Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla oli teini-iässä huono maine. Mitä haluaisit kysyä?

Vierailija
01.10.2018 |

Puhutaan kiusaamisesta. Voitte kuvitella mikä h-kirjaimella alkava maine tytöllä/naisella voi olla. Mielipiteeni on että jos tyttö seurustelee useamman kanssa, lähettelee alastonkuvia, iskee varattua poikaa niin kyse on nuoruuden typeryydestä josta monet kasvaa jossain vaiheessa ulos ja kokeilunhalusta. Mun entiset ystävät kiusasi ja kun toista haukutaan, naureskellaan, mulkoillaan, levitetään perättömiä juoruja, uhkaillaan, lyödään... jne. Niin ei pitäisi vähätellä tätä kiusaamiseksi, vaan puhua suoraan raakamaisesta henkisestä ja fyysisestä väkivallasta! Kiusaaminen on AINA väärin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko minä? Olin aika kevytkenkäinen teininä. Nyt rauhallinen perheellinen nainen.

Joka sitten itseään väärillä tiedoilla naimakauppasi betamiehelleen. Tyypillinen opportunistinen valehteleva seksisirkushoro

Väitätkö että ihmisen pitäisi takertua koko loppuelämäkseen niihin asioihin mitä teki lapsena?

Eli tiesinhän! Olet myynyt itsesi väärillä specseillä.

Ja minä tiesin että sun mielestä ihmisen täytyy takertua lapsena tehtyihin virheisiin, henkistä kasvua ei saa tapahtua. :) enkä mielestä tarjoa itseäni väärillä tiedoilla jos jätän joitakin kipeitä asioita menneisyydestä kertomatta, miksi repiä umpeutuneet haavat auki? vaikka olen menneisyydessä tehnyt virheitä niin en mielestäni ole tehnyt mitään kovin pahaa ja virheistäni huolimatta luonteestani löytyy esimerkiksi empaattisuus ja avoimuus joten olen hyvä ihminen, varmasti myös hyvä vaimo ja äiti.

Hyvä rakastajatar ehkä..No ethän tuota ole avoin jos pitää jotain salata ja jos se ei kerta kaikkiaan ole mitään pahaa , noin mitäs sitä salailemaan. No mutta kysehän onkin, että myyt itsesi väärillä tiedoilla. Olet ruksannnut kilometrimittaria pienemmäksi.

Huono maine on pakko salata koska olen oppinut sen että kun kerron siitä rehellisesti niin tuun aina hylätyksi ja hylätyksi tuleminen sattuu ja minä en halua sellasta enää! Tiedän myös itse mitä oon ja totuus on se että minusta tulee hyvä vaimo ja äiti. Avoimuus tarkottaa mulle esimerkiksi sitä että pystyn hyväksymään monia sellasia asioita mitä muut ei pystyis ja keskustelemaan asioista maan ja taivaan väliltä mutta avoimellakin ihmisellä voi olla sellasia kipeitä asioita elämässään joista ei mielellään avaudu! Kaikki ei oo mustavalkoista kun oon kasvanut aikuiseksi niin oon oppinut että on olemassa vain useita harmaan eri sävyjä. Enkä halua olla kellekkään pelkkä rakastajatar se ei anna mulle samaa tyydytystä mitä vaimona ja äitinä oleminen.

Vierailija
22/29 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin itsekkin tässä että täytyykö ja kannattaako mun puhua tulevalle seurustelukumppanille menneisyydestä? olen aloittaja siis..

23-v neitsyt ja osoitat vielä katumusta pikkuhairahteluista. Saat synninpäästön, etkä ole tilivelvollinen seurustelukumppanillesi tällaisesta. Normaali kilpailutilanne.

T. siveyspoliisi

Kiitos. :) Saanko synninpäästön myös siitä että puhuin muista seläntakana pahaa ja levittelin salaisuuksia? mietin kans että miten kerron tulevaisuuden kumppanille siitä että oon vielä aikuisenakin neitsyt...

Rikkeen seuraumuksena tulleet kärsimyket katsotaan hyvittäneet syntiset tekosi. Poistetaan rekisteristä.

Neitsyydestä piti vielä sanomani, että kannattaa kertoa suoraan. Joku saattaa perääntyä, mutta vain jos ei ollut vakavasti kiinnostunut.

Joo ajattelin sanoa suoraan etten ole mielenterveysongelmieni takia kyennyt vielä seksiin ja en ole ollut varma siitä kenen kanssa haluan ekan kertani tehdä. Pakkohan se on kertoa koska kyllä naisella neitsyyden huomaa muutenkin kuin osaamattomuutena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa aloituksen alapeukkujen määrästä miten suurin osa aikuisista ihmisistä ajattelee kiusaamisen. Ei he vaan tajua että lapsella ja aikuisella on suuri ero ja ihminen voi muuttua! Eli he ajattelee että kerran huono maine niin aina huono maine ja etten ansaitse ikinä synninpäästöä. Oonko minä tyhmä vai onko suurin osa muista ihmisistä tyhmiä? Perustuuko tämä maailma enemmän empaattisuudelle ja avoimuudelle vai rangaistaanko mielummin ja laitetaan toinen ihminen kärsimään? minusta tuntuu että moni on nauttinut mun kiusaamisesta... sairasta. yököttävää. ällöä. :(

Vierailija
24/29 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kiusaajat pystyy elämään itsensä kanssa?

Vierailija
25/29 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko minä? Olin aika kevytkenkäinen teininä. Nyt rauhallinen perheellinen nainen.

Joka sitten itseään väärillä tiedoilla naimakauppasi betamiehelleen. Tyypillinen opportunistinen valehteleva seksisirkushoro

Hahaa! Mun mies on mua 5 vuotta nuorempi, sillä on 18cm pitkä, paksu varustus, se on pitkä, käy töissä ja opiskelee. Mä kerroin sille, että oon ollu tosi vapaamielinen kaiken suhteen nuorena, ja katsos! Tässä sitä ollaan naimisissa jo kolmatta vuotta.

Ei tuo, jolle heitit alistavan kommenttisi.

Vierailija
26/29 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö että ihmisen pitäisi takertua koko loppuelämäkseen niihin asioihin mitä teki lapsena?

Ja minä tiesin että sun mielestä ihmisen täytyy takertua lapsena tehtyihin virheisiin, henkistä kasvua ei saa tapahtua. :) enkä mielestä tarjoa itseäni väärillä tiedoilla jos jätän joitakin kipeitä asioita menneisyydestä kertomatta, miksi repiä umpeutuneet haavat auki? vaikka olen menneisyydessä tehnyt virheitä niin en mielestäni ole tehnyt mitään kovin pahaa ja virheistäni huolimatta luonteestani löytyy esimerkiksi empaattisuus ja avoimuus joten olen hyvä ihminen, varmasti myös hyvä vaimo ja äiti.

Hyvä rakastajatar ehkä..No ethän tuota ole avoin jos pitää jotain salata ja jos se ei kerta kaikkiaan ole mitään pahaa , noin mitäs sitä salailemaan. No mutta kysehän onkin, että myyt itsesi väärillä tiedoilla. Olet ruksannnut kilometrimittaria pienemmäksi.

Huono maine on pakko salata koska olen oppinut sen että kun kerron siitä rehellisesti niin tuun aina hylätyksi ja hylätyksi tuleminen sattuu ja minä en halua sellasta enää! Tiedän myös itse mitä oon ja totuus on se että minusta tulee hyvä vaimo ja äiti. Avoimuus tarkottaa mulle esimerkiksi sitä että pystyn hyväksymään monia sellasia asioita mitä muut ei pystyis ja keskustelemaan asioista maan ja taivaan väliltä mutta avoimellakin ihmisellä voi olla sellasia kipeitä asioita elämässään joista ei mielellään avaudu! Kaikki ei oo mustavalkoista kun oon kasvanut aikuiseksi niin oon oppinut että on olemassa vain useita harmaan eri sävyjä. Enkä halua olla kellekkään pelkkä rakastajatar se ei anna mulle samaa tyydytystä mitä vaimona ja äitinä oleminen.

Mutta jos toiselle nuo asiat on tärkeitä, niin yksiselitteisesti änget itsesi suhteeseen väärin tiedoin ja teet päätöksiä toisen puolesta. Minulle tehtiin näin ja siksi takerrun tähän asiaan niin paljon.

Vierailija
27/29 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos toiselle nuo asiat on tärkeitä, niin yksiselitteisesti änget itsesi suhteeseen väärin tiedoin ja teet päätöksiä toisen puolesta. Minulle tehtiin näin ja siksi takerrun tähän asiaan niin paljon.

Mitä pahaa sinä näet siinä jos nainen on vaikkapa harrastanut paljon seksiä?

Oletko itse enemmän kokematon ja se asia käy sun itsetunnon päälle?

Entä jos nainen hyväksyisi sun kokemattomuuden ja sinä puolestaan hänen suuren seksikumppanien määrän, kaksi erilaista ihmistä yhdessä, voisitteko kääntää asian positiiviseksi ja oppia toisistanne?

Miksi et ymmärrä sitä että lapsi tekee helpommin virheitä kuin aikuinen, miksi haluat rangaista ihmistä päätöksistä jotka on tehty keskeneräisillä aivoilla?

Etkö pysty jättämään naisen menneisyyttä taaksesi ja keskittymään hänen hyviin puoliinsa? :)

Vierailija
28/29 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan kysyä, että tykkäätkö pähkinöistä?

Vierailija
29/29 |
01.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tämän keskustelun koska halusin että tämä osuisi kiusaajieni silmiin, he tunnistaisivat minut ja tuntisivat pahaa oloa ja katumusta ja häpeää siitä että ovat mua kiusanneet! Haluan tehdä myös kiusaamisen vastaista työtä eli jos tätä keskustelua lukee kiusaaja ja tuntee piston sydämessään/omatunnossa niin lopeta heti kiusaaminen! Kiusaamisella pahimmassa tapauksessa tuhoat toisen ihmisen koko loppuelämän, aiheutat mielenterveysongelmia ja jopa itsemurhan. Jos nautit tälläsestä, niin mitä se kertoo sinusta?

Minä tein virheitä, mutta en mielestäni ansainnut tuollasta jota minut laitettiin kestämään. Olisin ansainnut jäädä yksin mutta en esimerkiks sitä että mun ympärillä nauretaan ja taputetaan kun minua on lyöty...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi