Ekat treffit, deitti tilasi ruokajuomaksi
...maitoa. Ravintolassa. En tiedä kannattaako jatkaa tapailua.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Hän on varmasti vantaalainen.
Tai hollantilainen.
Miksi joku juo lasten juomaa aikuisena??
No vit tu pontikkaako olis pitäny tilata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai hollantilainen.
Sveitsiläinen hän ei ainakaan ole, sillä siellä kuulemma maito ei ole juoma, vaan jonkinlainen ruoka. Yksi sveitsiläinen aikanaan pudisteli päätään hymyillen ja kertoi, kuinka outoja me suomalaiset olemme, kun maito on meille juoma.
Ap, minä tarjoan sinulle hienossa ravintolassa illallisen ruokajuomineen. Viiniä on monenlaista. Olen varakas ja alkoholisoitunut. Kyllä minä tuon maitopekan sinuna mieluummin ottaisin.
Mä juon joskus punaista maitoa jonkun lohikeiton tms. kaverina. Elimistö on välillä oikein vailla mammaa :D
Ei kannata. Jos olisi tilannut piimää, niin ehdottomasti jatkoon!
Heh. Ymmärrän sua hyvin. Ei kai sitten kuin seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai hollantilainen.
Sveitsiläinen hän ei ainakaan ole, sillä siellä kuulemma maito ei ole juoma, vaan jonkinlainen ruoka. Yksi sveitsiläinen aikanaan pudisteli päätään hymyillen ja kertoi, kuinka outoja me suomalaiset olemme, kun maito on meille juoma.
Olisikohan tarkoittanut että sveitsissä maitoa käytetään vain ruoanlaittoon ei juomaksi.
Vierailija kirjoitti:
No vit tu pontikkaako olis pitäny tilata?
Kha ponthikha otethan aperithiiviksi ja ruokajuomhakshi kheikhyä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maitoa tulee kyllä joihinkin aikuisten juomiinkin.
Todellisuudessa varmaan ruokajuomana on kalja mutta yritti nyt vaan esittää fiksumpaa
Siellä Raxissa tai ABC:llä missä olette käyneet niin maidon tilaaminen on ihan OK.
Hei, oliko mies vai nainen? Mä tilailin aina imettäessä maitoa ravintolasta, koska tuntui olevan tarve sille. Vieraassa seurassa ihmeteltiin, enkä jaksanut selostaa hommaa läpi.
Mikä maidossa on vikana?