Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kissat ja lintuinfluenssa

Vierailija
05.05.2006 |

Oletteko jo päästänyt kissat ulos vai onko ne edes ollutkaan sisällä lintuinfluenssan takia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat ovat naapurien pihoilla sotkemassa ja aiheuttavat ikävää närää ja myös vihaa kulkemalla toisten pihoilla pissimässä ja kakkimassa!!! Eri asia tietysti, jos asutte maalla. Lintuinfluenssasta en sano nyt mitään muuta, kuin että jo tuokin uhka ärsyttää naapureita, jos kissat kuljeskelee miten sattuu. Itse en ole kissan vihaaja, mutta olen nähnyt, miten kuljeskelevat kissat aiheuttavat kaikenlaista närää.

Vierailija
2/5 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

karhu sanoi: " jos karjaisen, koko metsä pelkää!"

Tiikeri sanoi: " jos minä ärjyn, koko viidakko tutisee kauhusta!"

Kananpoika sanoi: " jos minä yskäisen, niin koko maapallo paskoo alleen."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kissat ovat naapurien pihoilla sotkemassa ja aiheuttavat ikävää närää ja myös vihaa kulkemalla toisten pihoilla pissimässä ja kakkimassa!!! Eri asia tietysti, jos asutte maalla. Lintuinfluenssasta en sano nyt mitään muuta, kuin että jo tuokin uhka ärsyttää naapureita, jos kissat kuljeskelee miten sattuu. Itse en ole kissan vihaaja, mutta olen nähnyt, miten kuljeskelevat kissat aiheuttavat kaikenlaista närää.

Vierailija
4/5 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. RIVITALOasukas

Vierailija
5/5 |
05.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kyllä ihmettelen, kun on alkanut ns. yskimään, menee sellaiseen asentoon missä yleensä oksentaa, mutta nyt mitään ei tule... onkohan sairastunut. ei ole ikinä ennen ollut kipeä tms. eikä nytkään muuten vaikuta.