Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko käydä lähikaupassa ja jättää lapset nukkumaan yksin?

Vierailija
29.09.2018 |

4 ja 6-vuotiaat kyseessä. Onko paha? Olisin poissa n. 10min. Kommentteja kiitos.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä varmaan menen. Lapseni nukahtivat nyt ja ovat todella hyviä nukkujia. En muista, että olisivat koskaan heränneet alkuillasta.

Pitäkää peukkuja. Minulla ei siis ole mitään aamupalaa täällä kotona ja iltapalaksikin saivat vain hapankorppujen jämät. Pakko mennä. En osta alkoholia.

Ap

Ei ne lapset nälkään kuole vaikka vasta aamulla käytte.

Vierailija
22/60 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voit mennä, jos kauppa on kerran naapurissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä varmaan menen. Lapseni nukahtivat nyt ja ovat todella hyviä nukkujia. En muista, että olisivat koskaan heränneet alkuillasta.

Pitäkää peukkuja. Minulla ei siis ole mitään aamupalaa täällä kotona ja iltapalaksikin saivat vain hapankorppujen jämät. Pakko mennä. En osta alkoholia.

Ap

En minäkään osta.

Se on ”aikuisten sihijuomaa” tai ”pöllölle öljyä”..

Vierailija
24/60 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä vienyt koiran ripulille ulos kun lapset ovat olleet nukkumassa, vielä pienemmät kuin ap.lla. Aikaa on mennyt 5min. Ovea eivät osaa avata että lähtisivät ulos.

Minä olen ”ulkoiluttanut” ripuloivan koiran kylpyhuoneessa sanomalehden päälle eikä ole tullut mielenkään lähteä ulos.

Vierailija
25/60 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa vaikka pitsa kotiin, ja syötte sen aamupalaksi.

Vierailija
26/60 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hyvä. En koskaan myykkään viittä vaille hätähousuille jotka jättää lapset yksin kotiin.

Turha reissu siis.

Vierailija
27/60 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kyllä vienyt koiran ripulille ulos kun lapset ovat olleet nukkumassa, vielä pienemmät kuin ap.lla. Aikaa on mennyt 5min. Ovea eivät osaa avata että lähtisivät ulos.

6-vuotias osaa jo avata oven.

Vierailija
28/60 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot varmaan ollut ihan oven lähellä, et missään 5 minuutin matkan päässä tuolloin? Minusta eri asia kuin ap:n.

Vierailija
29/60 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun soittaa että exäs hakee lapsensa kotiin?

Vierailija
30/60 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. En ikinä menisi lähikauppaan tähän aikaan. Pelottais enemmän kuin Syyriassa. Eihän siellä ole kun holhottavia.

Vierailija
31/60 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta voi hyvin mennä, jos kauppa on kerta ihan naapurissa ja lapset hyviä nukkujia. :)

Jättäisin todennäköisesti jonkin rauhallisen musiikin hiljaiselle päälle. Meillä on tosin kauppaan pidempi matka, joten ei onnistuisi, mutta hätätilassa pyytäisin jonkun naapurin hetkeksi meille.

Vierailija
32/60 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin teit mitään usean kilsan lenkkejä tai lähdit pois kotipihan näköpiiristä?

Vierailija
33/60 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavan huono äiti.

Vierailija
34/60 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä muitten tuon ikäisistä mutta mun on kyllä sellaisia menijöitä olleet että nyt kun ovat 9 ja 10v oon vasta alkanut harkita asiaa.Ja se että nukkuvat nyt,ei merkkaa että nukkuvat kohta.

Siis eivätkö he ole olleet koskaan yksin kotona? Vai eivät ole nukkuessaan olleet yksin?

Vierailija
35/60 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettavan huono äiti.

Mistä tunnistat kirjoittajan sukupuolen?

Vierailija
36/60 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta voi hyvin mennä, jos kauppa on kerta ihan naapurissa ja lapset hyviä nukkujia. :)

Jättäisin todennäköisesti jonkin rauhallisen musiikin hiljaiselle päälle. Meillä on tosin kauppaan pidempi matka, joten ei onnistuisi, mutta hätätilassa pyytäisin jonkun naapurin hetkeksi meille.

Mikä tälläinen hätätilanne olisi?

Vierailija
37/60 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettavan huono äiti.

Isä ei olis kyselly.

Vierailija
38/60 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oksettavan huono äiti.

Oksettavan huono vanhempi. Oletko nyt tyytyväinen, oksettavan huono sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
39/60 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy osata järjestää elämä niin että käyt kaupassa päivänvalon aikaan lasten kanssa. Mikä on niin tärkeää että täytyy mennä kauppaan kun lapset nukkuvat. Ei oo kalja ei tupakka, eihän??? 

Vierailija
40/60 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsih!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi