Voisitko seurustella kauniin naisen kanssa, jonka silmät karsastavat?
Kommentit (25)
Miksi en voisi; mitä se seurustelua haittaa? Vai meinaatko, jos näkee minut kahtena ja tulen toisesta mustasukkaiseksi??
Vierailija kirjoitti:
Miksi en voisi; mitä se seurustelua haittaa? Vai meinaatko, jos näkee minut kahtena ja tulen toisesta mustasukkaiseksi??
Jotkut ovat niin ulkonäkökriittisiä, joten olisi kiva tietää, miten enemmistö suhtautuu asiaan. ap
Tiedän pari tuollaista naista, joilla riittää vientiä miesten keskuudessa. ap
Vierailija kirjoitti:
Miksei tuota ole hoidettu?!
Kaikkien karsastusta ei pystytä hoitamaan.
Ole huoleti:
Ei ole olemassa naista, joka ei "kelpaisi" miehelle, sen sijaan on olemassa yjä kasvava joukko miehiä, jotka eivät "kelpaa" kenellekään naiselle.
Ei, naiset eivät ole tunteettomia paskiaisia, vaan heidän ei enää ole pakko ottaa joku selvitäkseen. Miehissä edelleen on paljon sellaisia, jotka haluavat naisen palvelut kotona, eivätkä he ole kranttuja.
Oletteko huomanneet, että miesten ulkomaalaistaustaiset puolisot ovat yleensä köyhistä maista, heistä riippuvaisia ja naisten puolisot länsimaista...
Minä olen karsastanut molemmilla silmilläni, toinen leikattiin nuorena, toinen aikuisena. Aina on ollut vientiä, enkä ole joutunut kiusatuksi. Vieäläkin karsastan väsyneenä, enpä ole sen antanut haitata oloani. Enemmän minua nuorena kiusasi vahvat silmälasini, miinusta noin 8 diopteria, mutta pojat tykkäsivät kuitenkin. 😱 Nykyään käytän piilareita, olen jo yli kuudenkymmenen.
Jättitatti kirjoitti:
Ole huoleti:
Ei ole olemassa naista, joka ei "kelpaisi" miehelle, sen sijaan on olemassa yjä kasvava joukko miehiä, jotka eivät "kelpaa" kenellekään naiselle.
Ei, naiset eivät ole tunteettomia paskiaisia, vaan heidän ei enää ole pakko ottaa joku selvitäkseen. Miehissä edelleen on paljon sellaisia, jotka haluavat naisen palvelut kotona, eivätkä he ole kranttuja.
Oletteko huomanneet, että miesten ulkomaalaistaustaiset puolisot ovat yleensä köyhistä maista, heistä riippuvaisia ja naisten puolisot länsimaista...
Näihän se menee.
Minusta nainen sekä mies saa ihan itse päättää minkälaista ulkonäköä ihailee tai tykkää. Se että kumppania ei löydy koska rima on liian korkealla tms. on jokaisen oma valinta, ja siitä on turha vinkua kenellekkään. Tämän sanoen kannan myös vastuuni jos en suhdetta löydä, mutta mulle paha karsastus olisi melko iso turn-off, eli jättäisin välistä. M42
Tuli mieleen siitä lahtelaisen Suvin tapauksesta. ap