Ei ole pahaa ruokaan on vain juntteja
Kommentit (9)
On idioottejakin ketkä ei erota kamelia ihmiskuntaan kuuluvasta eläimestä oikeaoppisesti.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni olet väärässä. On paljonkin pahaa ruokaa. Vaikka pussimuusi tai mikrohampurilaiset.
Ap on idiootti tatty 44
Vierailija kirjoitti:
On idioottejakin ketkä ei erota kamelia ihmiskuntaan kuuluvasta eläimestä oikeaoppisesti.
Miten se erottaminen tehdään oikeaoppisesti? Minä olen tähän asti vain luottanut intuitioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se erottaminen tehdään oikeaoppisesti? Minä olen tähän asti vain luottanut intuitioon.
Rikkaruohot ja rikkaat veden lähteet eivät kuulu kameleille koska ne ovat eläimiä, ei ihmiskuntaan kuuluvia eläimiä! Niitä pitää kohdella eläiminä eikä epätasa-arvon edistämisen aseena.
Koirat ja hevoset sekä selkärangalliset 4 jalkaiset eläimet ovat ihmiskuntaan kuuluvia ja he osaavat puhua meille. On sinusta itsestäsi kiinni miltä äänenkorkeudesta haluat kuulla koiran ääntä mikä on enemmän näkemistä kuin kuulemista oikeasti mutta tämä ihmiskunnan lahja ollaa siiretty kameleihin epätasa-arvon edistämiselle. Hitto! SIINÄ ON IDIOTISMIÄ!
Ap mukaan siis kulinaristi on henkilö, joka syö pahaa ruokaa.
Tutkimusten mukaan 4 - 14% ihmisistä maistaa korianterin saippuanmakuisena. Silloin voi varmaan sanoa että heille korianteria sisältävät ruoat ovat varmasti pahanmakuisia, junttiuden tasosta riippuen.
Vierailija kirjoitti:
Ap mukaan siis kulinaristi on henkilö, joka syö pahaa ruokaa.
Ap on idiootti.
Mielestäni olet väärässä. On paljonkin pahaa ruokaa. Vaikka pussimuusi tai mikrohampurilaiset.