samanlaisessa elämäntilanteessa.

Vierailija
2/13 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse mies vai nainen? 

Jospa kaverisi on rakastunut sinuun tai poikaystävään ja on mustasukkainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää oli?

Vierailija
4/13 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ikää oli?

18

Vierailija
5/13 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onko sulla itselläsi riittänyt aikaa ystävälle enää? Vai meneekö sun kaikki aika ja mielenkiinto poikaystävälle?

Aika usein se ystävä puhuu pelkästään poikakaveristaan ja sillä ei ole aikaa koskaan nähdä, koska menee leffaan tai baariin tai viettämään muuten vaan iltaa "Janin" kanssa.

Jos tästä ei ole kyse, niin kai se ystäväsi on mustasukkainen. Anna olla, ja sivuuta kiukuttelut. Jos edelleen osoittaa mieltään, sano, että et haluaisi joutua valitsemaan, koska arvostat hänenkin ystävyyttään, mutta jos hänen asenteensa pysyy noin aggressiivisena, se on sitten siinä. Kysy, kumpaa hän itse tahtoo. 

Vierailija
6/13 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko hän tietää jotain ikävää sun poikaystävästä, mitä ei kuitenkaan halua sanoa sinulle ihan suoraan? Mutta sen verran kuitenkin, että sanoo, että ei pidä teidän seurustelusuhteesta.

Vierailija
7/13 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, onko sulla itselläsi riittänyt aikaa ystävälle enää? Vai meneekö sun kaikki aika ja mielenkiinto poikaystävälle?

Aika usein se ystävä puhuu pelkästään poikakaveristaan ja sillä ei ole aikaa koskaan nähdä, koska menee leffaan tai baariin tai viettämään muuten vaan iltaa "Janin" kanssa.

Jos tästä ei ole kyse, niin kai se ystäväsi on mustasukkainen. Anna olla, ja sivuuta kiukuttelut. Jos edelleen osoittaa mieltään, sano, että et haluaisi joutua valitsemaan, koska arvostat hänenkin ystävyyttään, mutta jos hänen asenteensa pysyy noin aggressiivisena, se on sitten siinä. Kysy, kumpaa hän itse tahtoo. 

Varmaan puhunkin välillä liikaa, mutta mielestäni en koko aikaa. Ja samalla tavalla kuin ennenkin kaipaan ystäviäni ja vietän heidänkin kanssa aikaa.

Vierailija
8/13 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko hän tietää jotain ikävää sun poikaystävästä, mitä ei kuitenkaan halua sanoa sinulle ihan suoraan? Mutta sen verran kuitenkin, että sanoo, että ei pidä teidän seurustelusuhteesta.

Todella vaikea uskoa tätä. Ollaan oltu puoli vuotta yhdessä ja en keksi mitään minkä vuoksi poika olisi huono seurustelukumppani mulle.

Vierailija
9/13 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan puhunkin välillä liikaa, mutta mielestäni en koko aikaa. Ja samalla tavalla kuin ennenkin kaipaan ystäviäni ja vietän heidänkin kanssa aikaa.

Hyvä niin. Se, mikä palvelee SINUN tarpeitasi, on kumminkin mahdollisesti aika eri asia kuin mitä kaverisi odottaa. Hänen näkökulmastaan sinä ehkä olet poissaoleva, "jankutat" poikaystävästäsi, et piittaa ystäväsi asioista jne.

Jos yhdessäoloaikanne on nyt vain osa aiemmasta, aika väistämättä tapahtuu jonkinlaista etääntymistä.

Ja huom. - EN moiti sinua yhtään, tuo on aivan luonnollista, että elämäntilanteen muuttuessa prioriteetit muuttuu. Mutta yritän tehdä nyt vain sulle vähän selvemmäksi sen, miksi ystäväsi ajattelee seurustelusta kielteisesti.

Toistan, että sinun ei silti pitäisi joutua valitsemaan, Anna ystävällesi aikaa tottua tilanteeseen ja pyri huomioimaan häntä. Sinun ei tarvitse tilittää hänelle "Janin" tekemisiä ja sanomisia oikeasti lainkaan.

Jos sekään ei riitä, anna olla. Ystäväsi on mustasukkainen.

5 (jolla muuten on itsellään 18-vuotias tytär) 

Vierailija
10/13 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä niin. Se, mikä palvelee SINUN tarpeitasi, on kumminkin mahdollisesti aika eri asia kuin mitä kaverisi odottaa. Hänen näkökulmastaan sinä ehkä olet poissaoleva, "jankutat" poikaystävästäsi, et piittaa ystäväsi asioista jne.

Jos yhdessäoloaikanne on nyt vain osa aiemmasta, aika väistämättä tapahtuu jonkinlaista etääntymistä.

Ja huom. - EN moiti sinua yhtään, tuo on aivan luonnollista, että elämäntilanteen muuttuessa prioriteetit muuttuu. Mutta yritän tehdä nyt vain sulle vähän selvemmäksi sen, miksi ystäväsi ajattelee seurustelusta kielteisesti.

Toistan, että sinun ei silti pitäisi joutua valitsemaan, Anna ystävällesi aikaa tottua tilanteeseen ja pyri huomioimaan häntä. Sinun ei tarvitse tilittää hänelle "Janin" tekemisiä ja sanomisia oikeasti lainkaan.

Jos sekään ei riitä, anna olla. Ystäväsi on mustasukkainen.

5 (jolla muuten on itsellään 18-vuotias tytär) 

Kiitos. Annan aikaa hänelle. Onneksi on muitakin ystäviä jotka haluavat yhä olla kanssani.

Vierailija
11/13 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni oli tavannut silloista miesystäväänsä kolme viikkoa, joten sain onnittelukortin molemmilta. En ollut ikinä tavannut kyseistä miestä, joten melkein nauratti.

Suhde päättyi myöhemmin.

Monet unohtavat kokonaan aiemmat ystävänsä, kun seurustelusuhde alkaa. Ikävä kyllä.

Vierailija
12/13 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini alkoi seurustella, ja samalla muuttui myös meidän yhteydenpito.. aiemmin kaveri avautui minulle kaikesta, puitiin hänen mies ongelmiaan ja muita ongelmia loputtomasti. Meillä oli hauskaa, ja siis toki muustakin puhuttiin kuin ongelmista. Kun alkoi seurustella viimein vakavasti, kaikki loppui kuin seinään. Kaverilla ei ole minulle enää mitään puhuttavaa. Hän ei puhu edes siitä miehestään, ja jos siitä jotain erehtyy kysymään, kaveri vastaa todella lyhytsanaisesti ja tylsästi, kuin koko mies olisi jokin tabu. Mitään muutakaan hänelle ei enää kuulu. Kaikki on ” ihan jees, ei tässä mitään, jep jep”. Ilmeisesti hän ei enää tarvitse minua, ja vuosien ystävyys perustui vain siihen että olin joku likasanko hänen murheilleen.

Vierailija
13/13 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on kysellyt tuollaisia suoraan, olet varmaan myös kysynyt, että mikä hänen ongelmansa poikakaverisi kanssa on? Jos et, niin kysy. Vai tiedätkö missä ongelma piilee, mutta koska se ei kestä päivänvaloa, haluat tuomita kaverin täällä tuntemattomien kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän