Miehelle uutta tyyliä tai vähintään vaatekaapin uudistusta
Laittakaas esimerkkiä miten teidän ~40v miehet pukeutuu tai mikä olisi siistiä ja komeaa. Mistä kannattaa ostaa ja mihin panostaa? Pidättekö te miehillä siististä ja klassisesta vai sitten nuorekkaammasta tyylistä jos miehen ikä on 30-50v?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä pitää yksi tärkeä asia on, että kengät, farkut ja takki ovat mahd laadukkaat ja siistit. Niitä voi lähteä sitten yhdistelemään eri yläosien, asusteiden ja korujenkin kanssa. Kun löytää hyvän farkkumallin, siitä voi tilata netistä eri variootioita ei kankaalla. Esim. Levis tai Diesel tai mikä nyt miehelle sitten sopiikaan. Paljon tekee miehen tukka ja tyyli. Aargh, tämä alkoi kuulostaa jotenkin koiran tai lapsen koulutukselta, ei olut tarkoitus :D
Aivan, paita ja esim. kello on paljon helpompi ostaa sopiva kuin kengät ja takki jotka näyttävät tyylikkäiltä.
Tom of Finland-tyyli on makee. Tiukka nahkarotsi, koppalakki, pullottavat tiukat farkut ja bootsit.
Onko yleistäkin, että vaimo pukee 40-vuotiaan ukkonsa?
Toivottavasti olet omaa vaatekaappiasi uudistamassa etkä jonkun tuntemasi miehen. Itseäni miellyttää eniten laadukas ja klassinen pukeutuminen sekä miehellä että naisella. Tosin laadun näkee, vaikka olisi trendikkäämpikin pukeutuja. Itse satsaisin hyviin takkeihin, kenkiin ja kerrospukeutumiseen. Eli siistiä ohuempaa ja lyhyt hihaista. Päälle 100% luonnonmateriaalista neuleita. Sään mukaan kerrokset ja samoilla pärjää melkein vuoden ympäri. Villaiset neulet on helppo puhdistaa tuulettamalla, kun niitä ei pue suoraan ihoa vasten. Kestävät siisteinä jopa vuosikymmeniä.
Hyvin istuvat housut on tärkeimmät. Farkuista tykkään eniten miesten päällä, mutta ne ei saisi lököttää, kiristää vatsakumpua tai olla esim. ylhäältä väljät ja alhaalta kireät.
Paidoista eniten tykkään rennoista kauluspaidoista.
Vierailija kirjoitti:
Onko yleistäkin, että vaimo pukee 40-vuotiaan ukkonsa?
On se jos kyseessä on jo hieman pappautunut isimies ja uusi nuorempi vaimo.
Klassinen tyyli on hyvä. Kannattaa panostaa hyvään istuvuuteen eli että vaatteet ovat oikeaa kokoa, ei kiristä eikä löpötä oli sitten tyyli mikä hyvänsä.
Mun mies (30) pukeutuu tilanteen mukaan. Eli vaatekaapista loytyy kaikkea farkuista, t-paidoista ja converseista kauluspaitoihin, neuleisiin ja loafereihin.
Minä olen joskus ostanut miehelleni jotain vaatteita, lähinnä paitoja. Ei käyttänyt ollenkaan. En siis enää osta. Ostakoon itse, ikuinen ihminen. Hän tietää oman tyylinsä, joka kelpaa minulle. Ei se "hiukan pappautunut" mies enää tyyliään muuta.
N49
Preppy on paras, voit pukeutua sitten itsekin samanhenkisesti
Minun mielestä pitää yksi tärkeä asia on, että kengät, farkut ja takki ovat mahd laadukkaat ja siistit. Niitä voi lähteä sitten yhdistelemään eri yläosien, asusteiden ja korujenkin kanssa. Kun löytää hyvän farkkumallin, siitä voi tilata netistä eri variootioita ei kankaalla. Esim. Levis tai Diesel tai mikä nyt miehelle sitten sopiikaan. Paljon tekee miehen tukka ja tyyli. Aargh, tämä alkoi kuulostaa jotenkin koiran tai lapsen koulutukselta, ei olut tarkoitus :D