Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia mielen puoleisia diagnooseja kannattaa lähteä hakemaan, jotta tke.hakemus hyväksyttäisiin?

Vierailija
01.10.2018 |

Vinkkejä, please: ?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofrenia? Näet lääkärissä vähän harhoja ja puhut sekavia. Väitä vaikka olet joutunut ufojen sieppaamaksi ja koekaniiniksi, vaadit siihen vedoten vaikka mitä tutkimuksia

Vierailija
2/14 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on, pääseekö Hypomania-diagnoosilla työkyvyttömänä eläkepäiville?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten on, pääseekö Hypomania-diagnoosilla työkyvyttömänä eläkepäiville?

Ei todellakaan pääse

Vierailija
4/14 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti, koska fyysiset viat eivät riitä, niin mikä mielen puolen sairaus on sellainen ns. varmanakki, jolla työkyvyttömyys myönnetään eläkeyhtiössä yskimättä?

Vierailija
5/14 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö, masennus, paniikkihäiriö ja äidilläni skitsofrenia. Kumpikaan ei ole eläkkeellä. Sinulla on mahdollisuus eläkkeeseen jos yrität vuosia kokeilla eri hoitoja ja lääkkeitä ja olet pääasiallisesti työkyvytön koko sen ajan. Näin minä olen käsittänyt. Tuurilla toisin.

Vierailija
6/14 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilisee kilisee kilisee kiliseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee aina vaan kiliseeeeeeeeeeeee, kupit kiliseeeee, mä en kestä!

Vierailija
7/14 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyshäiriöitä tutkitaan ja kuntoutetaan monta vuotta ennen kuin aletaan puhumaan eläkkeestä.

Vierailija
8/14 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitten iltapalalle, suihkuun ja nukkumaan. Aamulla töihin.

Vierailija
9/14 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeahoitoinen skitsofrenia, jota et tod pysty feikkaamaan. Mene siis töihin.

Vierailija
10/14 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään mielen puolen eläkepäätöksestä kannata olla kateellinen. Ole iloinen, jos et ole työkyvyttömyyseläkkeellä. Ihan tosissani sanon. :(

Vierailija
11/14 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö, masennus, paniikkihäiriö ja äidilläni skitsofrenia. Kumpikaan ei ole eläkkeellä. Sinulla on mahdollisuus eläkkeeseen jos yrität vuosia kokeilla eri hoitoja ja lääkkeitä ja olet pääasiallisesti työkyvytön koko sen ajan. Näin minä olen käsittänyt. Tuurilla toisin.

Tämän lisäksi tarvitaan pitkiäkin lataamojaksoja.

Mutta onnea yritykseen tietysti!

Vierailija
12/14 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeahoitoinen skitsofrenia, jota et tod pysty feikkaamaan. Mene siis töihin.

Kyllä, neuroleptit inhektioina ja osastojaksoja.

Vierailija
13/14 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skitsot ovat kaikki yleensä eläkkeellä, sillä monet skitsoiksi määritellyt eivät ole koskaan työelämään kyenneetkään, sillä yleensä skitsous alkaa varhaisella iällä, että hyvä jos ehtivät opiskelemaan, mutta työhön eivät sitten kykenekkään, vaikka opiskelut olisivat joten kuten onnistuneetkin.

Vierailija
14/14 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi