Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehu anoppiasi!

Vierailija
29.09.2018 |

Välillä positiivista! Mitä hyvää anopissasi on?

Voin aloittaa. Anoppini on loistava järjestyksen ihminen, heillä on aina mukavaa ja siistiä. Olemme monesta (esim. kasvatuksellisesta) asiasta eri mieltä, mutta kun tarkemmin ajattelen, loppujen lopuksi hän aina haluaa vain hyvää meille ja lapsillemme. Hän ei ole koskaan ilkeä eikä minua vastaan. Hän on myös mielestäni tosi kaunis!

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava kokki. Erittäin taitava lasten kanssa. Kiva, mutkaton ihminen. Pidän hänestä.

Vierailija
22/41 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liikaa tuputtanut apua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelias ja puhuu aina nätisti. Lapsia kehuu. Lasten kasvaessa on auttanut monessa asiassa, kun ovat aloitelleet itsenäistä elämää. 

Vierailija
24/41 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu kaukana ja hoitaa miestään. Ei soittele usein miehelle. Antaa lapsille rahaa merkkipäivinä.

Vierailija
25/41 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on oikeasti aivan ihana anoppi. Ja appi. Olimme teinejä kun aloimme mieheni kanssa seurustella. Meillä oli kotona aina rauhatonta, mutta anoppi ja appi saivat minut aina tuntemaan oloni tervetulleeksi ja rakastetuksi. Kuin olisin saanut miehen lisäksi välittävät vanhemmat.

Vierailija
26/41 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut  asiallinen, eikä mukava, eikä reilu, ei osannut kokata jne. Ainut oli että   oli kova tekemään töitä, mitä sitten sattuikaan  osaamaan

Vierailija
27/41 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina tykännyt aopistani. Hän on erilainen ihminen, joihin olen tottunut... Ihana tyyppi paljaine varpaineen, pitkine mekkoineen ja miljoonine koruineen. Hän helisee halatessaan ja hän halailee paljon. Muistaa kertoa, että rakastaa jokaista ja kuuntelee! Elättää itsensä taiteilijana. 

Käytännön asiat handlaa sinnepäin, mutta kuuntelee ohjeita ja noudattaa niitä hyvin. Alkuun vierastin ajatusta, että lapsia jättäisin hänelle hoitoon, mutta onhan hän lähes yksin kasvattanut kolme poikaa täysipäiseksi kansalaiseksi, joten eiköhän tuo jotain osaa. Kovia duunareita niistä on tullut. 

Anoppilassa saa rakentaa majoja ja jättää ne odottamaan seuraavaa kertaa. Siellä voi nähdä keijuja, tehdä peikoille pesiä ja nähdä muutakin metsänväkeä, kunhan jaksaa hissukseen odottaa.

Mua se vie taidenäyttelyihin ja teatteriesityksiin ja viinille. Mä tykkään ja viihdyn. 

Vierailija
28/41 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana anoppi. Ollaan tosi erilaisia, mutta hän on hyväntahtoinen ja epäitsekäs. Aina valmis auttamaan. Käsistään kätevä ja erinomainen kokki. Ei ole ikinä työntänyt nenäänsä meidän asioihin turhan pitkälle. Suloinen ihminen.

Vierailija
29/41 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulimme hyvin toimeen 47 vuotta.  Muistelen häntä lämmöllä.

Vierailija
30/41 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehu!

Vierailija
31/41 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun et ole olemassa. Olet maailman paras anoppi.

Vierailija
32/41 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko kehua, 85v ja toi mulle ison viskipullon joululahjaksi. 

Vierailija
33/41 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä häiritse meitä turhaan, ei koskaan nalkuta, ei tuomitse. 

.

.

.

.

.

Kerran vuodessa käydään hänen haudallaan.

Vierailija
34/41 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi on onneksi niin kovaa suuttunut mulle ja miehelleni, että katkaisi välit. Me kun ei julmasti annettu anopin järjestellä keittiötä uusiksi eikä otettu vastaan tummanruskeaa rumaa mattoa, jonka oli ihan vartavasten meille kutonut (pyytämättä). Oltiin pari hetkeä sitten ostettu uusi matto olkkariin, siihen tilalle der korppikotka sen maton ajatteli. Sitten itkua, kun meille ei mikään kelpaa. Plus kaikki muut. 

Siis hyvä puoli on se, että ymmärtää pysyä suutuksissaan kaukana.

Vierailija
35/41 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi sanoi, että kyllä sun nyt Maija pitää oppia puhumaan ruotsia. Miehensä oli roskakuski ja hänen poikansa myöskin.  Niin mihin sitä ruotsinkieltä siinä kohtaa pitää osata?

Vierailija
36/41 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti hän kuoli pari vuotta ennen kuin aloin seurustella mieheni kanssa. Olisin kyllä halunnut sanoa hänelle, että oli kasvattanut tosi mukavan ja fiksun miehen....

Vierailija
37/41 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsun anoppiani mutsiksi kuten myös mieheni. Näen heidät todellakin vanhempinani(mme). Ja olemme kaiken lisäksi uusperhe. Mutta tässä auttaa se, että ex-miniä ei ilmeisesti ollut kovin mieluinen.

Vierailija
38/41 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on hyvä kokki Hän ei sekaannu elämämme eikä jaa pyytämättä neuvoja, vaan on luontaisen suvaitsevainen ja hyväksyy erilaiset tavat elää. Anopilla on myös hauskat jutut ja osaa hullutella. On ikäisekseen (86v) todella hyvässä kunnossa.

Vierailija
39/41 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina tykännyt aopistani. Hän on erilainen ihminen, joihin olen tottunut... Ihana tyyppi paljaine varpaineen, pitkine mekkoineen ja miljoonine koruineen. Hän helisee halatessaan ja hän halailee paljon. Muistaa kertoa, että rakastaa jokaista ja kuuntelee! Elättää itsensä taiteilijana. 

Käytännön asiat handlaa sinnepäin, mutta kuuntelee ohjeita ja noudattaa niitä hyvin. Alkuun vierastin ajatusta, että lapsia jättäisin hänelle hoitoon, mutta onhan hän lähes yksin kasvattanut kolme poikaa täysipäiseksi kansalaiseksi, joten eiköhän tuo jotain osaa. Kovia duunareita niistä on tullut. 

Anoppilassa saa rakentaa majoja ja jättää ne odottamaan seuraavaa kertaa. Siellä voi nähdä keijuja, tehdä peikoille pesiä ja nähdä muutakin metsänväkeä, kunhan jaksaa hissukseen odottaa.

Mua se vie taidenäyttelyihin ja teatteriesityksiin ja viinille. Mä tykkään ja viihdyn. 

Anoppisi kuulostaa paljon sinua kivenmalta.

Vierailija
40/41 |
22.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole anoppia. Eikä miestäkään. Molempi parempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän