Mulla oli teini-iässä huono maine. Mitä haluaisit kysyä?
Puhutaan kiusaamisesta. Voitte kuvitella mikä h-kirjaimella alkava maine tytöllä/naisella voi olla. Mielipiteeni on että jos tyttö seurustelee useamman kanssa, lähettelee alastonkuvia, iskee varattua poikaa niin kyse on nuoruuden typeryydestä josta monet kasvaa jossain vaiheessa ulos ja kokeilunhalusta. Mun entiset ystävät kiusasi ja kun toista haukutaan, naureskellaan, mulkoillaan, levitetään perättömiä juoruja, uhkaillaan, lyödään... jne. Niin ei pitäisi vähätellä tätä kiusaamiseksi, vaan puhua suoraan raakamaisesta henkisestä ja fyysisestä väkivallasta! Kiusaaminen on AINA väärin.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Monenko pojan kanssa olit ennenkun täytit 18?
Jos tarkoitat seksin harrastamista niin seksiä en ole harrastanut vieläkään vaikka olen nyt 23.
Oletko minä? Olin aika kevytkenkäinen teininä. Nyt rauhallinen perheellinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko provo?
En ole provo, luulen että monia muitakin tyttöjä on kiusattu samasta syystä. Joten tämä on täyttä todellisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko minä? Olin aika kevytkenkäinen teininä. Nyt rauhallinen perheellinen nainen.
Joka sitten itseään väärillä tiedoilla naimakauppasi betamiehelleen. Tyypillinen opportunistinen valehteleva seksisirkushoro
Vierailija kirjoitti:
:) . Tietääkö miehesi menneisyydestäsi ja miten on suhtautunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka sitten itseään väärillä tiedoilla naimakauppasi betamiehelleen. Tyypillinen opportunistinen valehteleva seksisirkushoro
Väitätkö että ihmisen pitäisi takertua koko loppuelämäkseen niihin asioihin mitä teki lapsena?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väitätkö että ihmisen pitäisi takertua koko loppuelämäkseen niihin asioihin mitä teki lapsena?
Eli tiesinhän! Olet myynyt itsesi väärillä specseillä.
Mietin itsekkin tässä että täytyykö ja kannattaako mun puhua tulevalle seurustelukumppanille menneisyydestä? olen aloittaja siis..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä tiesin että sun mielestä ihmisen täytyy takertua lapsena tehtyihin virheisiin, henkistä kasvua ei saa tapahtua. :) enkä mielestä tarjoa itseäni väärillä tiedoilla jos jätän joitakin kipeitä asioita menneisyydestä kertomatta, miksi repiä umpeutuneet haavat auki? vaikka olen menneisyydessä tehnyt virheitä niin en mielestäni ole tehnyt mitään kovin pahaa ja virheistäni huolimatta luonteestani löytyy esimerkiksi empaattisuus ja avoimuus joten olen hyvä ihminen, varmasti myös hyvä vaimo ja äiti.
Mietin myös sellasta että jos jotain kiusataan lihavuuden takia niin muut on helpommin puolustamassa häntä, mutta jos jotain tyttöä kiusataan h-kirjaimella alkavalla sanalla niin kukaan ei uskalla puolustaa koska pelkää että menee oma maine. Aika raukkamaista!
Mitä väliä mistä syystä kiusataan, jos toiminta täyttää kiusaamisen kriteerit?
Vierailija kirjoitti:
Mietin itsekkin tässä että täytyykö ja kannattaako mun puhua tulevalle seurustelukumppanille menneisyydestä? olen aloittaja siis..
23-v neitsyt ja osoitat vielä katumusta pikkuhairahteluista. Saat synninpäästön, etkä ole tilivelvollinen seurustelukumppanillesi tällaisesta. Normaali kilpailutilanne.
T. siveyspoliisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
23-v neitsyt ja osoitat vielä katumusta pikkuhairahteluista. Saat synninpäästön, etkä ole tilivelvollinen seurustelukumppanillesi tällaisesta. Normaali kilpailutilanne.
T. siveyspoliisi
Kiitos. :) Saanko synninpäästön myös siitä että puhuin muista seläntakana pahaa ja levittelin salaisuuksia? mietin kans että miten kerron tulevaisuuden kumppanille siitä että oon vielä aikuisenakin neitsyt...
