Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Synnytyskö lähellä?

Vierailija
30.09.2018 |

Rv36

Limatulppa ( ainakin omasta mielestä) irtosi pari vko sitten. Viikko sitten oli flunssa. Tnä olen oksentanut pari krt, (syy voi olla myös rautalääkkeessä), ruokaa ei ole tehnyt mieli ja vessassa olen käynyt tnä jo 3 kertaa. Harjoitussupistuksia ollut myös tnä melko paljon. Voisiko näistä nyt sitten päätellä jtn?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/4 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko siis raskaana?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä ainakaan liikaa intoile. Voi käydä aika pitkäksi. Mun kokemukset raskauksista on, että mikään merkki ei ole varma. Ehkä lapsivesien meno ja erittäin kivuliaat tiheät supistukset ovat jo varsin varmoja merkkejä synnytyksestä. Muista oireista ei oikein voi varmuudella sanoa mitään. Molemmat raskaudet päättyivät mulla käynnistykseen yliaikaisuuden vuoksi eli raskaudet meni yli rv 42. Ja oli ehtinyt tulla limatulppa, harjoitussupistuksia, löysää ja kovaa vatsaa, pahaa oloa yms, mutta mikään ei aloittanut synnytystä. Suhtaudun vähän kyynisesti näihin "merkkeihin".

Vierailija
4/4 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan se olla, itselläni esikoinen syntyi 5 päivää selvän limatulpan irtoamisesta, synnytys alkoi lapsivesien menolla sitten. Lääkäri sanoi tuosta limatulpasta, että parin viikon sisällä yleensä sitten syntyy, muttei aina. Kuopuksen kohdalla en huomannut limatulppaa (saattoi tulla todella nestemäisenä tai jotain). Harjoitussupistuksia oli kahtena aamuyönä ennen kuin synnytys sitten illalla käynnistyi.

Ainakaan kellään tutullani noiden harjoitussupistusten alkamisesta ei ole kestänyt pitkään, että hetki voi olla jo lähellä :) toisaalta 2 viikkoakin yli lasketun ajankin on normaalia, joten älä keskity odottamiseen liikaa tai loppuajasta tulee yhtä kärsimystä. Tee jotain itselle mieluista, näe ystäviä, laita kotia, ulkoile ja syö hyvää ruokaa. Kyllä se pian syntyy :)