Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masentuneet tai ahdistuneet, olette te unissannekin mielenterveysongelmaisia?

Vierailija
30.09.2018 |

Itse olen unissani aina parempi versio itsestäni, ilman mielenterveysongelmia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... en ole ajatellut asiaa.

Vierailija
2/7 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman lääkkeitä ei voi nukkua ja lääkkeiden kanssa ei näe unia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele itsestäni valveillakaan että olen ”mielenterveysongelmainen”. Käyn töissä, opiskelen, olen äiti ja vaimo, jolla vaan on vähän haasteita elämässä. Kelläpä ei jotain olisi. Mulla masennus&ahdistus. Muilla omia ongelmiaan. En ole yhtä kuin sairauteni. En katso itseäni sairauteni kautta, vaikka se onkin osa minua.

Mutta en kyllä saa unessa paniikkikohtauksia, mutta en onneksi saa niitä muutenkaan usein. Muuten olen unissani kai ihan oma itseni, vaikka välillä kyllä esim ikä muuttuu, luonne ja muuten piirteet varmaankaan yleensä ei.

Vierailija
4/7 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman lääkkeitä ei voi nukkua ja lääkkeiden kanssa ei näe unia.

Mikä olisi noin hyvä lääke että sillä pääsisi unistakin eroon???

Vierailija
5/7 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän neurolepseja, joka yö näen unia jotka muistaa aamulla hyvin tarkkaan, unimaailmassa mielenterveys on samalainen kuin ei olisi koskaan syönnyt kyseisiä lääkkeitä, todella outoa, semmoinen jumalainen tyyneys mielentilassa ja ajatukset vilisevät kuin "normaalilla" ihmisellä, hereillä ollessa ei niinkään :(

Vierailija
6/7 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe unia.

Kerran söin 5htp valmistetta ja sen avulla nukuin paremmin ja näin jopa unia. En tosin itse ollut unissa joten en tiedä millainen olisin unissa.

Vierailija
7/7 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas hyvä kysymys. En ole asiaa aikaisemmin ajatellut, mutta totta tosiaan, unessa olen ihan normaali minä. Ehkä vielä rohkeampi kuin normaalisti. Tosin unen teemat ovat usein ahdistavia, mutta oma pää ei ahdistu.