Mies! Arvostatko hyvää ruoanlaittotaitoa?
Olen alkanut petrata kokkaustaitojani ja ajattelin, että onkohan tämä hyvä juttu miesten kanssa? :)
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs luulet? Arvostan kaikenlaista osaamista, ja ruoka nyt vaan on asia, joka palkitsee tekijäänsä saman tien.
T. Ammattikokki
Jipii! Kiitos. :)
t. ap
Arvostan suuresti. Se on valitettavan harvinaista.
On hyvä asia, tai sitten mulle on osunut vain ne miehet, jotka ovat arvostaneet.
Kyllä valta-osa ihmisistä osaa arvostaa hyvää ruokaa. Mikäpä sen parempi tapa osoittaa rakkautta, kun kokata läheisilleen tai mikä vielä parempi, heidän kanssaan.
jookyllä, mutta eiollu mikään vaatimus, koska vaihtoehtosesti voi hakea mätöt tai tilata kotiinkuljetuksella...
muija on kokki koulutukseltaan ja minä oon laborantti, periaatteessa samaa työtä mutta me ei maistella välissä :D
"osaan keittää vettä"
tärkeempänä pidin että tykätään samoista jutuista, niinkun vaikka leffamaku, ettei tarvii joka kerta olla kinaamassa mitä katsotaa...
Arvostan joo, mutta ei ole loppupeleissä iso juttu
m85 kirjoitti:
jookyllä, mutta eiollu mikään vaatimus, koska vaihtoehtosesti voi hakea mätöt tai tilata kotiinkuljetuksella...
muija on kokki koulutukseltaan ja minä oon laborantti, periaatteessa samaa työtä mutta me ei maistella välissä :D
"osaan keittää vettä"
tärkeempänä pidin että tykätään samoista jutuista, niinkun vaikka leffamaku, ettei tarvii joka kerta olla kinaamassa mitä katsotaa...
Teillä ei ilmeisesti ole lapsia.
Mitä muita taitoja voisin opetella? :) Motivaatiota on.
t. ap
Kokkaan itse tavattoman mielelläni. Tulisikohan meillä riitaa siitä kumpi saa tehdä ruokaa!
Vai onko ruoanlaittotaidon kanssa vähän niinkuin soittotaidon, että osaajaa pitää kerjätä polvet ruvella, ja osaamattomat tyrkyttää antiaan vaikkei kukaan haluaisi.
Monelle se ruoka on pelkkää polttoainetta. Luulen, että samat tyypit ovat muutenkin tunne-elämältään aika köyhiä.
Vierailija kirjoitti:
t. ap
Trollaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. ap
Trollaamisen.
:( Ei ollut trolli. En ole high maintenance -vittupäämuija, vaan haluan ihan oikeasti olla hyvä kumppani.
Vierailija kirjoitti:
t. ap
Mun mielestä seksikkäitä taitoja naisella: osaa pelata videopelejä, ohjelmoida ja ajatella loogisesti. Toinen mies saattaa taas olla ihan eri mieltä. Tee sitä mikä sua kiinnostaa
Kyllä arvosta. Siksi en päästääkkään hameväkeä keittiööni myrkkyjään keittelemään. t:mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. ap
Mun mielestä seksikkäitä taitoja naisella: osaa pelata videopelejä, ohjelmoida ja ajatella loogisesti. Toinen mies saattaa taas olla ihan eri mieltä. Tee sitä mikä sua kiinnostaa
Ok! Osaan ajatella loogisesti ja jonkin verran pelaillutkin. Modailin vähän yhtä tietokoneropea, mutta se vähän jäi kun ei ollut seuraa. Ohjelmointi yleisesti on minusta ihan kiinnostava ajatus, mutta en tiedä mistä kielestä aloittaa ja mitä yrittää ensin.
Kyllä arvostan, koska itse tykkään ruuanlaitosta ja panostan siihen. Harvinaisilta vaikuttavat tuollaiset naiset jotka osaavat laittaa ruokaa, tai sitten vain kohdalleni on sattunut sellaisia naisia jotka elävät lähinnä eineksillä ja pullalla.
Mitäs luulet? Arvostan kaikenlaista osaamista, ja ruoka nyt vaan on asia, joka palkitsee tekijäänsä saman tien.
T. Ammattikokki