LinkedIn-noloa
Seuraan LinkedIniä, jossa myyntipäälliköt, markkinointijohtajat jne. kirjoittavat Norjalaisista, Etelä-Afrikkalaisista, Ruotsalaisista jne. ja mietin, että kyseiset ihmiset kävivät peruskoulun, lukion ja saivat korkeimman koulutuksen ja siitä huolimatta heidän tekstinsä on lievästikin sanottuna alkeellista.
Ennustus: tulevaisuudessa kukaan suomalainen ei osaa kirjoittaa.
Kommentit (8)
Hedhanttasin Linkkarista pari terhakkaa porrassiivoojaa. Ovat julmetun kovia painaa hommia.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on pelkkä varattujen iskupaikka ja bordelli nykyisin. Narsistien pelikenttä:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3263583/linkedin-iskupaikka-etenkin-var…
Niin, joillekin. Normaaleille ihmisille LinkedIn on verkostoitumispaikka työasioissa.
Asia kyllä tulee selväksi, mutta silti aloitus on kaukana hyvin kirjoitetusta suomen kielestä.
Itse olen aina huomannut että joku koulutus ei korreloi osaamisen kanssa. Siksi onkin lievästi tuskaisaa kuinka koulutusta hehkutetaan Suomessa niin julmetusti.
LinkedIn on aikuisten nolo Facebook ja ilmeisesti kai joku iskupaikkakin nykyään. Sinne jaetaan noloja mietelauseita ja lapsien vanhemmilleen lähettämiä "olet ihan paras isä"- WhatsApp-viestejä, jotka kuuluisivat olla yksityisiä. Lisäksi moni rehentelee jatkuvasti "osaamisellaan" ja käyttää päivityksissään kamalaa yritysjargonia: paltsu, jumpata, ottaa koppi, ihanat tiimin naiset ym. pskaa.
Kerran pari vuotta sitten sain jopa työpaikan sen kautta, mutta muuten se on kyllä ihan myötähäpeää herättävä sivusto varsinkin nykyisin. Taisi se vielä pari vuotta sitten olla ihan kelvollinen paikka, mutta ei enää.
Mä olen taas ihmetellyt niitä lukuisia yhdyssanavirheitä, joita tällä palstalla vilisee.
Ihan selkeimmätkin yhdyssanat kirjoitetaan erikseen.
Vierailija kirjoitti:
LinkedIn on aikuisten nolo Facebook ja ilmeisesti kai joku iskupaikkakin nykyään. Sinne jaetaan noloja mietelauseita ja lapsien vanhemmilleen lähettämiä "olet ihan paras isä"- WhatsApp-viestejä, jotka kuuluisivat olla yksityisiä. Lisäksi moni rehentelee jatkuvasti "osaamisellaan" ja käyttää päivityksissään kamalaa yritysjargonia: paltsu, jumpata, ottaa koppi, ihanat tiimin naiset ym. pskaa.
Kerran pari vuotta sitten sain jopa työpaikan sen kautta, mutta muuten se on kyllä ihan myötähäpeää herättävä sivusto varsinkin nykyisin. Taisi se vielä pari vuotta sitten olla ihan kelvollinen paikka, mutta ei enää.
Vanhat sales managerit, konsultit ja muut pilluhaukat vainoavat aasialaisia nuoria naisia, tungetaan iholle puolta nuoremmalle statuksella. Kuvana on kymmenen vuotta ja 20 kiloa sitten otettu otos - jossa hiuksia vielä oli.
Tässä omat kokemukset.
Sehän on pelkkä varattujen iskupaikka ja bordelli nykyisin. Narsistien pelikenttä:
https://www.vauva.fi/keskustelu/3263583/linkedin-iskupaikka-etenkin-var…