160 cm, paljonko painat?
Voisitko kertoa painosi, pituutesi, ikäsi ja kuinka syöt ja paljonko liikut?
Olen itse 31-v. 160 cm, liikun aktiivisesti 3h viikossa. Syön säännöllisesti ok ruokaa, mutta myös aika paljon sokeria ja huonon aamupalan. Minulla on lihasta ihan sen verran että erottuvat.
Painan 59 kg. Hoikimmillani olen painanut n. 50-52 kg. Kolme raskautta takana. Oma paino hiukan ”harmittaa”, ei nouse eikä laske vaikka liikkuisin kuinka paljon.
Kiinnostaakin, kuinka paljon painatte, erityisesti tuon verran liikkuvat.
Kommentit (23)
32 vuotta, 158 cm, 76 kg. Liikun paljon, mm. kävelen töihin päivittäin noin 2 kilometriä suuntaansa. Viikonloppuna pyöräilen. Kerran viikossa käyn uimassa.
Ruoka taitaa olla minun kompastuskiveni. Syön aamulla riisi- tai grahampuuroa, jossa on voisilmä ja päälle ripottelen sokeria. Lisäksi pari voileipää ja kahvia. Päivällä työpaikkalounas. Illalla vielä päivällinen, keittoa tai salaattia ja sitten jotain valmiiksi pakkaseen tehtyä pata- tai laatikkoruokaa pääruuaksi. Myös karkkia ja pullaa tulee syötyä illan mittaan aivan liikaa.
Nyt aion ottaa itseäni niskasta kiinni ja ryhtyä laihduttamaan. Jätän päivällä sen työpaikkalounaan syömättä.
25v, painan normaalisti 47-50 kiloa, pituus 161. Nyt raskauden puolivälissä 56 kiloa, esikoista odottaessa loppuraskaudessa n. 63 kiloa. Varaa olisi ehkä jäädäkin osa tästä painonnoususta