Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi haluat asua helsingissä?

Vierailija
01.10.2018 |

?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kauniista Helsingistä ja merenrannoista. Arvostan kulttuuria, joten käyn säännöllisesti museoissa, konserteissa ja kävisin oopperassa, jos minulla olisi enemmän rahaa. Pidän kasvitieteellisistä puutarhoista.

Kaikki työpaikkani ovat olleet Helsingissä ja viihdyn täällä. 

Vierailija
2/27 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun juuret ovat täällä? 😕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska olen asunut täällä suurimman osan elämästäni. Sen takia lähisukulaiseni, ystäväni, työni ja harrastukseni on täällä. Sitä paitsi muuttaisin mielummin johonkin suurempaan kaupunkiin, eikä sellaista Suomesta löydy.

Eikä sillä, etteikö esimerkiksi Tampere tai vaikka Kuopio kiva paikka olisi käydä.

Vierailija
4/27 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki on pääkaupunkina tosi tylsä. En tykkää. Haluaisin muuttaa Tokioon, Singaporeen tai Seouliin.

Vierailija
5/27 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on töitä ja sukulaisia.

Vierailija
6/27 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsinki on pääkaupunkina tosi tylsä. En tykkää. Haluaisin muuttaa Tokioon, Singaporeen tai Seouliin.

Melkein ymmärsit kysymyksen. Olisitko ymmärtänyt paremmin, jos se olisi esitetty vaikkapa japaniksi?

Vierailija
7/27 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin uuden fillarin.

Vierailija
8/27 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ ja kaikki tutut.Jos nuo olisi muualla niin voisin asua sielä.

Vierailija
9/27 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syntynyt täällä ja läheiseni asuvat täällä. Kaikki tarvittavat palvelut ovat lähellä ja on paljon teattereita, museoita ym. Opiskelut olen myös täällä hoitanut ja töitä on löytynyt. Pidän myös meren lähellä asumisesta. Ei minulla ole mitään syytä poiskaan muuttaa.

Vierailija
10/27 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, meri ja kulttuuri sekä harrastusmahdollisuudet, esim. tietyt liikuntalajit joita ei voi muualla harrastaa. Rakastan kaunista luontoa ja merta ja täällä sitä riittää, olen aina valinnut asuinpaikakseni täällä merellisen ympäristön.

Olen vaihtelunhaluinen, tykkään katsella erilaisia maisemia lenkeilläni ja muutenkin. Olen myös asunut pienillä paikkakunnilla ja esim. Oulussa, mutta en viihtynyt. Haluan enemmän vaihtelua ja mahdollisuuksia. Voisin asua isommassakin kaupungissa, kuten Lontoossa tai Berliinissä, mutta noista puuttuu merellinen luonto ja ilma ei ole niin puhdas.

Tykkään myös siitä että voin kävellä kaupungilla suht anonyyminä eikä juoruilla, toisin kuin pienellä paikkakunnalla.

Vierailija
11/27 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamppi. En voisi asua muualla kuin keskustassa enkä ymmärrä ihmisiä jotka eivät asu keskustassa. Aina jos kysyn joltain missä asut, ja jos asuu jossain hevon vtussa, se on isoin turn off mulle

Vierailija
12/27 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Helsinki on mun koti, kaverit ja suku on täällä. Meillä on kiva koti kivalla paikalla, kivat naapurit, kohtuulliset asumiskustannukset, hyvä taloyhtiö. Työt on täällä. Sopiva matka mökille. Hyvät liikenneyhteydet ja toimiva julkinen liikenne.

Vierailija
13/27 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Espoossa eikä mikään mahti saisi minua muuttamaan Helsinkiin.

Vierailija
14/27 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamppi. En voisi asua muualla kuin keskustassa enkä ymmärrä ihmisiä jotka eivät asu keskustassa. Aina jos kysyn joltain missä asut, ja jos asuu jossain hevon vtussa, se on isoin turn off mulle

1. Miten kaikki voi mahtuu keskustaan?

2. Mikä on sun ongelma?

Vierailija
15/27 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeimmät asiat eli työ, perhe ja kiva koti ovat täällä. Lisänä meri ja veneily sekä RSO ja hyvät ravintolat.

Vierailija
16/27 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan Helsinkiä. Tämä on minun kaupunkini. Olen syntynyt Helsingissä, olen aina asunut Helsingissä ja tulen aina asumaan. Täällä on mulle kaikki.

Vierailija
17/27 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Helsingissä koska sekä isäni ja äitinikin ovat täältä kotoisin ja isoisä myös. Asun puolen kilometrin päässä isoisäni lapsuudenkodista ja on hauskaa ajatella, että isoisäni on 90 vuotta sitten tuntenut nykyisen kotitaloni todennäköisesti kuin omat taskunsa <3 Mummokin on muuttanut 30-luvulla Helsinkiin. Asun tavallaan "mummolassa". Se tuntuu kodikkaalta.

Vierailija
18/27 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vietin lapsuuteni ja nuoruuteni ahdistavan pienessä kaupungissa ja haaveilin Helsingistä jo silloin. Nyt asun ydinkeskustassa unelma-asunnossa yli satavuotiaassa talossa ja elän unelmaani.

Vierailija
19/27 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin täällä, on mukava asua lapsuuden tutuissa maisemissa, kun kaikki kaverit ja sukulaisetkin asuvat. Ainoa huono puoli helsingissä on sikakalliit asunnot.

Vierailija
20/27 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamppi on jo so last season.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi