Käytkö vielä baareissa?
Ikäsi ja sukupuolesi? Tuntuu, että koko baareissa kiertely on ihan loppu ja kuppilat menevät nurin. On veropolitiikka ainakin ravintoloita saanut nurin kiitettävästi.
Ennen kävin baareissa 2-4 kertaa kuukaudessa. Nykyisin en välttämättä edes yhtä kertaa. Tuntuu ihan järjettömältä mennä ravintolaan lipittämään 5-8€ olutta.
Mies 38v
Kommentit (40)
Kyllä, pari kertaa viikossa ainakin. 39-vuotias olen. Baarissa tavataan ystäviä, törmätään vanhoihin tuttuihin ja tutustutaan uusiin, käydään keikoilla, syödään ja juodaan. Yökerhoissa tai klubeilla en ole käynyt kymmeneen vuoteen.
Kotona tai kavereiden luona juodaan parhaat viinit ja viskit, niitä ei baarissa talous kestä ostella. Mutta siellä ollaan ihmisten ilmoilla.
Vierailija kirjoitti:
Eron jälkeen kävin n. vuoden ajan kerran kuukaudessa. Joskus useamminkin. Nyt ei enää oahemmin innosta.
M39
Helppohan se on sieltä huudella. Jätkällä joku mimosa siellä sylkkyssä.
Käyn noin kerran viikossa. Jos on bändi tai muuta hyvää musaa, viihdyn. N39
Kerran kuukaudessa kattomassa naisia elämänkumppaniksi:)
m36
Käyn, viitisen kertaa vuodessa. Hyvä kaveriporukka, missä ikähaarukka 40-50 vuotta. Syödään ja juodaan hyvin eikä käydä missään "oluttuoppi 5€" -paikoissa. Missähän peräreikälässä ap mahtaa asua, jos tyhjissä baareissa käy?
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele millasta noilla bändäreiilä se elämä on. Joka keikalla tulisi olla täys hype yllä että saadan fiilis kattoon ja jokainen kokee keikan lippunsa arvoseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittele millasta noilla bändäreiilä se elämä on. Joka keikalla tulisi olla täys hype yllä että saadan fiilis kattoon ja jokainen kokee keikan lippunsa arvoseksi.
En tajua miten noilla vttu kunto kestää.
Yli 50 v nainen siemailee yhden drinksun kulttuuritapahtumissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eron jälkeen kävin n. vuoden ajan kerran kuukaudessa. Joskus useamminkin. Nyt ei enää oahemmin innosta.
M39
Helppohan se on sieltä huudella. Jätkällä joku mimosa siellä sylkkyssä.
No ei oikeastaan ole. Välillä on ollut jotain tapailua satunnaisesti, mutta jotenkin ei pysty panostaa tarpeeksi.
50v mies. Nuorena kolmekymppiseksi asti tuli käytyä joka lauantai, nyt ei enää ollenkaan. Rahan säästö pääsyynä lopettamiseen ja myös
Iän myötä ilmestynyt itsesuojeluvaisto pitää pois kulmilta kuljeksimasta.
Olen käynyt vuonna 1987 viimeksi baarissa jossain makkaratalon yläkerrassa. Oli keskellä viikkoa ja siellä ei ollut ketään muita kuin kaverini, minä ja baarimikko. Muutama drinkki juotiin ja seuraavana päivänä oli karsea krapula ja sen koommin ei ole drinkkejä tehnyt mieli.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt vuonna 1987 viimeksi baarissa jossain makkaratalon yläkerrassa. Oli keskellä viikkoa ja siellä ei ollut ketään muita kuin kaverini, minä ja baarimikko. Muutama drinkki juotiin ja seuraavana päivänä oli karsea krapula ja sen koommin ei ole drinkkejä tehnyt mieli.
Sä luovutit helposti. Olishan tossa 30 vuoden aikana voinut muutaman kerran uudelleenkin käydä kokeilemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä luovutit helposti. Olishan tossa 30 vuoden aikana voinut muutaman kerran uudelleenkin käydä kokeilemassa.
Miksi olisin käynyt? Tästä muutama viikko eteenpäin tapasin mieheni ja sen jälkeen onkin riittänyt muuta puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisin käynyt? Tästä muutama viikko eteenpäin tapasin mieheni ja sen jälkeen onkin riittänyt muuta puuhaa.
Baariin voi mennä monesta syystä, vaikka oluelle teatterin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutskaamassa ystävien kanssa. Samalla tsekata joku kiva drinkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä on kivoja keikkoja, pidätkö musiikista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kerran pari vuodessa, ruokailun jälkeen 1 tai 2 drinkkiä, tod näk ulkomailla.
En ole juopotellut kohta pariin kymmeneen vuoteen, baaripörräily kuului nuoruuteen.
N42
No en minä ainakaan juopottele, vaikka baarissa käynkin. Eikä se ole mitää porrailya, ihan tavallista oleilua, kuten sinulla olohuoneessasi. Napostellaan jotain pientä, jutellaan ihmisten kanssa ja kuunnellaan musiikkia.
No, mulla se oli juopottelua, kun piti änkyrät vetää kerta viikkoon.
Eikö sulla raasulla ole omaa olohuonetta?
Kerran pari kuussa perjantaisin työviikon jälkeen tulee käytyä muutamalla istumassa kavereiden tai avomiehen kanssa. Pitkän kaavan mukaan yökerhoissa tulee juhlittua ehkä n. 4x vuodessa tai riippuu ihan mitä kekkereitä nyt sattuu olemaan vuoden aikana. Ja kesälomalla saattaa viihtyä terassilla vaikka viikoittain.
N27
No en minä ainakaan juopottele, vaikka baarissa käynkin. Eikä se ole mitää porrailya, ihan tavallista oleilua, kuten sinulla olohuoneessasi. Napostellaan jotain pientä, jutellaan ihmisten kanssa ja kuunnellaan musiikkia.