Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies! Arvostatko hyvää ruoanlaittotaitoa?

Vierailija
29.09.2018 |

Olen alkanut petrata kokkaustaitojani ja ajattelin, että onkohan tämä hyvä juttu miesten kanssa? :)

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs luulet? Arvostan kaikenlaista osaamista, ja ruoka nyt vaan on asia, joka palkitsee tekijäänsä saman tien.

T. Ammattikokki

Vierailija
2/17 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs luulet? Arvostan kaikenlaista osaamista, ja ruoka nyt vaan on asia, joka palkitsee tekijäänsä saman tien.

T. Ammattikokki

Jipii! Kiitos. :)

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan suuresti. Se on valitettavan harvinaista.

Vierailija
4/17 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä asia, tai sitten mulle on osunut vain ne miehet, jotka ovat arvostaneet.

Vierailija
5/17 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä valta-osa ihmisistä osaa arvostaa hyvää ruokaa. Mikäpä sen parempi tapa osoittaa rakkautta, kun kokata läheisilleen tai mikä vielä parempi, heidän kanssaan.

Vierailija
6/17 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jookyllä, mutta eiollu mikään vaatimus, koska vaihtoehtosesti voi hakea mätöt tai tilata kotiinkuljetuksella...

muija on kokki koulutukseltaan ja minä oon laborantti, periaatteessa samaa työtä mutta me ei maistella välissä :D

"osaan keittää vettä"

tärkeempänä pidin että tykätään samoista jutuista, niinkun vaikka leffamaku, ettei tarvii joka kerta olla kinaamassa mitä katsotaa...

Vierailija
7/17 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan joo, mutta ei ole loppupeleissä iso juttu

Vierailija
8/17 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m85 kirjoitti:

jookyllä, mutta eiollu mikään vaatimus, koska vaihtoehtosesti voi hakea mätöt tai tilata kotiinkuljetuksella...

muija on kokki koulutukseltaan ja minä oon laborantti, periaatteessa samaa työtä mutta me ei maistella välissä :D

"osaan keittää vettä"

tärkeempänä pidin että tykätään samoista jutuista, niinkun vaikka leffamaku, ettei tarvii joka kerta olla kinaamassa mitä katsotaa...

Teillä ei ilmeisesti ole lapsia.

Vierailija
9/17 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muita taitoja voisin opetella? :) Motivaatiota on.

t. ap

Vierailija
10/17 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkaan itse tavattoman mielelläni. Tulisikohan meillä riitaa siitä kumpi saa tehdä ruokaa!

Vai onko ruoanlaittotaidon kanssa vähän niinkuin soittotaidon, että osaajaa pitää kerjätä polvet ruvella, ja osaamattomat tyrkyttää antiaan vaikkei kukaan haluaisi.

Vierailija
11/17 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle se ruoka on pelkkää polttoainetta. Luulen, että samat tyypit ovat muutenkin tunne-elämältään aika köyhiä.

Vierailija
12/17 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. ap

Trollaamisen.

Vierailija
13/17 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ap

Trollaamisen.

:( Ei ollut trolli. En ole high maintenance -vittupäämuija, vaan haluan ihan oikeasti olla hyvä kumppani.

Vierailija
14/17 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. ap

Mun mielestä seksikkäitä taitoja naisella: osaa pelata videopelejä, ohjelmoida ja ajatella loogisesti. Toinen mies saattaa taas olla ihan eri mieltä. Tee sitä mikä sua kiinnostaa

Vierailija
15/17 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä arvosta. Siksi en päästääkkään hameväkeä keittiööni myrkkyjään keittelemään. t:mies

Vierailija
16/17 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. ap

Mun mielestä seksikkäitä taitoja naisella: osaa pelata videopelejä, ohjelmoida ja ajatella loogisesti. Toinen mies saattaa taas olla ihan eri mieltä. Tee sitä mikä sua kiinnostaa

Ok! Osaan ajatella loogisesti ja jonkin verran pelaillutkin. Modailin vähän yhtä tietokoneropea, mutta se vähän jäi kun ei ollut seuraa. Ohjelmointi yleisesti on minusta ihan kiinnostava ajatus, mutta en tiedä mistä kielestä aloittaa ja mitä yrittää ensin.

Vierailija
17/17 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä arvostan, koska itse tykkään ruuanlaitosta ja panostan siihen. Harvinaisilta vaikuttavat tuollaiset naiset jotka osaavat laittaa ruokaa, tai sitten vain kohdalleni on sattunut sellaisia naisia jotka elävät lähinnä eineksillä ja pullalla.