Voi että, tiedän miltä susta tuntuu! Minulla oli/on h**ran maine ja tämä lähti liikkelle yksistä lukion alkuaikojen pippaloista missä istuin ihastukseni sylissä ja nukuimme yön vierekkäin. Juorut lähti liikkeelle ja pian olinkin kuulemma jaellut lähikaupungitkin läpi. Oli erittäin raskasta kun kaverit alkoi myös välttelemään lopulta. Koulussakin huudeltiin nimillä. Onneksi muutin ja vaihdoin lukiota isommalle paikkakunnalle jossa oli tärkeämpääkin tekemistä ihmisillä kun juoruilla...
Osaispa nuoret ajatella mitä alkavat juoruilla, saattaa meinaan eskaloitua!
Vierailija kirjoitti:
Voi että, tiedän miltä susta tuntuu! Minulla oli/on h**ran maine ja tämä lähti liikkelle yksistä lukion alkuaikojen pippaloista missä istuin ihastukseni sylissä ja nukuimme yön vierekkäin. Juorut lähti liikkeelle ja pian olinkin kuulemma jaellut lähikaupungitkin läpi. Oli erittäin raskasta kun kaverit alkoi myös välttelemään lopulta. Koulussakin huudeltiin nimillä. Onneksi muutin ja vaihdoin lukiota isommalle paikkakunnalle jossa oli tärkeämpääkin tekemistä ihmisillä kun juoruilla...
Osaispa nuoret ajatella mitä alkavat juoruilla, saattaa meinaan eskaloitua!
Mulla eskaloitui mielenterveysongelmiin ja mielisairaalaan. Näin pahaa jälkeä tytön/naisen mielenterveydelle voi tehdä h**ran maine ja kiusaaminen. Ansaitsinko tämän että multa piti mennä elämä pilalle lapsena tehtyjen muutamien virheiden takia?
Onko nuo kaverit jotka alkoi välttelemään sua kuin ruttoa pyytäneet ikinä anteeksi sinulta sitä kun eivät olleet tukenas?
Kun tytöllä/naisella on h**ran maine niin kukaan ei välitä mitä hän sanoo. Mutta hänelle saa sanoa mitä tahansa ja kohdella kuin sontaa! Tuntuu ettei ole ihmisarvoa enää. Se on aivan sairas tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. siveyspoliisi
Kiitos. :) Saanko synninpäästön myös siitä että puhuin muista seläntakana pahaa ja levittelin salaisuuksia? mietin kans että miten kerron tulevaisuuden kumppanille siitä että oon vielä aikuisenakin neitsyt...
Rikkeen seuraumuksena tulleet kärsimyket katsotaan hyvittäneet syntiset tekosi. Poistetaan rekisteristä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. siveyspoliisi
Rikkeen seuraumuksena tulleet kärsimyket katsotaan hyvittäneet syntiset tekosi. Poistetaan rekisteristä.
Neitsyydestä piti vielä sanomani, että kannattaa kertoa suoraan. Joku saattaa perääntyä, mutta vain jos ei ollut vakavasti kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minä tiesin että sun mielestä ihmisen täytyy takertua lapsena tehtyihin virheisiin, henkistä kasvua ei saa tapahtua. :) enkä mielestä tarjoa itseäni väärillä tiedoilla jos jätän joitakin kipeitä asioita menneisyydestä kertomatta, miksi repiä umpeutuneet haavat auki? vaikka olen menneisyydessä tehnyt virheitä niin en mielestäni ole tehnyt mitään kovin pahaa ja virheistäni huolimatta luonteestani löytyy esimerkiksi empaattisuus ja avoimuus joten olen hyvä ihminen, varmasti myös hyvä vaimo ja äiti.
Hyvä rakastajatar ehkä..No ethän tuota ole avoin jos pitää jotain salata ja jos se ei kerta kaikkiaan ole mitään pahaa , noin mitäs sitä salailemaan. No mutta kysehän onkin, että myyt itsesi väärillä tiedoilla. Olet ruksannnut kilometrimittaria pienemmäksi.
Monenko pojan kanssa olit ennenkun täytit 18?