Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää masentunut poikaystävä

Vierailija
29.09.2018 |

Ei jaksa tehdä mitään, eikä innostu mistään. Mitä voin tehdä tai mikä auttaisi? Kertokaa masentuneet, mitä haluaisitte, että tyttöystävä tai poikaystävä tekisi, jotta olo helpottuisi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masennus ei oikeuta kohtelemaan toista huonosti. Kerro, miltä sinusta tuntuu kun tulet torjutuksi kun yrität ehdottaa yhteistä tekemistä. Kerro, miltä tuntuu kun sinä pyörität arkea yksin ja mies vaan makaa sohvalla.

Jos on masentunut ja haluaa toimia kunnioittavasti ja rakastavasti kumppaniaan kohtaan, pyrkii tekemään tilanteen eteen jotain esim psykoterapian avulla

Sinun kirjoituksesi kertoo, että et ole itse ollut masentuneen puoliso. Kun sinne psykoterapiaan ei niin vain mennä. Järkyttävän pitkät jonot. Tietysti jos on rahaa maksaa n. 80e kerta, niin sitten ei tarvitse jonottaa.

Jollei edes yritä saada apua, niin ei sitä varmasti saakaan. T: masentunut

Vierailija
22/25 |
29.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Kuulisin mielellään lisää kokemuksia. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Masennus ei oikeuta kohtelemaan toista huonosti. Kerro, miltä sinusta tuntuu kun tulet torjutuksi kun yrität ehdottaa yhteistä tekemistä. Kerro, miltä tuntuu kun sinä pyörität arkea yksin ja mies vaan makaa sohvalla.

Jos on masentunut ja haluaa toimia kunnioittavasti ja rakastavasti kumppaniaan kohtaan, pyrkii tekemään tilanteen eteen jotain esim psykoterapian avulla

Sinun kirjoituksesi kertoo, että et ole itse ollut masentuneen puoliso. Kun sinne psykoterapiaan ei niin vain mennä. Järkyttävän pitkät jonot. Tietysti jos on rahaa maksaa n. 80e kerta, niin sitten ei tarvitse jonottaa.

Olen ollut, masentuneen ja ex-päihderiippuvaisen. Ja olen edelleen. Kävi aluksi psykiarisen sairaanhoitajan luona juttelemassa, sitten psykoterapiassa. Maksettiin itse, oli hintansa väärti. Ilman terapiaa siitä suosta ei olisi noustu. Persaukisia oltiin, mutta otettiin lainaa sitä varten. Nyt maksellaan lainaa takaisin, mutta raha-asiat silti parantuneet huomattavasti kun päihteisiin ei mene rahaa. Parisuhde voi hyvin, pohjalla oltiin mut hitsauduttiin tiiviimmin yhteen näin jälkikäteen.

Vierailija
24/25 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika. Ei ole sinun ongelmasi.

Oot tunnekykytön raukka... Jos itse masentuisit varmaan pitäis hylkää sutkin...

Vierailija
25/25 |
06.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika. Ei ole sinun ongelmasi.

Oot tunnekykytön raukka... Jos itse masentuisit varmaan pitäis hylkää sutkin...

Kyvytön*

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme