Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reagoisitte jos 18-vuotias tyttärenne kertoisi olevansa lesbo?

Miten kerron?
29.09.2018 |

Oon siis itse tässä tilanteessa eli yritän kertoa vanhemmilleni. Tiedän, että he on kumpikin tosi ”vanhanaikasia” eikä varmaan tätä hetkessä sulata, mutta mä en halua enää elää valheessa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteaisin varmaan et ”okei” ja saattaisin sanoa jotain et hienoa et on löytänyt itsensä. Ehkä huumorilla utelisin joko on löytynyt sopivaa morsiota. :D

Vierailija
2/11 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se ois ihan ok.Kunhan nuori itse olisi onnellinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silleen että sanoisin että mulle on samantekevää kumpaa sukupuolta lapseni rakastaa, kunhan hän kohtelee ja häntä kohdellaan hyvin. Muulla ei ole väliä.

Ja tämän sanoin kaapista tulleelle lapselleni.Tieto  ei  muuttanut suhtautumistani häneen, rakastan  häntä ihan samalla tavoin kuin ennenkin.

Vierailija
4/11 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin koeajaa kaikki hyvännäköiset tyttöystäväsi.

M41

Vierailija
5/11 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli tytär kertoisi, se olisi siinä sit. Sen jälkeen minulla ei olisi tytärtä.

Vierailija
6/11 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun asiasi ei ole kertoa kenelläkään yhtään mitään. Tyttö valitkoon sanansa ihan itse.

Vierailija
7/11 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö tuntee mut ja isänsä niin hyvin, ettei se edes miettisi tuollaista, saati jännittäisi sen kertomista. Me ollaan juteltu kaikkien lasten kanssa niiden ihastuksista ja kiinnostuksista, ja todellakin hyväksytään kaikki, sukupuolesta riippumatta. En voisi kuvitellakaan etteikö joku hyväksyisi.

Vierailija
8/11 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että olen iloinen että hän kertoi minulle ja että asia ei mitenkään muuta minun suhtautumistani häneen tai sitä, että rakastan häntä. Saattaisin kysyä, onko hänellä tyttöystävää ja onko asian suhteen jotain, mistä hän haluaisi jutella enemmän.

Vierailija
9/11 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttäreni ovat minulle rakkainta tässä maailmassa, jos he rakastavat naisia, miehiä tai molempia, ovat edelleen yhtä rakkaita. Pääasia että ovat onnellisia ja kohtelevat itseään ja muita kunnioittavasti ja arvostaen.

Se, että olen hetero ei vaikuta siihen onko lapseni hetero, lesbo tai bi, kunhan on onnellinen ja sinut itsensä kanssa.

Vierailija
10/11 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ihanista kommenteista❤️!

Ap

Vierailija
11/11 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti en olisi yllättynyt, koska olisi jotain merkkejä suuntautumisesta ollut varmaan huomattavissa jo aikaisemmin. Ehkä sinunkin vanhempasi Ap ovat jo tietoisia asiasta, vaikkei siitä ole ollut puhetta. Itse suhtaudun niin, että aikuistuvilla lapsillani on oma persoonansa, elämänsä ja mieltymyksensä ja minulla omani. Olisi aivan järjetöntä puuttua täysijärkisten ihmisten juttuihin ellei kyseessä ole jokin todella pieleen menevä asia tai sellainen, josta he kärsivät ja josta kokisin itse olevani selkeästi vastuussa. Pitäisi osata antaa juuret ja siivet - tai ainakin niiden vankat aihiot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä