Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä takia ulkomaalaiset naiset juttelee herkemmin kun suomalaiset?

Vierailija
29.09.2018 |

Opiskelen ja osa on meillä vaihtareita ja ulkkareita lähinnä EU-maista. Kaikki on siis karkeasti samassa elämäntilanteessa.
Lähes kaikki suomalaiset on käytännössä mykkiä. Hyvässä lykyssä niiltä saa ohimennen yhden moi:n mutta ne ei ikinä ala juttelemaan mitään. Ulkomaalaiset käyttäytyy täysin eri tavalla. Ne on sosiaalisia ja saattaa jopa kutsua minut syömään heidän kanssaan.
Mistä tuollainen ero käytöksessä johtuu?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut ulkomailla ja siellä puhutaan herkemmin ihan tuntemattomille vaikka kaupan kassajonossa. 

Lisäksi höpötettiin naapureiden kanssa ja jopa saman kadun asukkaiden kanssa. Se jutteleminen on ihan luonnollista. 

Vierailija
22/31 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluukin, että jos parisuhdetta tällaisen kanssa suunnittelet niin jaksatko sitten kotonakin koko ajan puhuvaa ekstroverttia naista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsäläiskansa. Meillä ei ole käytöstapoja. On ulkomaalaisissakin introverttejä (introvertti VOI olla möys sosiaalisesti hyvin taitava ja sosiaalinen), mutta silti heillä on käytöstavat.

Vierailija
24/31 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me savolaiset jutellaan.

Olen syntyjäni savolainen enkä juttele. Muutin länsirannikolle, ettei tarvitse kaikenmaailman höpöttäjiä kuunnella.

Niin minäkin muutin Pohjanmaalle ja minua pidetään varmaan kevytmielisenä tyhjäpäänä, kun juttelen ihmisille kassajonossa tai odotushuoneessa. En välitä, jos joku kääntyy pois päin kauhuissaan, ymmärrän häntä. Hän on pohjalainen.

Vierailija
25/31 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni suomalainen taitaa olla ujo. Siinä syy minunkin hiljaisuudelleni. Olen kyllä puheliaampi sitten, kun olen saanut ensin rauhassa vähän tarkkailla ihmisiä ja todennut, että nämä ovat mukavia.

Nuorempana kun en oikein arvostanut itseäni, mietin, että kuka nyt haluaisi mun kanssa jutella, ei mulla ole varmaankaan mitään kiinnostavaa sanottavaa. Tästä syystä en itse aloittanut keskusteluja.

Vierailija
26/31 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa täällä kaikka suomalaisia junteiksi ja metsäläisiksi haukkuminen. On meillä sentään toimiva hyvinvointivaltio, maailman tasa-arvoisin ja sivistynein, ahkera ja rehellinen kansakunta.

Se kaikki KYLLÄ tulee aikanaan muuttumaan kun saadaan lisää noita hienoja kultamunia sun muita ulkomaalaisvahvistuksia. Eikä pälpätyksestä ja muusta äbäläväbästä tule puutetta olemaan.

Vierailija
27/31 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos suomalaisena naisena sanon luennon jälkeen jotain small talkia suomimiehelle, hän kerää kamansa ja tähyilee varauloskäyntiä. Tai alkaa puhua naisestaan. Tai luulee että olen kuolettavan rakastunut juuri häneen. Siis jos sanon takkia pukiessani että kamala kun tuulee (päivänä jolloin oli myrskyvaroitus).

Kun näen sen kauhun suomimiehen silmissä, jutteluhalut vähenee. Ulkomaalainen mies puhuu takaisin, ei kauhistu.

Mulla on juuri vastaavanlaiset kokemukset suominaisista :D ehkä sitä juttelee aina väärille ihmisille

Vierailija
28/31 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, suomalainenhan olisi pulassa tuollaisten ulkkisten kanssa. Suomalainen moi-mieshän heti kuvittelee, että ystävällisyyttään jutteleva ulkkisnainen heti haluaa harrastaa eläimellistä seksiä.

Vierailija
29/31 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavatko vastaansa pelkkää mykkyyttä?

Vierailija
30/31 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niiden kaverit on jääneet sinne kotiin.

Tämä näin. Muutama viikko sitten olin baarissa ja juttelin saksalainen kanssa (nainen kuten minäkin, ei mikään iskuyritys). Hän kysyi jos voisimme olla facekavereita ja tehdä joskus jotain yhdessä kun hän ei täältä suomesta oikein tunne ketään.

Vierailija
31/31 |
10.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kuuluu selvästi alfaurosten joukkoon joka voi yli lautalaisten teorioiden mukaan toteuttaa unelmansa eli pyörittää valtavaa haaremia ilman tasottomia suomiakkoja. Miksi hän sitten enää kyselee suomalaisten perään?