Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytkö vielä baareissa?

Vierailija
01.10.2018 |

Ikäsi ja sukupuolesi? Tuntuu, että koko baareissa kiertely on ihan loppu ja kuppilat menevät nurin. On veropolitiikka ainakin ravintoloita saanut nurin kiitettävästi.

Ennen kävin baareissa 2-4 kertaa kuukaudessa. Nykyisin en välttämättä edes yhtä kertaa. Tuntuu ihan järjettömältä mennä ravintolaan lipittämään 5-8€ olutta.

Mies 38v

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kerran pari vuodessa, ruokailun jälkeen 1 tai 2 drinkkiä, tod näk ulkomailla.

En ole juopotellut kohta pariin kymmeneen vuoteen, baaripörräily kuului nuoruuteen.

N42

No en minä ainakaan juopottele, vaikka baarissa käynkin. Eikä se ole mitää porrailya, ihan tavallista oleilua, kuten sinulla olohuoneessasi. Napostellaan jotain pientä, jutellaan ihmisten kanssa ja kuunnellaan musiikkia.

Vierailija
22/40 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, pari kertaa viikossa ainakin. 39-vuotias olen. Baarissa tavataan ystäviä, törmätään vanhoihin tuttuihin ja tutustutaan uusiin, käydään keikoilla, syödään ja juodaan. Yökerhoissa tai klubeilla en ole käynyt kymmeneen vuoteen.

Kotona tai kavereiden luona juodaan parhaat viinit ja viskit, niitä ei baarissa talous kestä ostella. Mutta siellä ollaan ihmisten ilmoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eron jälkeen kävin n. vuoden ajan kerran kuukaudessa. Joskus useamminkin. Nyt ei enää oahemmin innosta.

M39

Helppohan se on sieltä huudella. Jätkällä joku mimosa siellä sylkkyssä.

Vierailija
24/40 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn noin kerran viikossa. Jos on bändi tai muuta hyvää musaa, viihdyn. N39

Vierailija
25/40 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kuukaudessa kattomassa naisia elämänkumppaniksi:)

m36

Vierailija
26/40 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn, viitisen kertaa vuodessa. Hyvä kaveriporukka, missä ikähaarukka 40-50 vuotta. Syödään ja juodaan hyvin eikä käydä missään "oluttuoppi 5€" -paikoissa. Missähän peräreikälässä ap mahtaa asua, jos tyhjissä baareissa käy?

Vierailija
27/40 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittele millasta noilla bändäreiilä se elämä on. Joka keikalla tulisi olla täys hype yllä että saadan fiilis kattoon ja jokainen kokee keikan lippunsa arvoseksi.

Vierailija
28/40 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittele millasta noilla bändäreiilä se elämä on. Joka keikalla tulisi olla täys hype yllä että saadan fiilis kattoon ja jokainen kokee keikan lippunsa arvoseksi.

En tajua miten noilla vttu kunto kestää.

Vierailija
29/40 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 50 v nainen siemailee yhden drinksun kulttuuritapahtumissa.

Vierailija
30/40 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eron jälkeen kävin n. vuoden ajan kerran kuukaudessa. Joskus useamminkin. Nyt ei enää oahemmin innosta.

M39

Helppohan se on sieltä huudella. Jätkällä joku mimosa siellä sylkkyssä.

No ei oikeastaan ole. Välillä on ollut jotain tapailua satunnaisesti, mutta jotenkin ei pysty panostaa tarpeeksi.

Vierailija
31/40 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v mies. Nuorena kolmekymppiseksi asti tuli käytyä joka lauantai, nyt ei enää ollenkaan. Rahan säästö pääsyynä lopettamiseen ja myös

Iän myötä ilmestynyt itsesuojeluvaisto pitää pois kulmilta kuljeksimasta.

Vierailija
32/40 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt vuonna 1987 viimeksi baarissa jossain makkaratalon yläkerrassa. Oli keskellä viikkoa ja siellä ei ollut ketään muita kuin kaverini, minä ja baarimikko. Muutama drinkki juotiin ja seuraavana päivänä oli karsea krapula ja sen koommin ei ole drinkkejä tehnyt mieli.

Vierailija
33/40 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 5 kertaa vuodessa N26

Vierailija
34/40 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt vuonna 1987 viimeksi baarissa jossain makkaratalon yläkerrassa. Oli keskellä viikkoa ja siellä ei ollut ketään muita kuin kaverini, minä ja baarimikko. Muutama drinkki juotiin ja seuraavana päivänä oli karsea krapula ja sen koommin ei ole drinkkejä tehnyt mieli.

Sä luovutit helposti. Olishan tossa 30 vuoden aikana voinut muutaman kerran uudelleenkin käydä kokeilemassa.

Vierailija
35/40 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä luovutit helposti. Olishan tossa 30 vuoden aikana voinut muutaman kerran uudelleenkin käydä kokeilemassa.

Miksi olisin käynyt? Tästä muutama viikko eteenpäin tapasin mieheni ja sen jälkeen onkin riittänyt muuta puuhaa.

Vierailija
36/40 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisin käynyt? Tästä muutama viikko eteenpäin tapasin mieheni ja sen jälkeen onkin riittänyt muuta puuhaa.

Baariin voi mennä monesta syystä, vaikka oluelle teatterin jälkeen.

Vierailija
37/40 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutskaamassa ystävien kanssa. Samalla tsekata joku kiva drinkki.

Vierailija
38/40 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on kivoja keikkoja, pidätkö musiikista?

Vierailija
39/40 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä kerran pari vuodessa, ruokailun jälkeen 1 tai 2 drinkkiä, tod näk ulkomailla.

En ole juopotellut kohta pariin kymmeneen vuoteen, baaripörräily kuului nuoruuteen.

N42

No en minä ainakaan juopottele, vaikka baarissa käynkin. Eikä se ole mitää porrailya, ihan tavallista oleilua, kuten sinulla olohuoneessasi. Napostellaan jotain pientä, jutellaan ihmisten kanssa ja kuunnellaan musiikkia.

No, mulla se oli juopottelua, kun piti änkyrät vetää kerta viikkoon.

Eikö sulla raasulla ole omaa olohuonetta?

Vierailija
40/40 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pari kuussa perjantaisin työviikon jälkeen tulee käytyä muutamalla istumassa kavereiden tai avomiehen kanssa. Pitkän kaavan mukaan yökerhoissa tulee juhlittua ehkä n. 4x vuodessa tai riippuu ihan mitä kekkereitä nyt sattuu olemaan vuoden aikana. Ja kesälomalla saattaa viihtyä terassilla vaikka viikoittain.

N27