Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päivä pilalla. Olen työtön ja halusin nukkua puoleenpäivään, mutta heräsin jo nyt!!!

Vierailija
02.10.2018 |

Apua. Apua?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota muutama tasoittava ja päivä uuteen nousuun!

Vierailija
2/10 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsellesi lääkäristä mirtatsapiinia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi. Tuo ei ole hauskaa ollenkaan. Onko kiva irvailla työttömyydelle?

Vierailija
4/10 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Aamupäivät on parasta aikaa käydä esim. kaupassa, ei ole ryysistä. Etenkin ei-ruokakaupat.

Vierailija
5/10 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota päikkärit!

Vierailija
6/10 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Aamupäivät on parasta aikaa käydä esim. kaupassa, ei ole ryysistä. Etenkin ei-ruokakaupat.

Eipä AP:lla ole varaa käydä kaupassa

Vierailija
7/10 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla käy näin myös usein. En harmistu vaan syön aamupalan ja luen netistä uutiset. Siinä menee pari tuntia ja sitten voikin mennä takaisin nukkumaan.

Vierailija
8/10 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain onneksi pienet jatkounet. :) Nyt on hyvä fiilis päästä viettämään jälleen työttömän jokapäiväistä ja nautinnollista lomapäivää. Kahvia kitusiin ja suihkun kautta harrastusten pariin. On tämä elämä ihanaa.

Vierailija
9/10 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan tavallista herätä aikaisin vaikka mielummin nukkuisin. Aika monta yötä taas 5-6 tunnin unilla. Lauantaina olin heti seitsämältä kun kauppa aukesi ostamassa pekonia ja mehua aamupalaksi. Kahvin laitoin tippumaan ennenkuin menin kauppaan. Yöllä menin nukkumaan kahdelta. Samaa rataa useampi yö. Työttömän stressiä johon tulee vaihtelua höpöhöpö kurssista. Pitäisikö ostaa aamukampa?

Vierailija
10/10 |
02.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin työtön, joka tällä hetkellä odottaa paikkaa kuntouttavaan työtoimintaan pariksi päivää per viikko. Nukkua saisi vaikka kuinka pitkään, mutta tänäänkin nousin seitsemältä, samaan aikaan miesystävän kanssa. Nukkumaan menen nukahtamislääkkeiden avulla iltaisin viimeistään yhdeltätoista, niin kyllähän sitä jaksaa herätä aamulla aikaisin. Parempi vaan pitää yllä normaali päivärytmi, kun eihän sitä koskaan tiedä, milloin tulee se tärkeä puhelu työkkäristä, että nyt tärppäsi.:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi