Voimakkaat deja vut, inhottavaa.
Varsinkin kun deja vu -ajatusketju on pitkä. Onko muilla tällaista? Mulla niihin liittyy jotenkin semmonen pahaenteinen tunne.
Kommentit (5)
Mies24 kirjoitti:
Äkkiä neurologille, voi liittyä epilepsiaan. Itsellä lähes jokainen kouristelukohtaus alkoi noin, dejavut ja pelko.
Oho... Itse asiassa olen saanut pari epileptistä kohtausta yöllä viime aikoina. Olen herännyt hallitsemattomaan nykimiseen. En ole ajatellut tästä mitään kummempaa eikä ne ole toistuneet usein.
Mikä ajatusketju? Eikö deja vu ole ohimenevä tunne kun törmää johonkin, joka tuntuu tutulta? Miten ajattelu siihen liittyy?
Ihan hirveetä oikeesti tuntuu et vois oksentaa aina ku noi tulee vaik bussis istues
Vierailija kirjoitti:
Mikä ajatusketju? Eikö deja vu ole ohimenevä tunne kun törmää johonkin, joka tuntuu tutulta? Miten ajattelu siihen liittyy?
Se dejavu tavallaan sisältyy siihen ajatusketjuun. Ensin huomaa, että tämä tuntuu tutulta, olen ajatellut/nähnyt tämän ennenkin. Sitten tajuaa että tämähän on deja vu. Joskus se loppuu siihen, mutta joskus seuraavakin ajatus ja sen jälkeinen on yhä tuttu - sitten alkaa tuntua, että kohta tapahtuu jotain pahaa, eikö tämä johtanut viimeksi johonkin synkkään, miksei tämä toisteinen olo lopu. Vaikea selittää. Ap
Äkkiä neurologille, voi liittyä epilepsiaan. Itsellä lähes jokainen kouristelukohtaus alkoi noin, dejavut ja pelko.