Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehu anoppiasi!

Vierailija
29.09.2018 |

Välillä positiivista! Mitä hyvää anopissasi on?

Voin aloittaa. Anoppini on loistava järjestyksen ihminen, heillä on aina mukavaa ja siistiä. Olemme monesta (esim. kasvatuksellisesta) asiasta eri mieltä, mutta kun tarkemmin ajattelen, loppujen lopuksi hän aina haluaa vain hyvää meille ja lapsillemme. Hän ei ole koskaan ilkeä eikä minua vastaan. Hän on myös mielestäni tosi kaunis!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen kiltti ja hyväntahtoinen ihminen. Ei koskaan arvostele muita.

Vierailija
2/22 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin taitava lasten kanssa. Järjestelmällinen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän nyt vaan on tosi mukava! :) Hän on itse kasvanut ison lapsilauman esikoisena ja se näkyy sellaisena kykynä kaikenlaiseen käytännölliseen huolenpitoon.

Vierailija
4/22 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vtun kiva äm-mä.

Vierailija
5/22 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa vuodessa juodaan kahvit, joten mukava kun antaa meille tilaa :D

Vierailija
6/22 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi on afrikkalainen. Aivan ihana, sydamellinen ja vahva nainen. Mahtava kokki, huolehtivainen, aina auttamassa keta vain ikina voi. Kiltti ja karsivallinen. Teki ajastani Afrikassa jotain aivan erityista.

Vierailija
7/22 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on mukava tyyppi, jonka kanssa on helppo jutustella. Minä ihan oikeasti tykkään kyläillä anoppilassa, tykkään niistä iltahetkistä kun lapset nukkuu ja jutellaan ihan vaan aikuisten kesken. Meillä on yhteisiä kiinnostuksenkohteita, kuten puutarhurointi ja niistä vaihdellaan viestejä. Anoppi on myös taitava meidän lasten kanssa ja vaikuttaa ihan vilpittömästi tykkäävän kun lapset menee sinne hoitoon.

Vierailija
8/22 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit tosi kiva tänäänkin, kun suutuit kun emme antaneet sinun vahtia lastamme ollessasi hiprakassa ja itkit muulle suvulle kun sinua ei huolittu tapahtumaan, jonne menosta kieltäydyit itse.

Anoppini oli vielä kaksi vuotta sitten hyvässä kunnossa, ihana, avulias, toimelias ja hyvä ihminen. Eläköityään korkki aukesi.

Vierailija
9/22 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuoli ajoissa

Tämä on kyllä paras 😂

Vierailija
10/22 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi tietää kaikki meidän asiat mikä on ihan mahtavaa. Jos vaikka unohtuu milloinka lapsia pitää alkaa tehdä nii soitto vain anopille hän kertoo (myös sukupuolen vinkkaa siinä sivussa) tai jos anoppi tulee kylään ennen kun olen töistä tullut kotiin hän on järjestänyt koko keittiömme samaan järjestykseen kun omansa joka on ainoa oikea järjestys. Niin helpotus kun on tällainen anoppi :D

Vierailija
11/22 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu 5000km päässä

Vierailija
12/22 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on ahkera juomaan viiniä ja kaljaa.

Vierailija
13/22 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin mielestä olen kasvattanut lapsemme tosi hienosti. Mun mielestäni tämä on upea kunnianosoitus. Lapset ovat nyt nuoria aikuisia joten kasvatuksen lopputulos on näkyvissä.

Vierailija
14/22 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä äijä!

Vierailija
15/22 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoli ennen kuin tapasimme mieheni kanssa. Mukava ja vaivaton anoppi!

Vierailija
16/22 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ironiset irvailijatkin voisivat miettiä, olisiko siinä kauhuanopissa jokin oikeasti hyväkin puoli, ilman sarkasmiakin. Useimmissa ihmisissä on. Jos anoppisi ei ole hyvä ihmissuhteissa tai lastenkasvatusasioissa, niin voi hän kuitenkin olla esim. siisti ihminen tai hoitaa hyvin työnsä tai edes hyvä piirtämään hevosen?? Joskus voisi itse kullekin tehdä hyvää miettiä hyviä asioita, edes pieniä.

Vierailija
17/22 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat anoppini olivat ihania ja hyväntahtoisia ihmisiä.

Vierailija
18/22 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini (66 v.) on todella kaunis, siis ihan huomiotaherättävän upea. Anoppini kävi kerran työpaikallani, ja siellä meinasi miesten silmät pudota päästä :D

Vierailija
19/22 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollainen ilkeämielinen irvailu ("parasta anopissa on se että on kuollut" - oikeasti olet iloinen että puolisosi äiti ei ole enää elossa?!) kertoo eniten siitä irvailijasta. Taitaa olla aika painajaismaisia miniöitä tässä ketjussa.

Vierailija
20/22 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on mukava ja sivistynyt ja lämminsydäminen ihminen. Jos hän jotain ihmettelee niin ei kyllä ikinä sano mitään. Ollaan sellaisissa etäisen ystävällisissä väleissä, sopii minulle äärettömän hyvin. Kumpikaan ei puutu toisen elämään. Lapsista saa hössöttää ja kuorruttaa sokerilla, nähdään välimatkan takia niin harvoin, että sillä ei ole merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä