Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

160 cm, paljonko painat?

Vierailija
30.09.2018 |

Voisitko kertoa painosi, pituutesi, ikäsi ja kuinka syöt ja paljonko liikut?

Olen itse 31-v. 160 cm, liikun aktiivisesti 3h viikossa. Syön säännöllisesti ok ruokaa, mutta myös aika paljon sokeria ja huonon aamupalan. Minulla on lihasta ihan sen verran että erottuvat.

Painan 59 kg. Hoikimmillani olen painanut n. 50-52 kg. Kolme raskautta takana. Oma paino hiukan ”harmittaa”, ei nouse eikä laske vaikka liikkuisin kuinka paljon.

Kiinnostaakin, kuinka paljon painatte, erityisesti tuon verran liikkuvat.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä painan 60 kg ja harmittaa. 55 kg olis mulle sopiva paino.

Vierailija
2/23 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saman ikäinen, painan 53kg, liikun, mutta ei lihasmassaa erityisemmin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-51kg, 157cm, 30v, liikun säännöllisen epäsäännöllisesti.

Ennen kävin juoksemassa 3krt viikossa ja vaeltamassa kerran viikossa, nyt se on enemmänkin hyötyliikuntaa koiran kanssa. Hirveä kiire töissä ja opintojen parissa, joten liikkuminen on pienellä tauolla... mutta korvaan sen syömällä terveellisesti.

Yleensä syön aamupalaksi esim kreikkalaista jogurttia tai marjasmoothieta. Lounaaksi monesti paljon kasviksia ja proteiinia, yritän vältellä pastaa (ei sovi minulle), välipala voi jäädä joskus väliin, mutta banaania ja pähkinöitä, illallinen vaihtelee, yleensä ihan normaalia ruokaa pienellä annoksella. Illalla syön leipää tai puuroa.

En napostele, enkä kauheasti syö mitään karkkia tai rasvaista ruokaa, tai jäätelöä, limuja..

Vierailija
4/23 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

159cm ja 72kg, laardikasa

Vierailija
5/23 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotias, paino 48 kg. En liiku juurikaan, syön paljon hampurilaisaterioita, pizzaa, kebabia, sipsejä ja karkkia. Laiha läski kaiketi.

Vierailija
6/23 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja väärä välilehti :DDDDDD

siis tuolla 

https://www.vauva.fi/keskustelu/3281566/alle-50kg-nainen-miten-syot-pai…

Vierailija
7/23 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

160/95. Eli ihan normaalipainoinen nainen 👗

Vierailija
8/23 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

160/63,5. Tavoite alle 60 kg. Aamupalana usein vain kahvi + pieni annos puuroa. Liian iso lounas (nyk. puolet lautasesta salaattia), kotona norm. päivällinen ja illalla turhan usein pientä napostelua. Olen jättänyt karkit, keksit, limsat pois. Työmatkakävelyä viitisen kilometriä päivässä. Viikonloppuisin muutaman kilsan kävelylenkkejä.

Vierailija
9/23 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus sama, paino 60. Mallia omena eli liika keskittynyt vatsaan. Liikkua en juurikaan voi selkävaivojen takia. Laihimmillani aikuisiällä olen painanut 48 kg avioeron jälkeen. Nuorena painoin muistaakseni noin 50 kg.

Syön aamupalalla yhden paahtiksen, päällä sulatejuustoa ja leikkeleitä ja tietenkin kahvin. Sitten kipollinen pakastemustikoita, seassa saksanpähkinöitä. Espressoa silloin tällöin ja varsinainen ruoka kerran päivässä, yleensä 16 maissa. Illalla yksi suklaajäätelöpuikko ja banaani. Vettä juon paljon pitkin päivää.

Olen suht tyytyväinen painooni.

Vierailija
10/23 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v, 163cm/n. 66kg.. syön mitä tekee mieli herkkuja menee aika paljon.. leipää, mehua, limsaa ja perus ruokia, en liiku mitenkään säännöllisesti mitä nyt tossa tulee samalla liikuttua kun menee ulos yms.

