Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei vaan kosketa minua fyysisesti

Vierailija
30.09.2018 |

V* tuttaa ei voi muuta sanoa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vähän enemmän.

Vierailija
2/7 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies koskettaa minua yleensä pitkällä tikulla jos haluaa jotakin, sanoo vielä että hengitykseni haisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en muista millon viimeks on laittanu käden olkapäälle. Halas lohdutukseksi ja kosketti niin. Mutta miehe ja naisen välistä rakkauskosketusta ei ole ollut pitkään aikaan.

Pussaisi varmaan iltapusun, jos olisin alotteellinen, mutta se ei riitä minulle. Haluaisin että mies näyttäis rakkauttaan noin. Vähän epäilyttää rakastaakohan, ei näytä kuin käytännön teoilla, ei edes sano. Väitti ettei olis yhdessä, jos ei rakastaisi.

Vierailija
4/7 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole provo, niin miksi hel*etissä olet kyseisen miehen kanssa parisuhteessa, jos kumminkin haluat ja tarvitset fyysistä läheisyyttä?

Vierailija
5/7 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 on siis ap

Vierailija
6/7 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en muista millon viimeks on laittanu käden olkapäälle. Halas lohdutukseksi ja kosketti niin. Mutta miehe ja naisen välistä rakkauskosketusta ei ole ollut pitkään aikaan.

Pussaisi varmaan iltapusun, jos olisin alotteellinen, mutta se ei riitä minulle. Haluaisin että mies näyttäis rakkauttaan noin. Vähän epäilyttää rakastaakohan, ei näytä kuin käytännön teoilla, ei edes sano. Väitti ettei olis yhdessä, jos ei rakastaisi.

Ok. Kuulostaa siltä, ettei miehesi vain ole niin hellyyden perään. Etkö huomannut tätä tutustuessa, vai onko hän jossain kohtaa myöhemmin muuttunut?

Vierailija
7/7 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se miehesi yrittää vain olla korrekti ja välttää tulevia metoo-syytöksiä vähän kuin Amerikassa?