Vierailija
11/23 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun kävin vaalla niin 63 kg. Kauhistutti se vähän, kun aina olen painanut alle 60 kg. En mielestäni ole kuitenkaan lihava vaan jopa hieman lihaksikas. Vatsa on päässyt pömpöttämään, kun herkut ovat maistuneet liian paljon. Käyn pari kertaa viikossa salilla ja lenkkeilen. Kesällä pelasin jalkapalloa. Näytän vaatteet päällä ihan normaalipainoiselta, kun pömppövatsaa ei näy. Syön aika normaalia ruokaa, herkuttelen myös. Jos herkut jättäisi vähemmälle ja lisäisi vielä arkiliikuntaa niin saisi varmaan pömpön pois.

Vierailija
12/23 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 88 kg, pituus siis 160. Kuntoilen joka päivä hikeen asti, ja kävelen paljon myös päivittäin. Syön vaan liikaa makeaa.

Vierailija
13/23 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160 cm ja painan 53 - 54 kiloa. Liikun lähes joka päivä ja syön niin paljon kuin haluan, mutta suht. terveellisesti. Kropassani on sopivasti lihaksia. Rasvaprosentti on alhainen, noin 13.

Vierailija
14/23 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

160 cm ja painan 50 kiloa. Hyötyliikun varsin paljon, kävelen ja pyöräilen, liikun myös paljon luonnossa. Kuntourheilua en harrasta koskaan. Syön pääosin todella terveellisesti ja olen kasvissyöjä.

Vierailija
15/23 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

157,5/61 ikää reilut 40 v. Syön terveellisesti muuten, mutta ruoan lisäksi liikaa sokeria. Liikun; jumppaan ja juoksen. Työ tosin ei kuluta. Olisin aika timmi, jos en olisi herkkusuu :-) ... niin kuin varmaan aika moni muukin.

Vierailija
16/23 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v, 55kg. Kävelen hitaita löntystelylenkkejä koiran kanssa, ei muuta liikuntaa. Olen kasvissyöjä, syön vaihtelevan terveellisesti, herkkuja menee jonkin verran.

Vierailija
17/23 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm, 53kg, 26v

Tulee juostua viikossa noin 55km ja käytyä muissa harkoissa vielä pari kertaa viikossa. Lisäksi työ on fyysinen.

Syön kunnon aamupalan ja lämpimän aterian kerran tai kaksi päivässä, vähän vaihtelee. Lähes joka päivä napostelen jotain ja kasviksia en syö lähes ollenkaan.

Vierailija
18/23 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

161 cm 73 kg. Yli kymmenen kiloa tullut lisää pikkuhiljaa kymmenessä vuodessa. Liikun ja syön liian epäsäännöllisesti, itsekuri puuttuu. Ikää 43 v

Vierailija
19/23 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 kg. Olen isoluinen... eikun läski.

Vierailija
20/23 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

160cm, 108kg. 44v. 

Syön aika tavallista koti- ja laitosruokaa, aamupalaksi viili/jugurtti, lounaaksi työpaikkaruokalan antimia reilulla salaatilla ja yhdellä leipäpalalla, ruokajuomana vesi. Iltapäivällä kahvi ja hedelmä tai voileipä, ja päivällisenä kotona kotiruokaa (lihaa-kalaa-kanaa, perunalla, riisillä tai vihanneksilla ja salaatilla). Alkoholia yleensä n. 4 annosta viikossa, yleensä viiniä/siideriä 1-2 illassa viikonloppuisin. Leivonnaisia kotona ehkä kerran kuussa kotona ja samalla frekvenssillä vieraisilla. Karkkia tms en syö ollenkaan. 

Liikun keskimäärin 4h viikossa, suurimman osan siitä kävellen, mutta väliin hölkkäspurtteillen. Lihaskuntoa ja venyttelyä pitäisi lisätä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän